Mikä olisi hyvä tapa saada kiinteyttä kasvoihin? auttaako laser? toki täyte-aineilla voi saada nasobiaaliviivat täytettyä mutta itse haluaisin kaulaanki ja keskikasvoille napakkuutta..ikä 45v,,en tupakoi enkä käytä alkoa...Minulla myös maksaläiskät jotka ovat isot poskilla..happokuorinta? apuaa...
kiinteyttä naamaan
1
394
Vastaukset
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Injektiohoidoilla, kuten Botox ja hyolyronihappo voidaan tasoittaa ja täyttää juonteita. Ihonkuorinnalla(salisyylihappo ja TCA) puolestaan saadaan kasvoihin heleyttä ja kiinteyttä. Yhtenä vaihtoehtona ovat myös laserhoidot, kuten Fraxel ja Thermage hoidot, joilla saadaan aikaan ihon kiinteytymistä ja pintajuonteiden tasoitusta. MIkäli haluat suurempaa muutosta kasvoihisi, kyseeseen voisi tulla kasvojenkohotus(facelift) tai vain osakasvojen kohotus esim. keskikasvot. Näkemättä asiakasta on mahdotonta suositella oikeaa hoitomenetelmää. Siksi suosittelemmekin varaamaan ajan maksuttomalle plastiikkakirurgisen sairaanhoitajan vastaanotolle puh. 043-8202275
Ystävällisin terveisin
Plastiikkakirurginen sairaanhoitaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844