Poikatytöt

Poika ja tyttö

Oletko poikatyttö? Käytätkö mitään poikien vaatteita? Entä oletko mielestäsi erilainen kuin muut tytöt? Itse olen poikatyttö, käytän poikien vaatteita (en alusvaatteita :)), en meikkaa, ja minulla on lyhyet hiukset. Minua ei ole kiusattu tyylini vuoksi. Onko sinua? Jotkut ajattelevat, että kaikki poikatytöt ovat lesboja, mutta se ei pidä paikkaansa. Itse olen ihan hetero. On lesboja, biseksuaaleja ja heteroita, mutta eihän sillä ole väliä. Tärkeintä on, että saat olla oma itsesi, ja tuntea olosi mukavaksi omantyylisissä vaatteissa! :)

104

6223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaagoootti

      Toi on kyllä totta!

      • SININENLENTÄVÄKAMELI

        Mä oon poikatyttö ja käytän melkeen kokoajan poikien vaatteita. Saan aika paljon kommenttia tästä mut ei kiinnosta. Oon todella erillainen kun muut tytöt mut se on hauskaa saada ihmiset heittään volttia mun ulkonäön takia.


      • mää oon hermafrodiitti (interseksuaali) eli mulla on molemmat sukupuolet et sitäkö sää tarkoitit poikatytöllä


      • Anonyymi
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        mää oon hermafrodiitti (interseksuaali) eli mulla on molemmat sukupuolet et sitäkö sää tarkoitit poikatytöllä

        se tarkottaa et on tyttö joka on ''poikamainen''


    • jeeeeeeeyhy

      Joo ite oon vähä poika tyttö ja iha hetero kyllä olen! Ei ole koskaan tyylin vuoksi pahemmin kiusattu vaikka tykkäänkin poikien vaatteista. En meikkaa ja minunkin hiukseni ovat lyhyet mutta en kyllä pukeudu miesten vaatteisiin koko ajan, vain silloin kun on sellane fiilis ehk joka toinen päivä tai jotai. Oon kyl eh muutenki vähä poika mainen tai jotai esim. romantiikka leffat ei kiinnostaa pätkäääkään mut oon iha hulluna johonki x-menii ja spidermanii ;DDDD Hienoa että sielun sisaria löytyy :) Tietenki se vähä ärsyttää et jotku ihmiset saattaa leimata rekkikseks mut sille ei kai voi mitää ;( Kaikkien pitäs saada pukeutuu nii ku haluaa :D

    • d3222

      En tiedä luokitellaanko mut poikatytöks. Oon ihan hetero. Mut en meikkaa (ja siitä mulle on huomauteltu seiska-kasi luokilla, kun olis pitäny olla niin tyttö niin lissu...) näytän vaa pelleltä enkä jaksa - mieluummin nukun sen ajan aamusin ku käyttäisin sen meikkaamisee. Käytän paljon rentoja vaatteita ja collarit on lempparit. Tennarit tai skeittarit aina jalas. Käytän farkuista rider ja normi mallisia enimmäkseen, en tykkää käyttää niinkään kovin löysiä farkkuja ja ne eivät sovi minulle, muutamat boyfriend farkut löytyy ja niitä käytän joskus. Ilman hupparia tunnen olon kauheen orvoks, joten "hienompia" paitoja tai neuleita harvemmin mun päällä näkee. :D Ja tietty pipo tai joskus cappi, yleensä pipo. Mulla on vaalean oranssi/ruskeat pitkähköt hiukset, että se tieten lisää "tyttömäisyyttä", mutta ite tykkään. Pidän niitä paljon ponnarilla :) Oon vähä henkisestiki poikamainen, viihdyn poikien seurassa ja osaan "samaistua" heihin vai miten sen nyt sanois :D Tykkään kuitenkin kattoo kaikenlaisia herkkiä leffoja ja oon kuitenki aika tunteellinen ja huolehdin kuitenkin ulkonäöstä, vaikkei muoti, vaatteet, kynsien laittaminen jnjene kiinnosta. Enkä sano että jos käyttää pillifarkkuja ja meikkaa ni ois joku lissu :)

    • poikatyttö_

      Täältäkin löytyy poikatyttö, ja ihan hetero minäkin olen. Tykkään rennoista vaatteista, ja just tilasin miesten paitoja :) Usein miehille on paljon kivempia vaatteita kun naisille. Enkä meikkaa kun harvemmin. Hiukset on puolipitkät, hartioille asti. Mäkin oon aina viihtynyt poikien seurassa. Mutta romanttisista leffoista kyllä pidän ja onhan niitä poikiakin jotka tykkää romanttisista elokuvista.. Viihdyn tälläisenä,poikatyttönä :) Eikä kukaan ole onneksi kiusannut tai sanonut mitään negatiivsta.

    • w3w3w3

      Ite en tyyliltäni oo poikatyttö, mut ajatusmaailmalta kyl. Henkisesti jotenki enemmän poikamainen ja tykkään olla poikien kans enemmän ku tyttöjen. :)

      • Anonyymi

        Mä oon tyyliltään suht koht tyttö mut ajatusmaailma on hyvin poikien tapainen. Tykkään esim koriksesta, pallopeleistä viihdyn poikien seurassa ja laastari polvessa tai kyynerpäässä ei ole uusi juttu🙂


    • pt

      Tässäkin on yksi poikatyttö. Käytän miesten vaatteita (myös alusvaatteita), ajattelen kuin stereotyyppinen poika, olen muutenkin yksi pojista. Olen toisaalta myös lesbo mutta olin poikatyttö jo ennen tämän tajuamista että eipä se ole syy tyyliini.

      Juu ihan vain lisänä tahdon sanoa että minua ei haittaa millään tavalla se että hetero tytöt ovat poikatyttöjä olinhan itsekin ennen samalla tavalla ja olkoon rauhassa. Oma tyyli on oma tyyli, mutta olkaa kilttejä ettek suutu jos yritän iskeä teitä, ottakaa se kohteliasuutena.

      Terveisin. Henkilö jolla ei ole homotutkaa

      • heart_killers_

        no täälläkii ois yllätys yllätys yks poikatyttö, tulin tos puol vuotta sitte ns.kaapista ulos ja vanhemmat ei tykkään siitä ollenkaa mut eipähän oo niitten ongelma.oisin toivonnu et ne ois tukennu mua ja hyväksyny mun tyttö ystävät muut ei!!! pukeudun kanssa lökö farkkuihin ja huppareihin ja mull o lyhyt tukka,mut toi on kyl totta et ei välttämättä oo lesbo vaik ois kui poikamaine tahansa. ei se mua haittaa vaik ois täys hetero ja poikamain. mull on itel käyny iha sairaan nolost ku oon ihastunnu liikaa tyttööön joka näytti lepakolta,mutta sit selviskii et hetero se oli....pettymys tuli.ja haluisin nyt löytäää saman henkist kaverii tai ehkä ennemmänkii ku kaverii joten viestii vaa kehii mulle kans:-)


      • DirtyCinderella
        heart_killers_ kirjoitti:

        no täälläkii ois yllätys yllätys yks poikatyttö, tulin tos puol vuotta sitte ns.kaapista ulos ja vanhemmat ei tykkään siitä ollenkaa mut eipähän oo niitten ongelma.oisin toivonnu et ne ois tukennu mua ja hyväksyny mun tyttö ystävät muut ei!!! pukeudun kanssa lökö farkkuihin ja huppareihin ja mull o lyhyt tukka,mut toi on kyl totta et ei välttämättä oo lesbo vaik ois kui poikamaine tahansa. ei se mua haittaa vaik ois täys hetero ja poikamain. mull on itel käyny iha sairaan nolost ku oon ihastunnu liikaa tyttööön joka näytti lepakolta,mutta sit selviskii et hetero se oli....pettymys tuli.ja haluisin nyt löytäää saman henkist kaverii tai ehkä ennemmänkii ku kaverii joten viestii vaa kehii mulle kans:-)

        Totta, ihmisestä ei välttämättä näe ulospäin et onks se hetero vai homo. Vaikutat tosi mukavalta ja aattelin et voitaisko tutustua? Jos haluut tietää musta enemmän ni irc-gallerias nick on DirtyCinderella :)


    • Rose's street

      Olenko poikatyttö jos olen transutyttö? :D Luultavasti. Tosin olen muutoin täysin jätkä paitsi vehkeet puuttuu. (Rakkaat opettajammekin sekoittaa minut aina poikiin enkä ymmärrä tyttöjen jutuista.) Tosin olen myös biseksuaali.

      • boygirlboy

        Korjaus: Jos tunnet itsesi pojaksi, mutta sukuelimesi ovat naisen, et ole "transutyttö" vaan transmies.
        Transnainen on miehen ruumiissa elävä, naisen kehon haluava nainen.
        P.S. Sori pilkunnussinta.


      • Rose's street
        boygirlboy kirjoitti:

        Korjaus: Jos tunnet itsesi pojaksi, mutta sukuelimesi ovat naisen, et ole "transutyttö" vaan transmies.
        Transnainen on miehen ruumiissa elävä, naisen kehon haluava nainen.
        P.S. Sori pilkunnussinta.

        Damn, tuo olisi uusi info, sekotan noita aina :D


      • ...

        Iteki oon transsukupuolinen ja tytön kehos. En oo aiemmi tavannu hengen heimolaisia ja haluaisin todella jakaa kokemuksia ja ihan vaan jutella. Tässä on mun e-mail, jos haluat jutella.

        [email protected]

        (Taidan kuulostaa ahdistelevalta vanhalta äijältä...?)


    • nemaley

      Oon kyllä aika paljon poikatyttö, mutta kiusaamista ei onneks oo ollu. Poikien vaatteet on vaan parhaita ja mukavimpia, ne on niin rennot. Mun päällä ei ikinä tulla näkemään mittään pillifarkkuja, legginsejä jne ^_^ en meikkaa enkä muutenkaan laita itteäni. mullon tummanruskeat lantiolle asti olevat hiukset mitkä kyllä lissää jonku verran mun tyttömäisyyttä mutta so :D ja ihan hetero oon. tyyli on vapaa joka ikisellä, toivottavasti kaikki tajuais sen, kuten myös sen, että on ihan sama onko ihminen hetero vai ei :)

    • poikatyttö98

      joo minäki oon poikatyttö. kaikki kaverit on poikii ja ne on kaikki mua vanhempii, mut ihan sama hyvin sopeudun joukkoon, ja kyl ihan hetero oon ja siit poikasakista löytyy myös mun poikaystävä... itse oon 14 vee tyttö ja kamu pojat on 15-17 vuotiaita... ja poikis on 15... mul on aina tennarit tai skeittarit, lökäri-kolitsit on mun lempparivaatteet ja mul on aina joku huppari. ja hupparit on jotai adidasta, tai muuta vastaavaa... ja ei tod. mitää naisten mallisia huppareita, tai housuja, ne on inhottavia päällä. mul ei oo korviksen reikii tai mitään, vaikka kaikilla muilla mun tuntemilla tytöillä on, en käytä hametta tai mitään pinkkiä tai vaaleenpunasta... mul on hiukan alle olkapään hiukset, ja ne on AINA nutturalla tai leteillä, koska mä en tykkäää ku ne on auki.... mul oli nuorempana ihan lyhyet hiukset ja mua kiusattiin mun poikamaisuuden vuoksi...:D

      • sdadasassa

        Aivan, 98 ja 14 vuotias. Ymmärrän täydellisesti


      • N3rd g1rl 13
        sdadasassa kirjoitti:

        Aivan, 98 ja 14 vuotias. Ymmärrän täydellisesti

        Onko tämä kirjoitusvirhe, vai löytyykö keskuudessamme aikamatkustaja?O_o


      • hoppari 15v

    • lauleeee

      HYI VITTU! Poikatytöt on maailman rumimpia. Karvaset homomiehetki on kiihottavempia.

      • täys verinen poika

        laulelee ^^ mistä vetoo että oot joku stadilainen lissu tyttö :D


    • hhjjsfui5783
    • Jassu98

      OOn itte poikatyttö hengailen poikienkaa ja tykkään lökäreist kaikkein eniten! Huppari mul on ain tai sit sellanen iso kokonen t-paita, mul on ruskeet olkapäille ylittyvät hiuksen pidän niit leteil tai sit auki. rakastan poikien vaatteit ja tykkään olla poikienkaa enemmän ku tyttöjen: D

      • kaipaa lisää kavereita:(

        Itte oon kans poikatyttö ja liikun kyl vaan naapurin tytön kaa koska ei kukaan muu tajua mun juttuja paitsi pari mun kaveri poikaa... inhoon juhlia ja kaikkia jossa äiti pakottaa pistää hameen tai legginssit ja hapeen itteeni silloi ihan sikana... käytän AINA lökäreitä, en oo käyttäny varmaan 4 vuoteen farkkuja :D mulla on aina liian iso bronxin,billabongin, dc tai elementin huppari koska niissä on niin rento olla... mulla on pitkät punaruskeet hiukset aina ponnarilla...


      • hoppari 15v
        kaipaa lisää kavereita:( kirjoitti:

        Itte oon kans poikatyttö ja liikun kyl vaan naapurin tytön kaa koska ei kukaan muu tajua mun juttuja paitsi pari mun kaveri poikaa... inhoon juhlia ja kaikkia jossa äiti pakottaa pistää hameen tai legginssit ja hapeen itteeni silloi ihan sikana... käytän AINA lökäreitä, en oo käyttäny varmaan 4 vuoteen farkkuja :D mulla on aina liian iso bronxin,billabongin, dc tai elementin huppari koska niissä on niin rento olla... mulla on pitkät punaruskeet hiukset aina ponnarilla...

        kokeile lökäri farkkui (bronx, micmac)


    • vapaudenkaipuu

      Alalalaaa.. en tiedä olenko poikatyttö sanan varsinaisessa merkityksestä. En osta vaatteitani poikien puolelta tms. mutta mut sekotetaan usein poikiin ja olen tuhansii kertoi saanu kuulla, että näytän pojalle.

      pisse olen ja ehkä se on osasyynä miks tavallaan "annan luvan" itelleni pukeutua vähän jätkämäisesti. En meikkaa, jos on rintsikat ni ne on urheilurintsikat, miesten alusvaatteet ja kauluspaidat on myös kovassa käytössä. Ja sellaset habailutopit, vaikkei mulla mitään habaa olekan xd

      Sen verran tyttö oon kuitenkin, että haluan, että mut tunnistetaan tytöksi ainakin yleensä. Vaalin kaikkia niitä puolia jotka tunnistan itessäni tyttömäisiks, koska välillä on yksinkertasesti pukavaa olla ihan likka.

    • Hurr~

      Poikatyttö olen!
      Pienenä tuli pidettyy myös aina poikien vaatteita ja taisteltiin monta tuntia jos mun piti laittaa mekko päälle :D
      Ja paras ystävä pienenä oli poika mutta hän muutti pois.
      Kamut ajattelee sen romanssin kannalta mutta yritän aina vain sanoa että oltiin vaan todella hyvät kaverit.
      Itse olen kyllä bi (pidän silti enemmän tytöistä) mutta mitä väliä?
      Se on aivan sama onko hetero, homo vai bi.
      Koulussa on haukuttu mutta en sen pahemmin välitä.
      Saa sanoa mitä haluaa kunhan itse tiedän kuka olen ;)

    • DANCEDANCEDANCE

      heheee mäkin poikatyttönen ilmeisesti, tosin tykkään pukeutua myös naisellisesti, perustyyli vaan aika sukupuoleton ja ajatusmaailma ÄIJÄ :DD huumori just sellai ronski ja kiinnostuksenkohteet häröjä tytöks tai ehkä pojakski :::DDD
      sukupuolisesta suuntautumisesta en tiiä, ihmiseenrakastuja kai :D Meikeistä en välitä, värivoiteella yleensä finnit piiloon ja joskus on kiva lakata kynsiä, sitä monimutkaisempiin kauneusriitteihin mulla ei riitä kärsivällisyys :D

      lisää kavereita kaipaavat sielunsiskot (tai -veljet lol), laittakaas meseosoitteet kehiin, ois kiva jutella :))

    • Hhmmmmh

      Oon poika ja jostain syystä tykästyn aina vähän tommosiin poikatyttömäisiin... mistä lie johtuu

      • hmhmhmhmhmh

        Eihän se mtn :) saahan sitä tykätä mist haluu


    • tyttö

      Ite oon tyttömäinen tyttö :D Mulla on tosi naisellisia tai tyttömäisiä vaatteita ja paljon koruja ja pitkät vaaleat hiukset ja sellanen posliininukkemainen meikki aina. Ja korkkarit on lähes aina jalassa (vaikka oon niillä melkin 190cm mut ihan sama :--DD)

    • Mahtuuko vielä yksi?

      Juu hei mäkin oon poikatyttö: en pidä varmaa koskaa mitään muuta ku isoja, mustia huppareita ja lökäreit, en oo ikinä meikannu, tykkään auttaa iskää verstaalla korjaa kaikkee koneita ja tykkään ajella mopoil, mönkkäreil, moottorikelkoil..., mulla on kyl ruskeet mut aika pitkät hiukset (ehkä ainoo asia mistä erottaa et oon tyttö), käytän sisäl pipoo tai baseball capii, monesti kaikki on sanonu mua pojaks, lapsena en välittäny nukeista ja mekoista, pikkuautot oli ykköslelu ja verkkarit ja t-paita ykkösasu ja viihdyn poikien seuras tosi hyvin, suurinosa mun kavereist on poikii. Mutta oon silti hetero :), ja oon rakastunu yhtee poikaa niin vitusti. :))

    • moimoivain

      En oo mitenkään poikatyttö, vaikka ehkä välillä siltä vois tuntuu. En meikkaa, saati oo hirveen tarkka esim. kynsistän, niiden (aluset on aina mustat) ja joitain poikein vaatteita käytän välillä omistan yamaha dt:n :D mut pääosin tyttöjen vaatteita käytän, on pitkät hiukset ja näin.

    • not fair

      oon totaallisen poika kamujen mielest koska ajan mönkiällä, ammun ,harrastan taekwondoo jne... ärsyttää kun kaikki snoo mua "pojuks" vaikka teen vaan niitä asioita mistä mä oikeesti tykkään se ei vaan oo reiluu. Miten niin ei ole normaalia harrastaa tiettyjä lajeja onhan maailmassa monta huippu nais ampujaakin .

    • PUNKK4R1

      Mä koen olevani poikatyttö, kaikki koulussa aina huutelee musiikki maustani, tyylistäni, hiuksistani jne..
      Jotkut eivät vaan hyväksy erilaisuutta jota minusta löytyy.. Tuntuu pahalta kun mua kiusataan muutenkin niin että saan kuulla vielä kaikesta tuostakin.
      Olen kyllä ihan tyttöjen kanssa mutta jotenkin tunnen tulevani paremmin toimeen jätkien kanssa, olen melko emo tyylinen myös...
      Paljon löysiä vaatteita ja huppareita, housuja joista roikkuu ketjuja ja remmejä, olen punkkari ja omistan lyhyet musta- punaiset hiukset, kaverini eivät uskalla olla erilaisia (tytöt) he ovat massa teinejä koska pelkäävät joutuvansa kiusatuiksi erilaisuuden takia.. Tyhmää?
      Ajattelin värjätä hiukseni pinkeiksi, sinisiksi tms. ja arvatkaas mitä? Kaverini tai itse asiassa yksi heistä oli heti ihan heti näin: ''Värjää vaa, sulle nauretaa sitte..'', ei helvetti tässä taas näkee minkälaista porukkaa tääl maailmas on... Huhhuh..
      Ei niinkään helpotus mutta kumminkin iha nice tietää et löytyy täältä muitaki jätkälikkoja.

      • tussiihme

        Kirjoitteletko tussilla farkkuihisi


    • Grazyboy

      Itse olen ollut parisen vuotta poikamainen, lähti varmaankin siitä kun päätin etten halua olla massateini kuten kaikki muut. Juttu lähti räppärimäisestä ulkonäöstä, kuten capista ja lökäreistä. Suurimmanosa luokastani on pitänyt minua vastenmielisenä tapauksena, sillä eroan joukosta. Pakko sanoa että itsetuntoni on horui noiden vuosien aikana kunnes sain todelliset kaverini. Nyt pukeudun lähemmin varusteleka tamineisiin ja pändipaitoihin. Aina oon ollut tyytyväinen tyylistäni, mutta jokin aina heittää. Ensiksi jos joku kavereistani(poikia moni) kutsuu minua pojaksi tai jätkäksi, en pidä siitä. Muuten pidän itseäni poikien asemassa ja jätkämäinen tyttökaveri löytyykin.
      Hetero olen, tuli päätetyksi yhdessä välissä kun olin luullut itseäni bi:ksi. 100 prosenttisen tällainen. Hiukset ovat olleet kaksi vuotta lyhyet pörröiset ja blondit. Syksyllä värjäsin ne vihreiksi ja järkytin montaa luokkalaistani lissua.

    • Thatismeandit'strue

      Poikatyttö olen ollut aina! :D
      Lapsuuden paras kaveri oli poika, jota en olisi vaihtanut mihinkään tai kehenkään.
      Tästä ''tyylistä'' on kyllä hieman tullut sanomista, mutta he saavat luulla mitä haluavat kunhan itse tiedän totuuden. Ärsyttää tuo luulo että kaikki poikatytöt ovat lesboja, Itse olen aseksuaali.
      Ystävien mielestä tämä on enemmän hauskaa kun olen tällainen poikamainen. Tukan leikkasin lyhyeksi muutama vuosi sitten. Monet on luullut pojaksi (myös silloin kun oli n. rintoihin asti olevat hiukset) mutta parempi sekin on kuin ''hyi helkkari miten ruma tyttö'' :l
      Meikkaaminen: en ikinä
      Mekot/hameet: pakota
      Farkut ja hupparit: Ikuinen valinta

    • Lukutoukka

      Taas yks täältä...

      Joo, en ole varma oonko poikatyttö, mutta tyttömäiseksi en menisi sanomaan. Paitsi että pelkään hämähäkkejä, mutta eihän sille mitään voi. Mekot ja hameet on kauhu, ei näy meikkiä naamassa, farkkuja inhoan ellei ne oo sitte hyvin isot. En tajuu miten jotkut voi pitää semmosia pöksyjä jotka hankaa ihoa ja ne pitää väkisin änkeä jalkaan. Hyi hyi. Huppareita rakastan, ja haluisinkin ostella niitä ihan poikien puoleltakin, mutta en ole koskaan ostanut mitään vaatekaupasta:D johtunee siitä että olen jänishousu noissa asioissa. Kynsiäni en juuri lakkaile, en edes osaa, pinnejä joskus tungen liikaa päähäni mutta hiukset ovat pitkät ja aina auki, enkä ole koskaan käynyt kampaajalla, mutta haluisin kymmene kertaa lyhkäsemmän tukan xD mustan huumorintajun kuulema omistan ja repeilen omille vitseilleni pelkästä ajatuksesta. vähän pervokin olen sisäisesti.
      Mutta tosiaan en ole yhtään varma mikä sekasikiö olen, piirtämistä rakastan ja oon tämmönen hyljeksitty pikkuotaku :|

    • poikatyttö14

      heei mä jo luulin että oon ainoo :D En meikkaa, omistin joskus korvikset mutta reijät tulehtu nii piti laittaa umpeen. En voi sietää mitää pillifarkkuja yms. Aina lökärit tai sopivan löysät farkut jalassa ja sitte tykkään pitää löysii paitoi ja huppareita :] Nnii ja omistan capin ja tosiaan on 14v. Leikin kyllä pienempänä paljo enemmä poikien ko tyttöjen kaa ja no mulla on vaa veljiä :D

    • ramones

      Oon melko poikatyttö, tosin mulla ei ole lyhyitä hiuksia mutta hankkisin jos ne sopis mulle :D Ite oon kyllä biseksuaali, ja mainittakoon että tytöissä pidän juuri erityisesti poikatytöistä :D ne on vaan yleensä mun mielestä helvetin söpöjä ja kivoja, varsinki kaikki rokkarit, vaikka naiselliset tytöt ehkä kauniita niin ei kiinnosta ikinä ainakaan siinä mielessä. poikatytöt on ihaniaaa :D

    • ihmisiänevaanon!

      Mun yks parhaimmista kavereista on 'poikatyttö', häntä kiusattiin koulussa ennen, nyt ylä-asteella enää 'syrjitään'. Olen hänen ainoa frendi. On ihan hirveetä, kun mun entiset ja nykyiset kaverit pitää tätä poikatyttöä ihan vierdinä, ja ihmettelee aina, että miten mä voin hengaa SEN kaa.. Oikeesti tosi ilkeetä! Oon kyllä aina puolustanu, ja sanonu, että ihmisiä hekin. Mä ymmärrän täysin, jos joku haluaa olla poikatyttö! Itekin 5lk käytin sellasia vaatteita ja cappia, sekä kuuntelin räppiä ja ym. kundimusaa. Ketään mun mielestä ei sais kiusata tai syrjiä eteenkään ulkonäön takia! Mä oon talvella 14 ja versokoulutuksen käynyt. Muakin on kiusattu joskus. Mun sisimmässä oon itekin vähän hiphop tyylinen: tykkään löysistä boyfriend farkuista, joskus pidän pipoa, en koskaan kuitenkaan sisällä :D tykkään mustasta, valkosesta ja kiiltävästä. Rakastan oikeesti niit NY- hiphop/rap korviksii

    • poikatyttö99

      Heh minäkin luulin että oon suunnilleen ainut poikatyttö. :D oli muuten aika kiva lukee näitä teidän kirjottamia juttuja, ja todeta että en oo ainut

    • AltzariKnight

      Pakko sanoo, että tää on järkevä keskustelu, jopa mulle :D
      Ite olen ollu poikatyttö ainaki ylä-asteen alusta asti (menin just ysille) ellen jopa kauemmin. Tyylini saattaa johtua siitä , että olen hieman pyöreä, eivätkä tyttöjen vaatteet vain sovi minulle missään mielessä. Tykkään kovasti collareista, omistan muutenkin tasan yhdet farkut ja niitäkin käytän vain jos on jokin tärkeämpi homma. Tiukat topit ja naisen myötäilevät t-paidat herättävät sisäistä kauhua, joskin joudun kyseisiä vaatteita pitämään (siskoni antoi parhaat poikien t-paitani poikaystävälleen). Skeittarit ovat must, en selviä ilman. Ostan harvoin vaatteita ja yleensä käytänkin vaatteita niin kauan, että ne menevät rikki. Isot lököhupparit ovat mukavia ja niitä kaapistani löytyy paljon :D Kauluspaidatkin ovat tällä hetkellä käytössä. Hiukseni ovat olleet kauan lyhyet, minulla on itseasissa sänki :D Hiuskuviotkin löytyvät ;) Vasemmassa korvassani minulla on kaksi korvista ja ennen oli rustokin, mutta se tulehtui :( Silmälasitkin löytyvät.

      Ei sillä ettenkö tykkäisi tyttömäisistä jutuista :D Laitan usein tyttömäisen ystäväni hiuksia, meikkailen häntä ja laitan kynsiä usein. En vain tykkää tehdä sitä itselleni >8D

      Valitettavasti olen kiusattu koulussa. Lienekkö tyylini vika tai jokin muu syy, en tiedä eikä edes oikein kiinnosta. :D En omista kauheasti kavereita, enkä varsinkaan jätkä kavereita.. En ole edes heidän keskuudessaan suosittu :D Yleisesti porukat kutsuvat minua sukunimella tai Henkaksi. Hauskaa on sekin, että useat sijaiset luulevat minua pojaksi :D

      Mutta mukavaa, että on sielunsiskoja :'3

      Ps. Olen ihan hetero :D

      • twisted'92

        vieläkö täällä pidetään keskustelua yllä ?

        pukeuduin poikamaisesti jo yläasteella mutten tällöin vielä osannu aavistaa itestäni löytyviä puolia. nykyään pukeutuminen on hillitympää mutta ihastun tooosi helposti poikamaisiin tyttöihin... liene johtuuko se sitten siitä että olen bi? voiko sanoo olevansa bi jos ihastuu vaan poikamaisiin tyttöihin mutta muuten naisia ei pidä hyvännäkösenä 'sillä silmällä' ? tunnen vetoa myös miehiin ja olenkin parisuhteessa miehen kanssa, mutta olisi mukavaa edes tutustua samankaltaisiin ihmisiin kuten itse olen ja sellaisiin poikatyttöihin... hih ^^


    • (:

      Mä oon kans poikatyttö. :D
      En meikkaa tai laita hiuksiani mitenkään lähes koskaan, kouluun joskus vaan suoristan hiukset. :P Käytän tosi paljo poikien vaatteita. :D Stadiumista ja H&M:stä useimmiten ostan tai tilaan jostain. Mul on kans lyhyet hiukset. :) Mua ei kyllä olla ikinä kiusattu mun tyylin takia tai tuijotettu sen takia. :D Oon muutenki kiinnostunu enemmin tytöistä ja seurustelen tytön kans. Mut en mä mikään lesbo kuitenkaan ole. :D

    • twisted'92

      olet poikatyttö, seurustelet tytön kanssa etkä silti ole lesbo ? ootko sitten bi ? :----D

    • dunno

      poikatyttö olen juu.
      vaatekaappi täynnä poikien t-paitoja (tai sitten erityisen löysiä tyttöjen t-paitoja), kenkinä käytän skeittareita tai rakkaita skottiruutuisia tennareitani ja suosikkihousuni ovat lökät. mielelläni ostasin ihanat löysät poikien farkut mutta valitettavasti oon tämmönen kunnon päärynävartalo, joten hankala löytää farkkuja jotka olisivat lantioltaki sopivat. :/
      luonteeniki on suht. jätkäimäinen. tosin herkkä, mut onha niitä herkkiä poikiaki olemassa.
      hiukset on pitkät ja (valitettavasti) aika kiharat. haluaisin kyllä lyhyet hiukset mutta näiden kiharoiden takia en oo uskaltautunu leikkaa. ja oon jotenki nii tottunu ja ehkä jopa kiintynykki tähä 'hevilettii'. mut haluaisin jotai uutta.
      itsetunto senverran huono, että ku oon joskus meikkaamisen alottanu, ni en sitä uskalla enää lopettaa. tosin vähentäny oon, haluaisin kyl lopettaa kokonaa. enää ripsiväri käytössä, ja sitäkin laitan mahollisimman vähän.
      välillä tungen hiukseni pipon alle (:D) ja silloin on joku sattunut luulemaan pojaksi. ja se tuntuu jotenki mukavalta. ja ku joskus katon peiliin ilman meikkiä, hiukset piilossa, tuntuu et katon sitä oikeaa mua. et semmonen mun kuulus olla. poika.
      ja joo, ihan hetero kumminki satun olemaa. ja harmi vaa, täysin rakastunu tän mun toisen kaverin veljeen.
      tää koko juttu on nii sekava. en tiiä et mikä ja kuka oikeesti oon. enkä viitti puhuu tästä kellekkää, joudun pitää kaiken sisälläni. enkä itseasiassa itekkää viel tiiä mistää mitää. jospa viel joskus tiiänki.

      • dunno

        sori, kirjotusvirheet.


      • mustakenkätyttö

        Leikkauta rohkeasti hiuksesi poikamaisen lyhyeksi. Jalkaan sadeilmalla mustat kumisaappaat esim. Kontio merkkiset


    • tyttöpä hyvinnii

      Olen tyttömäinen tyttö, harrastan taistelulajeja, tykkään rennoista vaatteista ja mukavista kengistä. Katson kaikenlaisia elokuvia scifistä pukudraamoihin. Leikin lapsena autoilla ja en ole koskaan erityisen tarkka asioista, enkä pelkää ötököitä saati hiiriä ja tykkään koulussa jaliksesta ja jääkiekosta.
      .....Nuohan kuulostaa aika poikamaisilta piirteiltä, jos ajatellaan näin perinteisesti. Mutta koen kutakuinkin olevani täysin tyttö ja tyttömäinen. En usko että tyttömäisyydelle ja poikamaisuudelle on enää nykyään niin selviä rajoja tai ole koskaan ollutkaan. Ihmiset ovat vain luoneet roolimalleja siitä minkalaisia tyttöjen ja poikien kuuluisi olla. Mutta suoraan sanottuna nykyisin tytöt ovat vallanneet alaa niin paljon ns. poikamaisilta alueilta, että voiko niitä enää poikamaisiksi kutsuakaan....

    • jep jep joo

      oon ite poikatyttö ollu n. 10 vuotta nyt ikää 22 en osais kuvitellakkaa itelleni naisten vaatteita. vaatekaapin sisältö on pelkästään löysiä farkkuja ja huppareita ja tennareita. oon tarkka siitä mimmoset vaatteet päällä on ja itellä kanssa lyhyet hiukset (keesi) ja viikottain ajan pään sivut koneella. Ite en välitä siitä et jos joku mua kattoo jotenki oudosti.. vanhemmat naiset iskeny kyllä silmänsä meikää vuoden aikana pari vanhempaa naista yrittäny tulla iskemää ja kertomaa kuinka hyvännäkönen oon. ja sit toinen juttu et ainakun oon jossain mun kaverin kanssa ni oon automaattisesti sen "poikaystävä" mut tähän tottuu ja lisättäköön että ostan vaatteet miesten puolelta.. en myöskään ole ikinä meikannu enkä meikkaa..

    • sekava

      Mun tyyli on vähän sekava :D joskus oon poikatyttö ja sitten vuorostaan tyttömäinen tyttö mutta eniten oon toi tyttömäinen :) vaikka mulla onkin lyhyet hiukset mutta koitan nyt kasvattaa näitä. Käytän paljon meikkiä,erilaisia vaatteita ja korkkarit aina jalassa mutta joskus sitten iskee että haluun olla poikatyttö, sillon en laita meikkiä kovin paljon ja joku huppari päällä ja lökärit jalassa tai farkut..

    • jonsku971

      mää oon poikatyttö. :)
      mä käytän poikien vaatteita ja hengailen yleensä poikien kaa mut kyl niit tyttökavereitki on. :D mä oon kyl bi-seksuaali mut oon suuntautunu enemmin kyl poikii. :) ja mul on sellaset vaaleet emo-hiukset joissa on mustii raitoja eessä. :--D (huom emo poikien malli) mut kyl mä jotai tyttöjenki vaatteit käytän, just jotai cybershopista tai ginasta jotai poikatyttövaatteit :--D

    • ImaEmoKid

      Mäki oon poikatyttö ollu jo muutama vuoden... Äiteki valittaa, et mun pitäs "päästä yli" tästä "vaiheesta".. Noh siinä tapaukses oon ollu "täs vaihees" jo viitisen vuotta... Käytän lökäfarkkuja ja suuria huppareita (molemmat poikien) ja mulla on lyhyet pystyy nyrhityt hiukset. Oon sen verran tyttö et pistät aikash raskaat meikit. Elikkä just jtn kajaalii ja ripsiväriä .. Monet mun frendeistä on sanonu et näytän vähä narkkarilta, mut mite vaa.. :DD Tykkää jätkistä ja seurustelenki tällä hetkellä. Ei mua oo kiusattu mun tyylin takia, mut lissut kattoo kieroo ku kävelee porukan kanssa kaupungilla. Yleensä se menee siihen et haistattelen niille, näytän kesoa ja jatkan matkaa. Et jos toi lasketaa, ni siinähä sitte.

    • ShaneAtParty

      SOUL MATES! Täältä nimittäi löytyy poikatyttö sekä tyyliltä, että mieleltä..Nimeltäni oon Shane.. Hetero nyt en ole vaan lesbo. Porukat hyväksy sen vallan mainiosti, ite asiassa oon kihloissa tyttöystäväni kanssa ja ens vuoden puolella muutetaan yhteen. Käytän oikeastaan melkeen täysin poikien vaatteita, myös alushousuja, koska ne on niin paljon mukavammat, lyhyet hiuksetki on ja en meikkaa ja käytän axea (heh) mut en käytä sitä nii paljoo, et mut haistais 50 m päähän..No way.. Oon ite asiassa ollu poikatyttö niin kauan ku jaksan muistaa, aina pienenäki oli pakko olla ku poika, enkä mä liiemmin osais itteeni kuvitella sellasena kultalusikkaan tukehtuneena teiniprinsessa pissiksenä. Jeah, poikatyttönä on vaan niin paljon mukavempaa, mutta jokanen näyttää miltä huvittaa ja on millanen huvittaa!

    • Poikatyttö?

      Minä oon 15v. Aina oon jostakin syystä "leikkiny" poikien kanssa enemmän kuin tyttöjen kanssa. Silti pukeudun mielummin hameeseen ja sukkahousuihin kun farkkuihin tai yleensä housuihin. Ja hyvin on mennyt, Varsinaista poikakaveria ei ole.

    • vähä myöhää:D

      noni eli oon mielestäni ainaki poikatyttö pidän aina poikie vaatteita yleensä t-paita ja gollarit pääl hyi hameist en tykkää ja mua ei kiusata mun ulkonäöstä ja oon iha hetero seurustelen just yhe ihanan pojan kaa ja tuun muutenki poikie kaa paremmi toimee kaveritki on suurimmaks osaks poikii ja kaveritki sanoo mua jätkäks.meikkaan vhän yleensä ripsarii ja peitän finnit mun hiukset on johonki olkapäille asti punaruskeetc:

    • 15tyttö

      En oo poikatyttö oikeestaa vaatetuksen perusteel (iha perus farkkuja, mut enemmä kyl lökäreit ja jotai huppareit. Käytän kyl joitai poikie vaatteit) hiuksetki on keskipitkät. Mut en tykkää mistää koruista, korkokengist ja muust sellasest. Urheilussa en tykkää mistää taitoluistelusta tai ratsastuksesta, vaan lätkästä, koripallosta ja sellasest.en meikkaa, enkä pahemmi hiuksia laita. En oo ikinä tykänny tyttömäisist jutuist (seriosly tarhaikäsest asti).

    • poikatyttö(kö)?

      No kai mut luokitellaa.. tai kerron ite.
      Meikkaan vähän, lyhyet mustavioletiksi värjätyt hiukset, poikamaisia vaatteita (muutamia isoveljen vanhoja), kiehtoo autot eniten ja muut moottoripelit. Hetero kyl oon. Vihaan kaikkee tyttöjen juttuja.. esim. mekkoja, korkokenkiä, pinkkiä.. u know.
      Mua ei oo kiusattu mun pukeutumisen takia tai muutenkaa tän poikamaisuuden.

      • poikatyttö(kö)?

        niijoo viel että oon -98, jos jotaki ny kiinnosti viel.


    • metalandheels

      Moikka!
      En tiedä olenko varsinaisesti poikatyttö, koska käytän meikkiä (arkena) ja käytän välillä kovin tyttömäisiäkin vaatteita.( poikamaisia vaatteita käytän kyllä)

      Mutta viikonloput ja lomat olen ilman meikkiä ja toisin kun luokkani lissut, mua ei haittaa jos kynsi katkeaa, aamulla ei jää aikaa meikkaamiseen tai bad hairday so what!
      Hiuksenikin ovat lyhyet enkä värjää.

      Henkisesti olen kyllä poikamainen. Kiroan välillä aika paljon, heitä rivookin läppää (poikien kanssa) ja viihdyn muutenkin paremmin poikien kanssa. Pystyn juttelemaan pojille melkein mistä vain, heille on jotenkin helpompi puhuu.
      Tyttöjen seurassa olen kovin vaivaantunut.

    • pojutyttö 98

      Joo siis mä oon aika poikamainen pidän vähä löysii farkkui tai gollareita. Mul on yleensä joku toppi ja t-paita. Huppareitakin löytyy aikas paljo. Jalas aina jotkut skeittikengät ja pääs aina pipo. Pienenä olin enemmän poikien kaa kun tyttöjen. Henkisesti olen ehkä siltä väliltä joskus aika poikamainen ja joskus taas tyttömäinen. Tykkään pitää koruja, mut niiden pitää sit olla hyvin yksinkertasii ei siis todellakaan mitään bling bling pinkkejä vaan jotain kultasii ketjuja ja hopeita yksinkertasii sormuksia. Ja en todellakaan ole lesbo vaan täysin hetero, mulla on ollukin 2 poikkista joskus kauan sitten.

    • Mielenterveyz

      Olen Poikatyttö. mulle on siitä huomauteltu liikaakin :D joskus esim. Facebookkiin tulee viestejä ''ootko tyttö vai poika? näytät pojalta'' mulla on yks sellane tuttu joka ei hyväksy ''erilaista'' tyyliäni, Mun vaatekaapissa ei oo MITÄÄN tyttöje vaatetta (paitti tietty rintsikat) Pelaan,En meikkaa, ja kans lyhyet hiukset. ja hetero olen :)

    • jeah

      Poikatytöt rules!

      • emo rulesXD

        Oon tämmönen emo-punkkari poikatyttö, on mulle siitä kyllä jonkin verran huomauteltu kun käytän joitain poikien vaatteita ja aika lyhyet hiukset, enkä meikkaa, melkein kaikki luulee pojaksi kun suurin osa kamuista on kuitenkin tyttöjä, mut pojat on silti parempia kamuja, ne ymmärtää paremmin ja on samanlaisia,ja ihan heterokin olen :-)


    • now and forever :3

      Joo, yks poikatyttö löytyy täältäkin :D Oon ollu tämmönen varmaan koko ikäni ja siitä saan kiittää isoveljiäni, mitäs tuli niiden perässä roikkuttua pienenä. Kyl mä kouluun yleensä laitan farkut ja jonkun hupparin mut ei sitten mitään sen kummempaa. Meikkiä en käytä enkä edes koruja hirveästi, ei mulla oo edes korvakoruja, hiuksiakaan en laita mitenkään sen kummemmin kun ei tätä tois puoleista hiirenhäntää oikein laitella, mut meneehän toi ´pipo päässäkin :P

      Arkisin tulee yleensä kuljettua löysissä housuissa ja jossain huparissa, mitä sitä turhaan stressaamaan semmoisesta, jos jollekkin ei mun ulkonäkö kelpaa ni ei sitten kato, ei se oo mun ongelma.

      Mun vanhemmat ei onneksi oo ikinä yrittäny vaikuttaa mun pukeutumiseen mitenkään erityisemmin, kyllähän se äitiä varmaan vähän harmittaa kun 17 vuotias tyttö ei pukeudu niin kuin jotkun "normaalit" 17 vuotiaat mu ei sille vaan voi mitään :P

      Mä oon mikä oon ja en tästä muuksi muutu

    • NoppaQ

      Oon poikatyttö. Mulla eskarissa oli suurinosa kavereista poikia, ekalla ja siitä ylespäin on ollu suurimmaks osaks tyttöjä (tosin kavereita on ollu kokoajan jtn. 3-4). Mun yks kaveri on vähän poikamainen, ja yks toinen on ihan poikatyttö. Tykkäisin enemmän olla poikien kaa ku ne on nii rentoja ja tällee. Mutt kaikki pitää mua outona ku harrastastan ratsasusta. Mutta käytän lokäreitä/ mustia farkkuja (harvemmin) jotain melko löysää t-paitaa, poikien hupparia. Kesällä T-paita ja polvipituiset shortsit. koulussa käytän kaulassa sellasta huivii. Mulla ois käppi mutta ku oon ettiny nii kaikki on ollu semmosii outoja, eikä ees aitoja. Kenkinä on tennarit, skeittarit tai crocsit. Ehkä tää on tullu siitä ku oon perheen ainu tyttö, ja mulla on kaksi isoveljeä, ja oon käyttäny niien huppareita ja farkkuja. ne on opettanu mut käyttäytyy poikamaisesti. Mun hiukset on muuten vaaleet ja semmoset aika pitkät. Itekyll ehkä haluisin leikata lyhyemmäks, mutten tiiä.
      Tuliaikas sekava mutta ihsm.

      • ei ihan varma

        Vieläkö tää keskustelu elää? Okei ajattelin ite kertoo omasta elämästä. Eli meen syksyllä kasille ja tajunnu täs hiljaittain et taidan olla poikatyttö. Kaikki alko varmaan viime kesänä ku tykkäsin tosi paljo käyttää cappia ja näin. Mulla on keski pitkät hiukset mut haluisin lyhyet mut äiti ei anna leikata. Sit äiti sanoo aina et yrittäisit olla vähä tyttömäisempi. Tykkään mielummin chillata poikien kans. Oon ihan hetero ja kerran on sanottu et ookko muka tyttö? Sul on ihan poikamainen ääni. Joo mulla ei oo mikään kimee tyttömäinen ääni:D . Mekot ja tiukat vaatteet hirvittää. Koruja en tykkää käyttää. Meikkaan tosi vähä. Vissiin tavan vuoksi. Kaverit sanoo luomitytöksi. Pienenä en tykänny ollenkaan mistään nukeista ja barbeista:D Tykkään sit kans tosi paljo poikien vaatteista ku ne on nii rentoja ja tyylikkäitä. Aina ku meen nukkuunki nii käytän sellasii löysii t-paitoja. Jos äiti ostaa jotaki sellasia tiukempia t-paitoja nii yleensä venytän ne nii et ne on lyösiä:D mutta joo tällästä. Toivottavasti ei liian sekava teksti


    • sirocco97

      Mua on myös sanottu transuksi ja poikatytöksi ym, varmaankin sen takia kun käytän aika paljon mustia ja löysiä vaatteita sekä aina tennareita tms korottomia kenkiä. A-seksuaaliksi on myös sanottu, en kyllä tiedä tälle mitään perää :) Kasvooni ovat mielestä 50% miehiset ja 50% naiselliset. Minulla on n. 10cm yli olkapäiden olevat hiukset, jotka vaihtelevat punaisen, ruskean ja blondin välillä. Olen mielestäni vähän poikamainen, esim. romantiikka ei iske ja en kovinkaan näytä sellaista "halihalipuspus"-kiintymystä kavereita kohtaan. Tosiaan olen 15v. (täytän 16)

      • heppapoikmainentyttö

        Hiuksia sii on jännä lyhennellä vähin erin. Esim 10 cm kerralla


    • sara

      ite ennemmi gootti. inhottaa iha mega tyttöje tyttömäisyys kunne on sellasii pusipusi:** juttuja. inhottaa ja ahistaa sellaset. ja muutenki tyttöje jutut ei kiinnosta. mut siis likka oon ja täysin hetero. itelläni on vaaleahkot yli olkapäitten yli mutta anyway, pojat on parempii ku likat. oma mielipide! :) jätkil löytyy kivaa asennetta

    • TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!

      olenko poikatyttö ? jalassa aina tennarit,, skeittikengät, rakastan lökäreitä,, mutta yleensä koulussa käytän pillifarkkuja, päällä AINA huppari, koska en tunne oloani mukavaksi topeissa, neuleissa jne:P meikkaan ja suoristan hiuksiani (melko pitkät) usein.
      yli 75% kavereistani on poikia, ja mulla on paljon kavereita. AUTOT on paras puheenaihe :D en mitenkää ole innostunut mistään urheilulajeista ym. käyn kyllä salilla. monet kaverini (pojat) sanovat että olen ''erilainen'' koska puhun aina autoista ja tykkään jätkäporukassa heittää sitä rivompaa läppääxd ARVOSTELEN MUIJIEN PERSEITÄ!!!!!! tosi monet tykkää musta mun luonteen takia, puhun suoraan, ja en siedä sitä että kaveriani kiusataan,, siitä pamahtaa uhkailut ym. ,,, ja kiusaamiset on yleensä loppunut ! :D oon -98 !:)

    • I ♥ MY BOYFRIENDS HOODIE

      Moikka!:) oon 13vuotias poikatyttö, hetero tai oon ehkä bi, mutta pojat kiinnostaa sillee enemmän. Käytän usein pillifarkkui ja poikien hupparii, käytän kuitenki toppejakin ja välil vähä meikkaan, mut ihannoin poikie vaatteita, isot hupparit, skeittarit, snäbärit, ne on vaa mun juttu! Poikatytöt rulaa! Me erotutaa joukosta! Oon paljo poikie seuras ja niiden kaa tulee aikaan kaikenlaist juttuu. Etu on myös siinä et ainaki minä oon just tottunu poikie läppään ja oikeest sisäistäny kaiken ja heitän ain iha samallaist läppää!:D Mul on täl hetkel poikaystävä, se sano et mun tyyli on just cool!:3

    • I ♥ MY BOYFRIENDS HOODIE

      Moikka!:) oon 13vuotias poikatyttö, hetero tai oon ehkä bi, mutta pojat kiinnostaa sillee enemmän. Käytän usein pillifarkkui ja poikien hupparii, käytän kuitenki toppejakin ja välil vähä meikkaan, mut ihannoin poikie vaatteita, isot hupparit, skeittarit, snäbärit, ne on vaa mun juttu! Poikatytöt rulaa! Me erotutaa joukosta! Oon paljo poikie seuras ja niiden kaa tulee aikaan kaikenlaist juttuu. Etu on myös siinä et ainaki minä oon just tottunu poikie läppään ja oikeest sisäistäny kaiken ja heitän ain iha samallaist läppää!:D Mul on täl hetkel poikaystävä, se sano et mun tyyli on just cool!:3

    • koviiis

      Noin pari viikko sitte mä en biel uskaltanu näyttää sitä et en haluu pyörii missään tyttöporukoissa. Sillon ku viel pyörin tyttöporukois mua kiusattiin tyylin vuoks mulle sanottiin et mul on huono tyylitaju ja et mun pitäis pukeutuu tyttömäisemmin. Mulla oli aina tosi paha @ieli ku mua haukuttiin. Sillon ykskään tyttö ei hölmöilly luokassa ennen ku nyt. Eli nyt mä istun aina poikien pöyässä ja oon mun luokan poikien kans jatkuvasti. Nyt mä hölmöilen paljon enemmän luokassa. Nykyään mua kiusataan vieläki ku oisin mielummin poika ku tyttö ja vielä ku oon mun ikäluokkien tyttömäisin tyttö (eli kuukautiset alkanu, rinnat ja näin). Mut oon tottunu siihen et mua pilkataan ja oon ehk vähän enemmän kovis ku sillo tyttöporukas eli sellast.

    • Tomboyyyy

      Täälläki yks poikatyttö. Suurin osa ihmisistä käsittää että haluaisin olla poika, koska käytän poikien vaatteita.

    • Ihan hetero

      Tulin todella iloiseksi lukiessani tätä. Olen itsekkin luokitellut itseni tälläiseksi "poikaytöksi" mutta luulin olevani lähestulkoon ainut. En meikkaa, lökärit ja t-paita on ihanuus, ja rullaus ja mopot menevät edelle kaikessa. Itseäni tosin on kiusattu vaatetuksestani sekä arvomaailmastani jo neljännestä luokasta kutosen loppuun asti (jolloin vaihdoin koulua). Ihana nähdä että "hengenheimolaisia" on näinkin paljon ja kaikille on tärkeintä olla oma aito itsensä eikä hävetä että on erilainen. Hatun nosto teille kaikille. Olette aivan mahtavia!

    • aada 11 vuotias

      no mä oon tyttö haminast en tiiä oonko poikatyttö mä pukeudun farkkuihi ja normaaleihi tyttöjen vaatteisii mul on pitkät rintoihin asti olevat blondit hiukset käytän doven tuotteita käytän kynslakkaa ja ripsarii mä en tykkää hameista\mekoista mut mä oon muuten tyttö ja tällee mut hengaan poikienkaa AINA mä seurustelen pojan kaa ainut ongelma mus on se et hengaan poikien kaa olin ennen lissu mut jokaisel on oma rento tyyli

    • tällänen_outo

      Kyllä olen poikatyttö :) Tykkään joistain poikien vaatteista esim. farkuista, pipoista, vöistä, kengistä, paidoista, mutta käytän aika harvoin kun nykyää naisille löytyy semi-poikamaisii vaatteita. Meikkaan, ja on punaset hiukset jonnekki kylkeen asti, ja ne kuuluu mun weirdoon tyyliin. Mun kaverit vaihtelee usein, mutta on 2 sellasta pysyvämpää ystävää ja molemmat poikia. Käytän pipoo kesälläkin, käytän naisten alusvaatteita, ehkä bi, tykkään hirveesti urheilusta ja pelaamisesta (: Ei mua oikeestaan oo ikinä kiusattu, ehkä vähän kammoksuttu, mitä nyt kaverit saattaa asiasta välillä kiusotella. Oon meidän luokan häirikkö- ja ongelmaoppilas, en oo kiinnostunu kynsien hoitamisesta, kiroilen ja liikaa, mun vapaa-aika koostuu lanittamisesta ja energiajuomien litkuttelusta, mun asenne ja liikkeet on vähän ku renttupojalla :D Tykkään rap-musiikista ja räppäämisestä, oon erityisen pervo, ja kaikki aina sanoo että mun ääni kuulostaa pojalta, liian matalalta naiselle :o Osa mun kasvonpiirteistä on naisellisia ja osa miehekkäitä. En tuu tyttöjen kaa toimeen, ystäväsuhde kaatuu siihen ku innostuneena syljen sen merkkimokkakengälle tai haukun suorapuheisena sen vaateyhistelmää. Mun poikamaisista piirteistä vois kirjoittaa vaikka romaanin, mutta ette taida jaksaa lukee sellasta :D Oon ihan tyytyväinen itteeni tällä hetkellä tälläsenä :))

      • tällänen_outo

        Oisko joku muuten kiinnostunu sähköpostikaveriks, tai kirjekaveriks, joku poikatyttö? Oon pitkään ettiny sellasta samankaltasta ihmistä kun minä, ja haluaisin vaihtaa ajatuksia, mielipiteitä, päivän kuulumisia jne. Mieluiten sellanen 12-14 vuotias. Itte oon 7. luokalla sellanen perustyttö Pohjois-Karjalasta :) Mitään muuta en toivo kun että olisit suunnilleen ton ikänen, ja ees vähän poikatyttömäinen. Mua ei tarvii pelätä, vastaa tähän viestiin niin annan sähköpostiosotteen :3 Jos vaikutat luotettavalta, nii voidaan vaihtaa kirjeitä tai ehkä tavata?


      • tällänen_outo

        Oisko joku muuten kiinnostunu sähköpostikaveriks, tai kirjekaveriks, joku poikatyttö? Oon pitkään ettiny sellasta samankaltasta ihmistä kun minä, ja haluaisin vaihtaa ajatuksia, mielipiteitä, päivän kuulumisia jne. Mieluiten sellanen 12-14 vuotias. Itte oon 7. luokalla sellanen perustyttö Pohjois-Karjalasta :) Mitään muuta en toivo kun että olisit suunnilleen ton ikänen, ja ees vähän poikatyttömäinen. Mua ei tarvii pelätä, vastaa tähän viestiin niin annan sähköpostiosotteen :3 Jos vaikutat luotettavalta, nii voidaan vaihtaa kirjeitä tai ehkä tavata?


      • tällänen_outo

        Oisko joku muuten kiinnostunu sähköpostikaveriks, tai kirjekaveriks, joku poikatyttö? Oon pitkään ettiny sellasta samankaltasta ihmistä kun minä, ja haluaisin vaihtaa ajatuksia, mielipiteitä, päivän kuulumisia jne. Mieluiten sellanen 12-14 vuotias. Itte oon 7. luokalla sellanen perustyttö Pohjois-Karjalasta :) Mitään muuta en toivo kun että olisit suunnilleen ton ikänen, ja ees vähän poikatyttömäinen. Mua ei tarvii pelätä, vastaa tähän viestiin niin annan sähköpostiosotteen :3 Jos vaikutat luotettavalta, nii voidaan vaihtaa kirjeitä tai ehkä tavata?


      • tällänen_outo
        tällänen_outo kirjoitti:

        Oisko joku muuten kiinnostunu sähköpostikaveriks, tai kirjekaveriks, joku poikatyttö? Oon pitkään ettiny sellasta samankaltasta ihmistä kun minä, ja haluaisin vaihtaa ajatuksia, mielipiteitä, päivän kuulumisia jne. Mieluiten sellanen 12-14 vuotias. Itte oon 7. luokalla sellanen perustyttö Pohjois-Karjalasta :) Mitään muuta en toivo kun että olisit suunnilleen ton ikänen, ja ees vähän poikatyttömäinen. Mua ei tarvii pelätä, vastaa tähän viestiin niin annan sähköpostiosotteen :3 Jos vaikutat luotettavalta, nii voidaan vaihtaa kirjeitä tai ehkä tavata?

        Se piti laittaa näköjään kolme kertaa :DDDD


      • nimetönkommentoia
        tällänen_outo kirjoitti:

        Oisko joku muuten kiinnostunu sähköpostikaveriks, tai kirjekaveriks, joku poikatyttö? Oon pitkään ettiny sellasta samankaltasta ihmistä kun minä, ja haluaisin vaihtaa ajatuksia, mielipiteitä, päivän kuulumisia jne. Mieluiten sellanen 12-14 vuotias. Itte oon 7. luokalla sellanen perustyttö Pohjois-Karjalasta :) Mitään muuta en toivo kun että olisit suunnilleen ton ikänen, ja ees vähän poikatyttömäinen. Mua ei tarvii pelätä, vastaa tähän viestiin niin annan sähköpostiosotteen :3 Jos vaikutat luotettavalta, nii voidaan vaihtaa kirjeitä tai ehkä tavata?

        oisin kiinnostunu voitas jutel sähköpostitse oon 14 vuotia raumalainen poikatyttö


    • oon 14v tyttö pohjois-pohjanmaalta. käytän poikien huppareita ja mulla on lyhyt tukka ja en todellakaa käytä meikkii.. et siis poikatyttö :DD
      etin kavereita ja ois mahtava jos voitas jutella c:

      • tällänen_outo

        Voi jes kiitti, aloin jo luulla etten ikinä löydä samanhenkistä kaveria ku minä :) Mulla on tällänen nopeesti hutastu paska sähköposti pistä sinne viestii - [email protected]


    • mun kone sekoili sillon kun tein suomi24.jän. se laitto et olisin 17v :DD se ei oo totta ja oon kirjottanu siitä mun sivulle

    • KKarkki

      Joo hehheh tää tulee vuon 2016 mut ei se mitää ite siis oon kolmetoist ja täytän pian neljätoista enkä pukeudu kuin poika yleensä mulla on mjstat farkut raitapaita ja aiiina huppari koska tunnen oloni liian "alastomaksi" koska ne raitapaidat on teepaitoi. En jaksa kirjottaa pistettä joten selviytykää mut mun ajatusmaailma on Ika erilaine ku muil tytöil oon jotekki "hullu" koska ajattelen aika hullul taval ja pelaan paljo sotapelei no se ei oo hulluu mut silti ja sit en tykkää mistää pinkistä yms.. Mutta olen ainakin meidän luokalla saanut itseasiassa aika paljon mainett sen takia että olen aika samanlainen kun pojat mutta itse en kyllä välitä että mitä muut ajattelee minust ja en mitenkään kerjää huomioo mut satun nyt olee "famous" ja olen hetero tykkään siis vain pojista ja en ole biseksuaaleja vastaan :) hiukseni ovat suht pitkät enkä käytä meikkiä hiukseni ovat aina auki ja olen värjännyt hiukseni mustaksi...

      • Onko sulla intät oon 15v bi emo/scene poika ja olis kiva saada juttu seura


      • EmoPoika kirjoitti:

        Onko sulla intät oon 15v bi emo/scene poika ja olis kiva saada juttu seura

        Insta"


    • Itellä just päinvastoin oon jätkä joka pukeutuu kun teinilikat--->Kireet lantiofarkut(onlyt tietty),tiukka lyhyt nahkatakki ja nahkasaapikkaat ...Siis täysin muijien kuteet.Sit kun viä päästää pisut alleen niin tulee aika tyttömäinen olo...Niin ja hetero oon.

    • Zzaggee

      Poikamainen mäkin oon tai no mä rakastan lippiksiä ja mul on semmone poikien lippis jonka sain ku olin 10ja oon ny 14. Käytän sitä vieläkin ja oon aika poikamainen/lapsellinen muutenkin. Oli semmoine pulkkailupäivä koulus ja kaikki ihme pissikset valitti et on tylsää ja mä olin ainoo luokan tytöist joka laski mäkee (poikien kaa ) =D

    • housulehmä

      Oon syntyny naiseksi, mutta pidän itteeni noin 55% poikana ja 45% tyttönä :) Oon hetero myös, miehissä on vaan sitä jtn - vaikka kyllä heilläki saa olla "herkempää" puolta mielellään :) Mä piän söpöistä jutuista, vaaleanpunaisesta väreistä, mut toisaalta kiinnostaa miesmäisemmätkin jutut, esim. tietokonepelit, rikosuutiset ja historia.
      Mitä tulee legginseihin, ne jalassa tulee jotenkin neitimäinen olo, yäks. Mut pitkät hiukset oon pitäny, joskus leikkasin lyhyex ja kaduin sitä heti xD Silleen pidän itteeni ensisijaisesti ihmisenä kuiteskin, enkä oikeestaan noudata sukupuolirooleja.

      • Huhhuh kun on autisinen kommentti...


    • tyttöli

      Mulla on aina kiinnostanut poikatytöt, siis tytöt jotka pukeutuvat kuin pojat ja ehkä vähän käyttäytyvätkin, ja pitävät myös naisista, koska itsekkin pidän ;) Oon -97 syntynyt, lähes saman ikäiset poikatytöt ottakee yhteyttä ;) kik: Sinkkki666

    • aynaar

      Kyllä. Käytän jonkin verran poikien (tai oikeestaan miesten) vaatteita. Varsinkin t-paidat ja hupparit menee ihan hyvin ja eipä kollareissakaan väliä ole. Hiukset on lyhyet ja tykkään niistä tällein tosi paljon. Kommenttia olen kyllä pukeutumisestani saanut. Lesboksi on luultu ja monet kaverini ovat luulleet minun identifoituvan pojaksi. Alakoulussa en myöskään kelvannut oikein tyttöjen seuraan, kun he näkivät minut poikana, enkä poikien seuraan, kun he näkivät minut tyttönä. Ihmisille on jotenkin hankala juttu, että naispuolisella henkilöllä on miesten vaatteet ja siili ja kokee silti olevansa nainen, eikä edes ole lesbo.

    • Poikatytöt ja tyttöpojat on nii söpöjä❤️😌

    • nimetönkommentoia

      mä oon kai tavallaan Poikatyttö mä tykkäusin pukeutua poikien vaatteisiin mutta mä pelkään muiden ja varsinkin mitä mun äiti siitä ajattelee mutta ostan sitten sellasia poikamaisia vaatteitta tai sellasia mitkä on sunniteltu tytöille ja pojille joskus käytän jotain mun veljien vaateitta en halyaisi leikata lyhyitä hiuksia mutta lyhyemmät kyllä haluasin pidän aina pelkkää ponnaria tai auki. tykkään jääkiekon pelaamisesta crossi pyöräilystä skeittaus potkulautailu mopot ja kaikki tollanen kiinnostaa mua en oo koskaan tajunnu meikkaamista ja vihaan hameita ja korkokenkiä yli kaiken. monta kertaa oon meinannu tilaa netistä poikamaisia vaateitta mutta äiti vaa sanoo niitä rumiks enkä saa ostaa se koittaa ostaa mulle ja pukee mua mahollisimman tyttömäisesti kesällä on yks leiri mille oon menos ja siäl ois sitä vikan päivän tanssiaiset ja pitää ostaa mekko 😐

    • tytyliini

      juu u, miulla on lyhyet hiukset (ananas pehko aka jonnekampaus :D) ja käytän AINA poikamaisii vaatteit, tai no khyl mie joskus legginsei käytän, mut niitäki tyylii vaa jos meen jäkisreeneihi :) luonteeltani oon aika poika :D tai siis... en ymmärrä tyttöjen jutuist hevon v#ttuakaa :D huumorintaju on aika omalaatuinen ja no saan yleensä suurimman osan kikattamaan :3 ja siis no itte tykkään tytyistä henkeen ja vereen, mut siis tiiän khyl et tää keskustelu on jo vaikka kui vanha, vuonna nakki ja sakset tullu kestustelu, mut mitä vällii?!?! : D mut en usko et kukkaa joka ois täsä keskustelus ollu nii tätä lukee, mut who cares? nobody ;) mut jos lukkee nii siistii :))

      • Anonyymi

        Varmaan on jo poikatytötkin nussittu puhki kun ei oo mitä kuulunu?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe