Tapetoimaan pitäisi alkaa. Muu homma on aika lailla selvää. Tullu ennenkin tapetoitua, tosin puhtaaseen "suoraan" seinään.
Seinä on normi levyseinä jossa tietenkin saumoja.
Miten nuo saumat kannatta täyttää.
Saumanauhaa löytyy, miten kiinni?
Ja ilmeisesti pakkelia päälle, näin itse ainakin ajattelin.
Kiitoksia etukäteen
Miten saumanauha kiinnitettään?
6
978
Vastaukset
- kata--
Minä olen täyttänyt seinälevyjen ja nurkkien aukot joko kitillä tai sellaisella pursotettavalla akryylimassalla. Pieniin aukkoihin riittää kitti, isoihin pursotan ensin massaa, sitten hiukan kittiä tasoittamiseen ja kitin päälle saumanauha.
Eli ihan siis sillä seinätasoitteella olen saumanauhat kiinnittänyt. Ja sitä tulee tosiaan sitten vielä siihen nauhan päällekin niin pysyy kiinni ja tasoittuu.- kiinnostaakin
Jos kyseessä on lastulevyseinä ( olettaisin saumojen perusteella), niin saumanauhan laitto sauman päälle aiheuttaa seinään pienen kohouman, vaikka kuinka saisit kitattua mielestäsi siististi. Johtuu siitä että kipsilevyssä reunat on ohennettu jolloin kitti/saumanauha/kitti-yhdistelmän voi tasoittaa samaan tasoon muun pinnan kanssa, lastulevyssä näin ei ole.
Naapurin tapetoidessa jätettiin saumat näkyviin, maalattiin ne vain tapettiin sopivalla värillä. Makuasiahan se tietenkin on.
Kerroppa miten onnistuit?
- vastatkaa888
Mistä sitä sellaista saumanauhaa saa, jota voi laittaa tapetin yläreunaan? Remonttimies sellaisesta nauhasta puhui enkä ehtinyt kysyä että mistä sitä sitten saa ostaa, kun jo meni taas. Itse tapetoimme ja maalasimme. Please ...
- määmy
Laita hakuun "Boordi nauha"
- ihmettelee...
Miksi tarvitset saumanauhaa tapetin yläreunaan? En ymmärrä. Rautakaupasta saa mutta olis hauska tietää miksi sitä pitäisi laittaa
- määmy
Ensin saumaan kittiä ja sen päälle saumanauha lastaa hyväksikäyttäen. Päälle kittiä leveällä lastalla.
http://www.youtube.com/watch?v=PKBjfkVh-mM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786