Oisko kenelläkään teistä viisaammista tietoa mikä on paras tietokone pelaamiseen. Oon kattonu vähä aikaa noita alienwaren pöytäkoneita mut maksaako niissä se merkki enemmän? Vai on itse rakennettu parempi? Jos on nii voisitteko laittaa tarvittavat osat.
Kiitos jo etukäteen
PC pelaaminen
4
159
Vastaukset
- ∞²
Ihan mutuna vaan, mutta mitä nyt olen kuullut, niin Alienwarella on ainakin katteet kohdallaan (siis myyjän kannalta). Jimm'siltä kuulemma saa jo vähän järkevämpään hintaan tasapainoisia koneita: http://jimmspc.fi/Tietokoneet
Itse kasaamalla kyllä säästää, etenkin jos on osa osista jo valmiina JA tietää mitä haluaa sekä vertailee hintoja. Vaivaahan se tietty kysyy, mutta toisaalta pitemmän päälle on hyvä, että tuntee oman koneensa läpikotaisin. Tietää aina missä on pullonkaulat ja voipi päivitellä vähän kerrallaan kun kukkaro antaa periksi. - PC pertti
Onn kyllä aika tavalla samaa mieltä kanssasi tosta alienwaresta. Kiitos tuosta ja alankin tästä kasailemaan ja kattelemaan osia omaan koneeseeni.
- ∞²
Saattaa olla hyödyllistä lukea Muropaketinkin keskusteluja: http://murobbs.plaza.fi/rauta/551668-murokone-apua-osien-valitsemiseen-paivitetty-28-1-2011-a.html
Valitettavasti tuo alun ohje on aika vanhalla päiväyksellä, mutta ehkä keskustelussa löytyy uudempia vinkkejä.
- usefulinformation
Suosittelisin windowsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199