Eli Hyvinkäällä haka-kirppiksellä on nyt myynnissä RC akkuja, laturi, iskarit, iskari öljyä ja muita osia. Itse olen ne 5-4 vuotta sitten ostanut ja nyt heivasin ne nurkista pois. Ja halvalla menee, laturi muistaakseni makso 95€ ja nyt hinta on niin halpa että kannattaa se hakea akkuineen päivineen pois sieltä.
Kirpputori sijaitsee helsinki-tampere tien verressa, hyvinkään liittymässä teboilin vieressä.
AKKUJA, LATURI, ISKARIT ja ÖLJY
haeomasihalvallapois
1
205
Vastaukset
- rcKo
Harmi kun on tuo kirppis auki sunnuntaisin kolmeen, kahdelta loppuu vuoro.... Onko minkä mAh akkuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210