Olen juuri muuttanut LPR:taan ja etsin kuntosalia ja olisi kiva, jos siellä ois myös zumba ja lessmills-tunteja. En kuitenkaan halua liittyä mihinkään jäseneksi.
Huomasin paikallislehdessä ilmoituksen OMT-keskus Lehmuksesta ja tutustuin jo sen nettisivuille ja vaikuttaa ihan hyvältä paikalta...
Olisko teistä joku käynyt siellä treenaas ja vois kertoo oman mielipiteen asiasta, kannattaako sinne mennä? Onko laitteet vanhoja, uusia?
Entä onko LPR:n muita edullisia kuntosaleja, jonne ei tarvis liittyy jäseneks?
LPR:n OMT-keskus LEHMUS???
7
3383
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lehmuksen salista ei ole kokemusta, mutta jumpat tosi suosittuja ja pukuhuone aika ahdas. Mutta hyvät jumpat ja edullinen!
Lappeenrannan kuntosali torin laidalla toimii myös ilman jäsenyyttä. Siitä ei tarkempaa tietoa.- FolkJam
SYKE Gym Kauppak 66 on paikka jota etsit...
KK-kortilla saat jumpat ( myös Zumbat muuta) sekä kuntosalin.
- jumppajenni
Täällä ei tarvii liittyy missään kuntosalilla jäseneksi, jos ei halua.
- tyytttö
Lehmuksen pukuhuone on tosiaankin ahdas, eikä jumppasalikaan kovin iso ole, mutta jos se ei haittaa, niin halvalla saa hyvät jumpat.
- jumppatyttö--
Lehmus on tosiaan ok, suosittelen. Ohjaajat on tosi mukavia ja hyviä tunteja vetävät. Syke on myös hyvä, mutta melkeen kaks kertaa kalliimpi. Onhan siellä uudemmat laitteet ja isommat tilat, mutta Lehmus on ainakin tähän mennessä riittänyt miulle vallan mainiosti.
- Anonyymi
Yrittäjä itse kirjoitti?
- Rooster66
Monipuolinen sali jumppaa tanssia ja Les Millsiä toivoville. Voi aloittaa 10 x.kortilla😀😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110