R125 isompaa pyttyä vailla

pyttymies

minkälaista isompaa pyttyä suosittelisitte yzf-r125:ään, mitä merkkistä, mitä asennustoimeenpiteitä siihen kuuluu ja mitä se tulee maksamaan?

5

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä kysymys tuokin

      1. osta isompi moottoripyörä
      2. rittääköo ajokorttisi yli 11KW?
      3. kasva aikuiseksi............

    • vanhapaatsi

      Sää oot kai niitä nappula sarjalaisia mitkä on tunkenu
      möpediin kasiaise pyttyä, ja eikun koulun pihalle.
      Odota että vanhenet , ja sitten se ihan oikea
      moottori pyärä ! Ei 125 sesta motoripyärää tuu
      mopiti opeilla , nysä mikä nysä !!

    • jäläs

      Tyydy vaan ihan sovinnolla siihen mihin kortti
      riittää. Kyllä ehit isommillakin ajamaan,sitten
      kun niitten aika tulee.Tuntuu varmaan vanhan paatsin paasaamiselta
      mutta kaikki aikanaan,ja laillisesti. Ajan oloon tamä periaate
      on se helpoin ja paras,usko pois.
      Minä aloitin nyt keväällä motoilun , 55v vuotiaana.
      Hommasin 750cc ja 54 hevosvoimaisen viragon, tuolla minun kortilla
      voisin ajaa triump "raketilla" tai tykki haijjapusalla. Mutta,
      minun taidot ei niihin riittäisi,niin, että saisin niistä sitä ajamisen
      iloa. Jammuni on sopiva peli.niinkuin on 125cc sinulle.
      Usko pois !! Etene askel askeleelta eteen päin,sinulla on siihen
      aikaa kyllä. Minä oon jo sen verran vanha ukko että oli
      aloitettava keski kokoisella.Odottele isompaa ihan
      kaikessa rauhassa,joitain vuosia.

      • Minä aloitin toissapäivänä YZF-R125 ajon. Se on ensimmäinen pyöräni ja ostin sen sen takia että ei ole aikaisempaa kokemusta muista kuin mopoista ja lapset pääsevät sitten ajamaan sillä kun saavat kortin.
        Ei kai näitä kannata virittää, myy pois jos tarvii isompaa ja saa hyvän hinnan käytettynäkin. Mielummin vaihtaisin sinun asemassa isompaan tehdaspeliin. Isot pojat sanoo että kevarista ei saa oikeaa moottoripyörää vippaskonsteilla.
        Minulle riittää tosi hyvin tällä hetkellä, mutta ymmärrän että kun tähän tottuu niin isompaa tekee mieli, eihän näitä muuten isompiin vaihdettaisi.


    • 1100sittenjoskus

      Niin, kyllä 125sella tuolla liikenteessä pärjää vallan hyvin.
      Noissa Custom tyyppisissä pitää olla kuutioita reilusti,
      tuo 750cc on näissä kekkereissä ,voisiko sanoa
      pikkune,ei puksuta muhevasti,mut rähisee kyllä
      kuitenkin niinkun terrieeri !! Cutomeissa pitää olla
      paljon kromia,ja matalalla iäänellä muhevasti
      moukuttava iso kone.Sellaisen vanhan lentokoneen
      tähtimoottorin tyhjakäynti äänen kun kerran sais.......

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe