Olen tässä lähiaikoina tulossa Saarijärvellä käymään, ja ajattelinkin kysyä onko Saarijärvellä hyviä kirpputoreja? Entä Saarijärven lähiympäristössä?
Vastaukset 13
- Tattia kehiin.
On joo siltä yheltä tummalta saa halvalla vaikkas mitä??
- fgrt
miltä tummalta?
Tarkenna? - -||-
Tämähän alkoi asiallisesti :D
- Nämä ainakin...
Saarijärven kirpputori ( Ilolantie), Sillankorva (Paavontie), ja Hilmari (Härkälähteentie).
- fänitys
No joo.
Hilmari on lopettanut jo pari vuotta sitten.
Tällä hetkellä Spr - kirppari poliisilaitoksen vieressä,
Ketunkolo Seurahuoneen vieressä,
Tiimarin alakerrassa joku lauantai kirppari?
Kipa kirjakaupan alakerrassa kivat pussipäivät, "kamaa" :) vitosella pussintäydeltä
Sillankorvassa (ahdas ja ankea, anteeksi vaan) vielä yksi
Tervetuloa!
- Minäpäs
En tiedä
- vaihetaa
Perusta ite kirpparis kun kiertelet näillä sivuilla joka kirppukolon,,kysele välillä vaikka akka-auroo.
- Anonyymi
Onko Lahjapiste kirppis ainoa tällä hetkellä Saarijärvellä?
- Anonyymi00016
Lahjapiste lopettaa 30.10.
(2016-2026)
- Anonyymi
Siihen tullut uusi kirpputori, jossa ennen oli Liisan lanka ja samoissa tiloissa toimii mm. tietokoneiden, puhelimien ja tablettien... korjauspalvelu. Kauppakadulla.
- Anonyymi
Avajaiset torstaina (avoinna: 10:00-18:00)
MariNika kirpputori.
- Anonyymi
🛒🛍️
- Anonyymi00015
Saarijärven kierrätyskeskus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577