mun serkulla on joku htc steel joku puhelin :D sellane cooli :) vanha w6.5 käyttis ja se sai siihe sellasen ohjelman ku androixd eli siis se käynnistää sovelluksen joka käynnistää androidin, käynnistämises menee 5 minuuttia, mutta puhdas androidi on kännykässä ja se on nopee ja sillai, ja nyt oon kateellinen windows mobilet on paskoi :D joten haluun androidin oisko se mitenkää mahollista että saisin sen jotenki toimii x2?
mistä android xperia x2?
3
162
Vastaukset
Kannattaa mieluummin hankkia Android kännykkä....
- RoidiMan
X1 saa ihan netistä, tosin X2 on hivenen erilainen ja sen prosalle ei ole kai olemassa optimoitua kerneliä.
Toisaalta se kärsii muistin puuteesta. Androidia ajatellen.
Kuitenkin netissä noita väsänneitä löytyy, mutta niiläkin ongelmia.. saada kaikki toimimaan.. mm kamera.
Muuta kai ajan kysymys koska valmis paketti on jaossa X2:lle
Kehitystä hidastaa X2 hinta, kun se edelleen noin satkunpinnassa..
kun se on melkotyylikäs ja yksi paras äänisistä puhelimista kautta aikojen
siis sen stereo kajarit! - X2 Fanitus..
Sen voi päivittää 6,7 versioon!
mutta ei oleellisesti muutu siinäkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013