Morjes,
Muistin tuossa taannoin asian, jonka olin tyystin unohtanut. Olin pienenä poikana, eli oletetusti 1993-1996 katsomassa Turun Kupittaalla Turun Interin ja Arsenalin välistä ystävyysottelua.
Olin sen verran nuori, etten enää muista tarkalleen mikä oli lopputulos, mutta Arsenal höykytti jotain 0-5 isäntiään. Oikeastaan en ole 100-varma, oliko vastassa juuri Arsenal vai ehkä Liverpool... :) Inter pelasi käsittääkseni tuolloin divaria ja Gunners (tai Pool ;D) tietenkin Premieriä. Nyt kysynkin onko kenelläkään tietoa tästä matsista, sillä en ole löytänyt netistä mitään ottelusta, enkä olosuhteista johtuen pääse kysymään matsissa kanssani olleilta lisätietoja asiasta.
FC INTER TURKU vs. FC ARSENAL TURUSSA 90-LUVULLA
MU
1
178
Vastaukset
- BettingTips
Jaro — FC Inter Turku, 02.05.12, 19:30
http://betsovet.com/tip/2026/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14611311- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565840Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152- 843448
- 803196
- 471679
- 391592