Vävyt, lukekaa!

N48

Olen 48-vuotias nainen ja minulla on ongelma: puolta nuorempi vävypoikani käy kuumana minuun. Täytyy myöntää, että syy on osin minussakin, sillä joskus on tullut "annettua ymmärtää" vähän enemmän kuin on tarkoitus. Mutta selvää kuitenkin on, että en minä oikeasti tuollaista pojankloppia halua. Sitäpaitsi, hänhän on tyttäreni mies!

Onko jollain vävyllä ollut vastaavanlaisia tuntemuksia anoppia kohtaan? Voisitteko kertoa, että miten tulitte järkiinne? Miten saisin vävypojan ymmärtämään, että hän on tyttäreni mies, eikä minun?

8

27710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhani

      sinun täytyy puhdistaa heti ilma! Eli annat vävysi "jemmata lenkkiänsä" sinuun, niin teillä kaikilla on helpompi katsoa eteenpäin yhteisössänne,

    • kauno

      OLIN 22V JA KORVIANI MYÖTEN IHASTUNUT ANOPPIIN
      KERROIN SEN VAIMOLLENI.
      ÄIDISSÄ NÄKEE TYTÄREN VANHEMPNA JA TÄYTELÄISEMPÄNÄ.
      ÄLÄ ANNA VÄVYLLE MINÄ SAIN HETKEN HUUMA 20VUOTTA YHTEINEN SALAISUUS.
      15VUOTTA ERONNUTTA ANOPPIANI JOUDUIN PANEMAAN JOSKUS KYLLÄSTYTTI ONNEKSI ALKOI SEURUSTELEE.
      YKSINKERTAINEN NEUVO ÄLÄ ANNA.
      LISÄÄ JOS HALUUT JUTELLA MAILAA [email protected]

    • Vävy

      sille sinun kiimaista märkää vittuasi, sen jälkeen vävykin tietää mitä seksi on!

      • joo

        sain ittekin kerran anoppia ja oli makee siitä asti ollut yhteinen salaisuus ja kaikki hyvin .tykättiin kumpikin


      • anoppi

        Onpas sairasta ja itsekästä touhua. Ette näköjään ajattele kun omia tarpeitanne. Yök. Jos oman lapsen miestä tarvii panna niin aika huonosti on asiat! tosi kiva äiti!
        Ajatelkaa nyt järjellä saakelin luuserit, tai eipä sitä näytä teidän päässä pyörivän muutakun kielletyn pillun ja nuorten kullien kuvia.
        Ei varmaan nostata vanhan ämmän egoa jos saa jonkun kiimaisen vävyn kanssa köyriä.
        SÄÄLITTÄVÄÄ!!!


    • Vävy

      Anoppini ukko on kuollut aikaa sitten. Kerran kännipäissään anoppi mökillä tunnusti ihastuneensa minuun ja sanoi jo pitkään tunteneensa kateutta tytärtään kohtaan. Minä käytin tilannetta hyväkseni ja vonkasin kunnes sain mitä halusin.

      Jälkeenpäin anoppi on kärsinyt samantyyppisiä tunnontuskia mutta olen saanut perustelta juttuamme hiukan seuraavalla:

      Rakastan vaimoani suunnattomasti mutta anopin kanssa leikittely on tuonut suhteeseemme lisäväriä... Ainakin vaimo tuntuu tykkäävän kun käyn anoppilassa huoltamassa milloin mitäkin (mitä myös teenkin).

      Minä puolestani saan melko vapaasti toteuttaa kaikenlaisia fantasioitani ilman pelkoa taudeista yms.
      Lisäksi anoppi on sängyssä selvästi alistuvaisempi kuin vaimoni josta minä taas seksuaalisesti nautin suunnattomasti.

      Anopin sain suostumaan kun keskustelimme aiheesta ja siitä onko parempi että käyn "vieraissa" ja vaarannan suhteeni sitä kautta.

      Anoppi saa nyt siis mitä kaipasikin minä myös ja vaimo ei tiedä tästä mitään :)

      Erona sinun tilanteeseesi lienee se että vaikka anoppi ei enää hirvittävää ihastumista minuun tunne on seksi suhde toimiva ja palvelee hänenkin tarpeitaan.

      Eritysesti häntä tuntuu kiihottavan kun vertailen tyttärensä ja hänen mieltymystensä eroja/samankaltaisuuksia.

      Kummatkin ovat yhtä vanhoillisia ja eivät suostu omasta tahdostaan esim. anaali seksiin ... anoppi tosin nauttii siitä kunhan mies ottaa "ohjat" no summa summarum mun ei tarvitse hakea "huoraa" kun mulla semmoinen jo on ...

    • juca

      Pohdi ensiksi itsellesi selväksi haluatko alkaa hänen kanssaan seksisuhteen. Onko vävysi niin ylivoimaisen puoleensavetävä, että et voi antamatta olla. Mieti myös mitä on pelissä. Oma neuvoni on, että älä ala, vaikka mieli tekisi. Itse annoin 25-vuotiaalle vävylleni ja hän olikin pettymys.....ja kaiken lisäksi mieheni sai suhteen tietoonsa, tuli avioero ja kaikkea onnetonta....mieti tarkkaan.

      • Niimpä

        Kannattaa tosiaan miettiä.
        Itselläkin se tilanne että 45v anoppi on vielä siinä kunnossa että ajatukset joskus karkailevat ja muutenkin vielä kun meillä on hyvät välit niin joskus kyllä tulee fantasioitua miltä se tuntuisi hänen kanssaan ja tiedä sitten josko hänkin fantasioi. Toisaalta ajatella saat mitä tahansa mutta kannattaa miettiä toteuttaako ajatukset.
        VÄhän sama kuin metsästettäessäkin "katsoa ja tähtäillä saat mitä tahansa mutta älä herran tähden laukaise ennenkuin olet varma sillä sitten on paha vetää takaisin"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe