Jarmo Björkqvist

aatos k

Missä lusii?Onko tietoa mitä sille kuuluu?

39

5157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisilla tietoa

      Arvatenkin kirjoittelevat jatkuvasti.

    • tervemenoa helv.

      Todennäköisesti jatkaa kirjoittamista ITSESTÄÄN edelleen sille fläppitaululle. Elelee edelleen niissä omissa harhaisissa kaikkivoipaisuus-kuvitelmissaan.

      • Mitäs luulet

        meneekö nämä murhaajia palvovat naiset kaveriksi helvettiin, varmaankin.


    • Anonyymi

      Jamo pääsee vapaaksi 14.7.2020.
      Tasan 14 vuotta lusimista riittää Jamolle.

    • Anonyymi

      Tunnusti tekonsa ja kärsii tuomionsa kuin mies, milloinkahan auerskasta olisi samaan.

      • Anonyymi

        Ei ollut tuomio tunnustuksesta kiinni hänen kohdallaan. ja muistaakseni kirjoitti pitkän kirjeen, jossa perusteli, että uhri oli itse syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tuomio tunnustuksesta kiinni hänen kohdallaan. ja muistaakseni kirjoitti pitkän kirjeen, jossa perusteli, että uhri oli itse syyllinen.

        Akat ei tunnusta vaikka on yhtä vahvat todisteet syyllisyydestä tai tunnustavat ja peruvat myöhemmin, kuten auerska tekouskovaisen ahnesikamannerin yllyttämänä.

        Jarmo ei oedes yrittänyt salata tekoaan, yhtä hyvin se olisi voinut väittää liitelevän hupparin olleen asialla ja yhtä hyvin olisi voitu laittaakin sen syyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tuomio tunnustuksesta kiinni hänen kohdallaan. ja muistaakseni kirjoitti pitkän kirjeen, jossa perusteli, että uhri oli itse syyllinen.

        Tääläkin oli nettikirjeestä paljon "asiantuntevaa kommenttia", ja Jarmo Björkqvistin mielenterveydestä. Pisti taas silmään luettuani koko opuksen, ettei Björkqvist missään siinä puhu omista ns.verisukulaisistaan. Veljen vaimo on ainoastaan otettu esiin, eli odotteleeko Jämsässä pelokas ex-vaimon suku ja tytär, ja "oma perhe" ottaa ilolla narsistisen tuhlaajapojan vastaan
        Hrrr......


      • Anonyymi

        Ei taida tarvita kenekään pelätä, toisin kuin yhdenkin pedomurhaaja-akan sukulaisten ja omien lasten. Melkoista uhkailua ja nettikuisaamista kannatajiltaankin jo kymmenen vuoden ajan. Toivottavasti se on seurannassa koko ajan ja eiköhän olekin, ainakin ihmiset tunnistaa joka paikassa.


    • Anonyymi

      Vähän älykkäämpi sai vielä koppikorvauksetkin.

    • Anonyymi

      Björkqvistin fläppitauluesitelmä oikeudessa ja Auerin mehuläikkätestit sellissä. Jotain samankaltaisuutta.

      • Anonyymi

        En tiennytkään tuollaisesta fläppitauluesitelmästä.... en ymmärtänyt seurata tapausta, kun oli oikeastaan vasta lähtölaukaus tälle mielipuoliselle ajanjaksolle näissä Suomen tapahtumissa. MItä siinä oli?


      • Anonyymi

        "Jarmo Björkqvist tahtoi käräjäoikeuden tapaan myös hovioikeudessa kertoa näkemyksiään veritekoon johtaneista tapahtumista fläppitaulun avulla. Oikeuden puheenjohtaja ja puolustusasianajaja kuitenkin keskeyttivät kiivaan esityksen ja määräsivät Björkqvistin keskittymään surmayön tapahtumiin."

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000118442.html
        Tämä Jarmo Björkqvistin fläppitaululle viime vuoden joulukuussa piirtämä selitys pariskunnan suhteesta sai jälkikäteen paljon kritiikkiä. (KUVA: Peter Janssón)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jarmo Björkqvist tahtoi käräjäoikeuden tapaan myös hovioikeudessa kertoa näkemyksiään veritekoon johtaneista tapahtumista fläppitaulun avulla. Oikeuden puheenjohtaja ja puolustusasianajaja kuitenkin keskeyttivät kiivaan esityksen ja määräsivät Björkqvistin keskittymään surmayön tapahtumiin."

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000118442.html
        Tämä Jarmo Björkqvistin fläppitaululle viime vuoden joulukuussa piirtämä selitys pariskunnan suhteesta sai jälkikäteen paljon kritiikkiä. (KUVA: Peter Janssón)

        Kiitos uutisesta. Outo juttu.


    • Anonyymi

      Toivottavasti jattaa tyttaren rauhaan... ja muunn vaimon suvun.

      • Anonyymi

        Fiksu mies, toisin kuin täyshullu pervoauerska ja annulistit.


      • Anonyymi

        Juu, toivottavasti...
        Narsistit kuitenkin tuppaa olemaan niin fiksuja, että jaksavat, ja osaavat tuoda itsensä esiin tavalla, tai toisella. Ja kun empattiset kyvyt asettua muiden asemaan puuttuvat, ei paljon omatunto paina.
        No toivottavasti George, joka JB:n mielestä oli aiheuttanut koko ikävän tapahtuman, on päässyt pois jo, JB:n vainoa karkuun...


    • Anonyymi

      Mitä siinä Paula Björkqvistin murhahetkellä äänittämässä puhelinnauhoituksessa oli?

      • Anonyymi

        ...se ei ollut murhahetkellä, vaan hiukka aiemmin. Sisälsi jankkaavan "sairaan" ja todisteita keräävän uhrin välistä "keskustelua", joka päättyi sitten ikävään veritekoon.
        Itse murhatilanteesta ei ole muuta tietoa kuin poliisin todisteet, ja Björkqvistin kertoma tarina. Mikä sekin tuli "muistin yllättäen palauduttua" paaaaljon myöhemmin. Nettiin julkaistu tunnustus/selvitys oli kyllä aikasairaan, ja itsekeskeisen Björkqvistin sepitelmä ja itsensäpuolustelu.


      • Anonyymi

        Enemmän itsekeskeinen taisi eukko olle, kuten naiset yleensäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän itsekeskeinen taisi eukko olle, kuten naiset yleensäkin.

        Siksikö sai tappaa, tapetaanko naiset jos jutut eivät miehiä miellytö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö sai tappaa, tapetaanko naiset jos jutut eivät miehiä miellytö

        Lasten puolustaminen pedoakalta kuitenkin riittää annulisteille syyksi murhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten puolustaminen pedoakalta kuitenkin riittää annulisteille syyksi murhaan.

        Inkeri-hoitajasi tässä.

        Onhan kaikki muuten hyvin, onko? Oliko äitisi pitkä ja vaalea ja antoiko hän Einon hiplata sinua? MUTTA ONHAN SINULLA MUUTEN KAIKKI HYVIN?


    • Anonyymi

      Mies vaati polisia kutsuttavaksi paikalle, koska nämä kaksi vain jahkasi. Kuka oli se kolmas?

      • Anonyymi

        Tapossa ei ollut mitään järkeä - ei sovi mihinkään. Ihan liian överi ollakseen edes totta.


      • Anonyymi

        Vaikka akka olisi kuinka itsekeskeinen tappo sentään on liian raju, akat loppuvat tuolla tavalla. Jämsässä on näitä vaimo tappoja ainakin 3 tapahtunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka akka olisi kuinka itsekeskeinen tappo sentään on liian raju, akat loppuvat tuolla tavalla. Jämsässä on näitä vaimo tappoja ainakin 3 tapahtunut

        Enemmän akat murhaa läheisiään, etenkin lapsia. USA:ssa 3x enemmän puolisoitaan ja täälläkin varmasti paljon enemmän kuin tuomitaan. Henkivakuutukset pitäisi kieltää ja ainakin puoliso edunsaajana, myös akkoja epäiltävä ja tutkittava aina kun vähänkin epäilyttävä kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän akat murhaa läheisiään, etenkin lapsia. USA:ssa 3x enemmän puolisoitaan ja täälläkin varmasti paljon enemmän kuin tuomitaan. Henkivakuutukset pitäisi kieltää ja ainakin puoliso edunsaajana, myös akkoja epäiltävä ja tutkittava aina kun vähänkin epäilyttävä kuolema.

        No mutta Joukoo, onko helteet taas vaikuttaneet sinuun noin pahasti? Nyt menet ja otat ne isot tabletit iltavellin yhteydessä, eikö niin?

        Inkeri, se kiva hoitaja


    • Anonyymi

      Mitähän psykiatrit osaisi kertoa psykopekan dissosiaatiohäiriöstä kun tuntee olevansa eri sukupuolta. No, tuskinpa se ketään kinnostaa kunhan ei ole vaaraksi muille.

    • Anonyymi

      Huomenna vapautuu. Onko ketään menossa laittamaan asia loppuun silmä silmästä. Idiootilla ei ole oikeutta elämään.

      • Anonyymi

        Joko hoitelit auerskan?


      • Anonyymi

        Kyseinen herra haki töitä tuttavan firmasta ennen vapautumistaan. Ei tullut kauppoja.


    • Anonyymi

      Missähän Jarmo nykyään on ja onko suhde tyttärrrn olrmassa?

      • Anonyymi

        Minä olen nyt kanssa miettinyt missä tämä tyyppi on, kerta vapaana. Pelottaa siksi koska olen nähnyt aivan hänen näköisen tässä lähialueella ja pelkään nyt että sama henkilö. Olen vertaillut kuvia ja voisi todella olla hän vanhempana versiona. Pelottaa naisena ja yksin asua tässä lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nyt kanssa miettinyt missä tämä tyyppi on, kerta vapaana. Pelottaa siksi koska olen nähnyt aivan hänen näköisen tässä lähialueella ja pelkään nyt että sama henkilö. Olen vertaillut kuvia ja voisi todella olla hän vanhempana versiona. Pelottaa naisena ja yksin asua tässä lähellä.

        Missä päin? Miettinyt tässä itse myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin? Miettinyt tässä itse myös.

        Jyväskylässä. En uskalla sanoa tarkemmin paikkaa ettei minua tunnisteta koska pieni alue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväskylässä. En uskalla sanoa tarkemmin paikkaa ettei minua tunnisteta koska pieni alue.

        eHEHEHEEEEEEE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nyt kanssa miettinyt missä tämä tyyppi on, kerta vapaana. Pelottaa siksi koska olen nähnyt aivan hänen näköisen tässä lähialueella ja pelkään nyt että sama henkilö. Olen vertaillut kuvia ja voisi todella olla hän vanhempana versiona. Pelottaa naisena ja yksin asua tässä lähellä.

        Enemmän syytä pelätä vaikka auerskaa ja lastenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eHEHEHEEEEEEE

        Siinäpä taitaa itse Björkqvistiä naurattaa kun sijainti paljastui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe