Minulla on falcon 4.0 lentokone simulaattori vuodelta 1998. Tietääkö kukaan vastaavanlaista peliä mutta uudempaa eli parempi grafiikka ja ehkä suomenkieliset ohjeet?
Vastaukset 3
- pkj0
Lock On 2.
- uuutta kehiin
Hyvältä näyttää onkohan pelissä suomenkieliset ohjeet?
- hi-fi simulaatiot
Ei ihan lentokonepeli, mutta vastaavanlainen peli kuitenkin: Space Shuttle Mission 2007
Tämä on Falcon4:n jälkeen ainoa hard core, tai high fidelity simulaatio mitä on tehty. Siinä on 1190-sivuinen manuaali (joka on välttämätön lukea ja pitää aina vierellä varsinkin jos meinaa pelata hard-vaikeusasteella) ja avaruussukkula ja sen ohjaamon tuhannet nappulat on mallinnettu realistisesti. Bonuksena mahtava grafiikka ja maisemat tämän tyyliseksi peliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971587
- 1281408
- 1781179
- 721116
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä4641008Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.85922Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h16889- 113838
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39719En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik59683