Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta, miten Opel hoitaa koritakuuvalitukset?
Olis 2006 Zafira, jossa on takaoven tiivisteen alla aika ruma paikka.
Sama vika molemmilla puolilla. Tarkempi paikka on siina alanurkassa, missä tiiviste yhtyy.
Huollossa tuumasivat, ettei mene takuuseen.
Mitähän se 12v puhkiruostumattomuus sitten koskee, jos ei tällaista. Ei siinä ainakaan mitään ulkoista tekijää ole, mikä olisi voinut edesauttaa ruostumista.
Onko tietoo??
Koritakuu
3
289
Vastaukset
- ruostekasa
Taistelin jonkin aikaa sitten takuuasioiden kanssa 06:n zafiran kanssa. Huomasin alalistojen kukkivan ja takaluukun myös. Olivat lopulta puhkiruostuneet, siis auto oli silloin n. 5 vuotta vanha. Ei kuulu kuulemma takuun piiriin, kun ei pystytä todistamaan, että olisi sisältä päin lähtenyt ja kun oli auton toinen omistaja! Että sellasta, annoin tulla puhelimessa mitä kuuluu! Täys vitsi. Auto maalattiin ja nyt on jo toinen kukkimiskierros menossa :) Täys p***a koko auto. Nyt pitäis saada vaan pois myytyä, eikä koskaan opelia tilalle...
No tämä on vain minun kokemus... ja aika monen muun, mitä on nettiä selannut kyseisestä aiheesta... - Takuuehdot
Takuuehdoissahan edellytetään että asiakas tarkistuttaa merkkihuollossa korin kunnon. Jos ruostumista on, silloin suojataan nämä kohdat uudelleen. Asiakkaan laskuun tietysti.
Puhkiruostumattomuustakuuseen korjataan kohta josta pystyy peukalon tai pikkusormen työntämään läpi. Siis puhkiruostuneen kohdan.- Takuu kuussa
Joo ja pitää myös pystyä todistamaan että ruostuminen on alkanut sisältä päin, ei kolhuista yms. kohdista, joita on tullut käytön myötä, eli aika turhia on noi puhkiruostumistakuut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740