Heissan, jotkut varmaan ovat jo kyllästyneit Hugo-peikkoon tai ei oo koskaa tykännykkää siit, mut mä tykkään edelleen. Mut ei siit sen enempää vaan asiaan:
Siis haluan ostaa Hugo-peiko Classic pelejä ja sit sen Hugo gold pelin. Omistan jo Hugo Classic 3 ja 4, joten haluan vielä 1,2,5,6,7,8(?) ja tietenkin Hugo Goldin. Pelin ei siis tarvitse olla ihka uus, käytettykkin kelpaa, mutta toivon, että olisitte rehellisiä ja myisitte toimivan kappaleen. Näin ollen rahani ei mene hukkaan.
Toivon siis, että peli olisi toimiva eikä rikki. Kansi saa olla hiukan rämä, mut ei moneen kertaan liimattu tai teipattu.
Tarjouksia voi laittaa osoitteeseen: [email protected]
Hyvää syksyn alkua kaikille!
Ostan Hugo-peikko pelejä
Hugo-FANI
0
337
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351