Flashin päivittäminen

Laura XX

jos ja kun pitää päivittää Flash. niin miten se onnistuu kun tuota ohjelmaa ei näy kaikki ohjelmat -luettelossa. ainoastaan ohjauspaneelin lisää poista sovelluksessa.

kun useissa tuon tapaisissa ohjelmissa on itsessään työkalu ohjelman päivittämiseen uusimpaan versioon.

minulla itselläni on tuo automaattisen päivityksen ilmoitus. mutta kaverillani se ei toimi.

hän ei pääse verkkopankkiin. (ilmoittaa että salasana ja tunnusluku ei täsmää - vaikka tiedetään 200 prosenttisesti että on oikein) lisäksi hänen pojallaan on sama ongelma.

kerran aikaisemminkin oli sama homma, ja päivitin hänelle flashin poistamalla kokonaan ja asentamalla aivan kokonaan alusta uusimman, mutta kai tuota helpompiakin tapoja olis.

pankista vaan taas neuvottiin päivittämään Flash.

6

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbxx
      • ei onnaa ei

Mikä tossa ohjelmassa oikein mättää, kun se ilmoittaa uudesta päivityksestä,
        mutta lataa kuitenkin vanhan eikä sitä uutta ?

• sbxx
        ei onnaa ei kirjoitti:

Mikä tossa ohjelmassa oikein mättää, kun se ilmoittaa uudesta päivityksestä,
        mutta lataa kuitenkin vanhan eikä sitä uutta ?

Poista se entinen updater ja lataa uus versio siitä tosta linkistä, niin se tajuaa päivittää aina samantien flashin 11 eteenpäin. Laita sit tohon uuteen updateriin asetuksista automaattinen itsensä päivitysilmoitus päälle :)
        http://www.wecode.biz/p/alternative-flash-player-auto-updater.html

• joukaha

Kyllä se ainakin IE ssä joutuu poistaan lisää poistasta ja sitten mennä adoben sivulle lataamaan. Esim chromessa taasen se päivittyy itsestään.

• Mänttiböntti

Minä en koskaan muista päivittää flashia. Mikä on Shockwave flash, onko se vaihtoehtoinen vai pitääkö olla Flashplayer. En tiedä missä se on on vain plugin 1 ja active x 11. Pitääkö nuo siis poistaa, jos haluaa laittaa jonkun uuden, en todellakaan tiedä, mikä versio mulla on ja onko ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      75
      4246
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2263
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      241
      1437
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      155
      1436
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      120
      1271
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      113
      1195
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1119
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1096
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      1004
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35