Niin väärin!!

rabbit-is-mine

Joo, siis olen 18-vuotias tyttö, joka asuu vanhempiensa luona.. Eilen äitini oli tehnyt yllätyssiivouksen huoneeseeni (mikä ei sinänsä ollut tietenkään väärin), mutta hän oli sitten löytänyt dildoni patjan välistä, ja laittanut sen ROSKIIN!!

kun kysyin asiasta häneltä, hän sanoi, etten tarvitse tuollaisia välineitä.. Muutenkin saan palautetta yhtenään siitä, että lähden muka joka pojan matkaan.. onkohan tässä nyt hieman kaksinaismoralismia? Onpas nyt tosi kiva elellä järjettömässä panetuksessa........ -______-

21

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfdfds

      tääl kans 18v jätkä, jos haluut purkaa paineitas mun kanssa?

      Mist päin olet?

      • 41241243241

        meehä ny siitä


    • Mr Frasier

      Ylisuojeleva äiti on joskus kehno homma.

      • sdyuiko

        ei vaan se on hyvä vai haluatko olla LSD KAIFFARI JOSSAIN VITUN ROSKIKSESSA olet hyvin onnekas jos on ylisuojeleva äiti


      • Mr Frasier
        sdyuiko kirjoitti:

        ei vaan se on hyvä vai haluatko olla LSD KAIFFARI JOSSAIN VITUN ROSKIKSESSA olet hyvin onnekas jos on ylisuojeleva äiti

        Olen paska ihminen liian hyvässä perheessä joten kyllä, ennemmin olisin lsd kaiffari koska se on enemmän arvoni mukaista.


    • tiedän ja vituttaa

      Mulla on kans tosi ylisuojeleva.. Lähdin nyt aika kauas kotoa uuteen kaupunkiin opiskelemaan ja koko ajan se viestittää ja kyselee onko ruokaa, rahaa, junaliput tallessa yms yms yms... ja koulun jälkeen pitää soittaa tai yleensä se itse soittaa ja jos kerron meneväni kaupungille lenkille, niin pitää laittaa viesti olenko päässyt kotiin ja yleensä se soittaa kun olen ulokona ja puhuu tahalleen lähes niin pitkään että olen jo takaisin tulossa, tavallaan suojellakseen minua siellä kaupungilla.. enkä saisi sen mielestä viiden jälkeen edes lähteä ulos, huoh :( Ja junaankaan en voi mennä ilman että se huolehtii mennen tullen olenko osannut mennä oikeaan junaan jne. Onni onnettomuudessa ettei se voi valvoa noudatanko ""sääntöjä"" --> en liiaallisuuksiin asti todellakaan !!

    • Koosta_Kateellinen_?

      Äitis tais olla katellinen kun sen oma tildo oli paljon pienempi ;)

    • vihaan äitiäni

      äidit on idiootti lehmiä, täys paskoja...

      • vihaan äitiäni

        Minä en harrasta kyseisiä hommia, ei ole minun juttu.
        Joten kipeä äitini ei ole tehnyt tuommosta.
        Mutta on tehnyt ja aiheuttanut kaikkea muuta.


      • vihaan äitiäni
        vihaan äitiäni kirjoitti:

        Minä en harrasta kyseisiä hommia, ei ole minun juttu.
        Joten kipeä äitini ei ole tehnyt tuommosta.
        Mutta on tehnyt ja aiheuttanut kaikkea muuta.

        äitini on turha sadistinen paska, joten olen vihannut lähes aina. Toivon että mielisairaista paskoista mielisairainta paskaa ei ois ikinä edes syntynyt tähän maailmaan. Minun elämä olisi nyt ja olis aina ollut kun ruusuilla tanssimista ja paratiisia ellei mielisairasta paskaa ois ja olisi ollut ikinä.


    • vihaan äitiäni

      Äideistä vielä puheen olleen. Olen nähnyt sellaisia ällöttäviä lehmiä kaupungilla, laivalla ketkä nauttii sadistit siitä että komentelee pentujaan. Ja nauttii turhan lehmän nautintoa kun saa olla lapsensa ylä-puolella.
      En tiedä yhtään äitiä joka ois hyvä ihminen, mukava tai jotain muuta positiivista

      • Anonyymi

        Kauheeta kieltä. =/


    • vihaan äitiäni

      Mutta! Ymmärrän äitejä miksi he ovat niin vittuuntuneita, kun on saanut lapsen niin äidin elämä on siinä sitten pilalla lapsen takia. Koska raskaus lihottaa, pilaa vartalon. Sitten raskaana oleva saa alentavaa ja halveksuvaa kohtelua, syrjintää. Varmaan hävettää niitäkin.
      Tosi noloa ja kauhuelokuvaa pahempaakin on varmaan synnyttää joku kirkuva vittumainen lapsi.
      Ymmärrän joo, enkä halua olla itse äiti.
      mutten hyväksy sitä niin julmaa kohtelua mitä äidit tarjoaa lapsilleen.

    • FHIHIHIHIHIHIHIHIHIH

      jep, mutta se on äitien hinta siitä yheksän tunnin kivuliaasta synnyttämisestä, julkisilla paikoilla imettämisestä, juttujen ostelemisesta, kropan menettämisestä, lapsen iänikuisesta ongelmien kuuntelemisesta (meillä ei tälläistä kyllä esiinny), vuoden pallomahasta ja sen potkimisesta, kouluongelmista, sun muista.

      En mäkää tykkäis noista mainituista jutuista. Mut sinänsä joskus tää huolehtivuus menee vähän yli.. joskus sitä haluaa tappaa äitinsä, hitaasti ja kivuliaasti. Mutta silti:

      ÄITI

    • Halojaa?

      Sähän oot 18, eli sulla on oikeus määrätä omista asioistas ilman vanhempien suostumusta...

    • rabbit-is-mine

      Totta, olet oikeassa Halojaa?, mutta itse (ja myös vanhempani) ajattelemme asian tällä tavoin: koska asun periaattessa ilmaisessa hotellissa (siivous,ruoka jne muu rahallinen avustus) ja kuitenkin vielä heidän talossaan, niin täytyy noudattaa heidän sääntöjään.. En esimerkiksi saa tuoda miespuolisia ihmisiä kotiin, enkä juhlia kuin kerran kuussa.. Tavallaan ymmärrän tämän jutun, vaikkei se loppujen lopuksi kovinkaan "edullinen" minulle ole.. Mutta sitten, kun muutan pois, saan tehdä ihan mitä haluan, ja nukkua kenen vieressä haluan, koska silloin minulla todella on vastuu talostani, itsestäni jne taloudesta. :)

    • vastarannankiiskiki

      Mä en tykkää siitä että äiti penkoo mun kamoja. Vaikka se tarkottas vaan hyvää, mut musta se on yksityisyyden loukkaus. Joka tapauksessa, kannattaa oikeesti kunnioittaa itteesä eikä antaa itteesä helpolla seksiin. Vaikka ois kuinka epämuodikasta nykyaikana, mä oikeesti suosittelen säästämään seksin avioliittoon! Sillon se on paljon erityisempää. Mä tiiän yhenki miehen, ni se ei kunnioittanu yhtäkään tyttöystävääsä ja petti melkee jokasta. Arvaa miks se ei kunnioittanu niitä? Sen takii, kun ne anto ittesä niin helpolla. Ainoo ketä se kunnioitti ja ketä se ei pettäny, oli sellai joka ei antanu itteesä helpolla. Aattele kuinka paljon sä voit saada kunnioitusta sun tulevalta mieheltäs, jos teet itelles selkeen periaatteen.

    • !!

      Kuvottava tyyppi tuo puskaprovo!!
      Jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen. Tässä maassa on kyllä tosi huonosti hoidette noiden psyykkisten ongelmien kanssa painivat tapaukset. Nuo puskat älämölöt on selvä hätähuuto, että auttakaa häntä. Surullinen tapaus kaiken kaikkiaan.

    • Mupsu

      Mullakin vähän ylisuojeleva.. : s mut ei kuitenkaan noin ylisuojeleva onneksi.. (: ja mun mutsi on kyl ihan mukava.. välillä tiellä.. mut muuten ihan jees

    • Ei muutaku joku vihannes jääkaapista.. :DD

    • 11+5

      mikset ota jotain vihannesta taikka tilaa ihmeellisestä huoneesta uutta "rakastajaa".
      http://ihmeellinenhuone.fi Ja toimitus tulee postiin toisenfirman nimellä joten ei tarvitse punastella paketin hakemistakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe