Kesällä toteutetussa ratsiassa Vantaalla ja Helsingissä löytyi noin puolesta tutkituista pyöristä laittomat vaimentimet osasta oli katit otettu pois.Uutinen, jonka luin amppareista, kertoi myös kuinka tietämättömiä säännöistä oli suurin osa kiinnijääneistä .HAH HAH. Samassa ratsiassa puututtiin myös muuhun rakenteluun, joka vaatii muutoskatsastusta.Tätä olen odottanut.
Trafin ja poliisin ratsia
17
386
Vastaukset
- Turbo-Fighter
Minä olen ajanut vuodesta 2003 turbotetulla pyörällä jota ei ole muutoskatsastettu. Muutaman kerran poliisit ovat pysäyttäneet ja huomanneet turbopalikat koska ne eivät ole katteiden takana piilossa ja kehuneet että siistiä työtä. Ovat kyselleet tehoista ja siitä miten pyörän käyttäytyminen ja suorituskyky on muuttunut. Kertaakaan ei olla kysytty mitään katsastuksista saati että sakkoa oltaisiin annettu tai peräti kilpiä viety! HAHHAH itselesi.Minua naurattaa viranomaisten tiedonpuute mitä tulee moottoripyörien tekniikkaan ja muutoksiin. Harmi sinun puolestasi ettei koskaan tulla saamaan moottoripyörien eikä myöskään autojen laitonta viritystä kuriin. Heheh. Kypsy siihen. Toisaalta yksikään laiton osa ei itsestään tee pyörästä vaarallista. Kyllä kaikki lähtee ajoneuvon kuljettajasta! Nykyiset ALLE 200-kiloiset ja YLI 200 hevosvoimaiset pyörät on jo aivan vakionakin todella vaarallisia osaamattomissa ja ajattelemattomissa käsissä. Sitä tilannetta ei muuta yhtään se että onko jokin vaimentajassa "hyväksytty"leima vai ei.
Se että sinun "premium-luokan" autosi jää suorituskyvyssä ym. pyörien jalkoihin on vain sinun ongelmasi. Kypsy siihen ja muista että pyöriä et teiltämme pois saa vaikka halusi siihen kova onkin!!- TheIrön
Ja jos tosiaan oli Trafin edustajia paikalla, niin aika uskomatonta, että eivät edes tiedä omia melumittausohjeitaan
- customilla matkalla
TheIrön kirjoitti:
Ja jos tosiaan oli Trafin edustajia paikalla, niin aika uskomatonta, että eivät edes tiedä omia melumittausohjeitaan
Kerran moottoripyöräpoliisi huomautti puhallusratsiassa leirintäalueen portilla Oulussa, että "aika möly tuossa putkessa, olisi syytä tehdä sille jotain"
sanoin, että joo..on se vähän häiritsevä..täytyy korjata.
Ei siinä sitten muuta puheltu ja jatkoin matkaa.. - TheIrön
Ihan turha puhua mistään laittomastakaan virittämisestä täällä, kun nämä tavallista ihmistä suuremmat kansalaiset huutavat poliisia paikalle repimään kilpeä irti, kun joku maalaa pyöränsä.
- so what
TheIrön kirjoitti:
Ihan turha puhua mistään laittomastakaan virittämisestä täällä, kun nämä tavallista ihmistä suuremmat kansalaiset huutavat poliisia paikalle repimään kilpeä irti, kun joku maalaa pyöränsä.
Ei savua ilman tulta.
- VOIhyvä sylvi
Mistä näitä herkkä korvia ,hame niekkoja sikiää ? ?
Laittomat vaimentimet häh , sillo putki on laiton
jos siintä on reikä ummessa.Ja KATALYSAATTORI ,
voi sen hyvä jysäys,mina en ole ikinä ymmärtänyt
että mihin se pas.. paistamalla paranee ?
Lemu vaa pahenee,haisee yhtä pahalle kun viher
piiperöt.ODOTTANU , MITÄ ? SITÄ
HAME KANGATA ? VOI KADOTETTU MIEHISYYS.- Ei haise ei
Jos tarkoitat pahalla hajulla nk. kananmunanhajua noin tiedoksi että Suomessa myytävä bensa on nk. reformuloitua josta ei muodostu pahaa hajua. Näin on ollut jo monta vuotta!
- helmat heilumaan
Näitä juttuja lukiessa on tullut mieleen, että pyörällä haetaan sitä miehisyyttä ja lisävitkuttimiksi vielä lisätään keitokseen kova ääni päälle rooliin sopivat releet. Että se muiden miehisyydestä, jotka sen tuntee itsessään normaalina olotilana, eikä pelkää sen puutetta.
- TheIrön
helmat heilumaan kirjoitti:
Näitä juttuja lukiessa on tullut mieleen, että pyörällä haetaan sitä miehisyyttä ja lisävitkuttimiksi vielä lisätään keitokseen kova ääni päälle rooliin sopivat releet. Että se muiden miehisyydestä, jotka sen tuntee itsessään normaalina olotilana, eikä pelkää sen puutetta.
Okei. Mee läski takas pubiin juomaan kaljaa ja jatkamaan sitä normaalia olotilaas. Vanhoissa pyörissä ei edes tarvita releitä, niis on mankku ja heikot valot.
- hemat heilumaan
TheIrön kirjoitti:
Okei. Mee läski takas pubiin juomaan kaljaa ja jatkamaan sitä normaalia olotilaas. Vanhoissa pyörissä ei edes tarvita releitä, niis on mankku ja heikot valot.
Läskit ne yleensä istuu yrmeä ilme naamallaan kiinni fillarinsa sarvissa, noin niinkuin yleinen huomio.Kun itse ei jaksa liikkua omin voimin, niin moottori perseen alle. Kuunteleppa jukeboxista Matkalla Pohjoiseen.Huom releet =kledjut . Ei viittaa tekniikkaan.
- TheIrön
hemat heilumaan kirjoitti:
Läskit ne yleensä istuu yrmeä ilme naamallaan kiinni fillarinsa sarvissa, noin niinkuin yleinen huomio.Kun itse ei jaksa liikkua omin voimin, niin moottori perseen alle. Kuunteleppa jukeboxista Matkalla Pohjoiseen.Huom releet =kledjut . Ei viittaa tekniikkaan.
No nää tosimiehet jotka muutenkin tuntee itsensä mieheks sit rullaa tuolla niillä surisevilla skoottereilla shortsit jalassa. Sit ku mennään kuuterpallia ni hame on oikeesti ainoo vaate mitä voi pitää seuraavan kahden kuukauden ajan. Oikein kunnon isillä on vielä mukula kyydissä. Sen takia ne kledjut on nahasta tai goresta. Ja täältä etelästä ku lähetään vaikka rovaniemellä piipahtamaan, ni joku kone on ihan näppärä. Sä pääset pubiin tietty kovakuntosena kävellen, tuulihousujen kahinakaa ei häiri muita. Puhumaan vaikka jääkiekosta oikeiden miesten kanssa, joiden ei tarvitse todistella mitään. Älkääkä spekuloiko asioita joista ette tajua mitään.
En muutenkaan tajuu oikeen että pitää tulla oikeen internettiin asti kertomaan hra 47 tyyliin, että minä olen miesten mies. Meillä minä en määrittele omaa miehuuttani, sen tekee vaimoni. Lapset kertoo mulle onnistumiseni isänä. - jäläs
hemat heilumaan kirjoitti:
Mie suosittelen siulle helma niekalle et rupiat luveskelemaa
1700 - 1800 luvun pohjois amerikan seikkailu
romaania, niistä sie saisit semmosta uljasta
miehen malli kuvausta.
Mut sinne siun jukepoksin ja kalja lasin ääree
myö ei Thelröönin kans tulla,myö männää kahvi
pannun tykö et buutsit kopisee.
Mut sie helma niekka, jos tuuli housut on ni muista
säännölisi väli ajoin vetassa niitä ylöspäin,jotta
kuurna pysyy piilossa.
Thelröönille Kaikkea hyvää !!
- jäläs
Koneet on koneita,ei niillä mitään haeta.
Mutta,monen miehen elämän osa tekijä on
- kalastus,paini,autot ,metsästys ,purjehdus,
urheilu, MOOTTORIPYÖRÄT, tai sählyn
pelaus kaveri porukalla. - EI näillä mitään
miehuutta HAETA ,vaan NÄMÄ OVAT
OSA SITÄ MIEHUUTTA,SIIS OLEMASSA
OLEVAA.JOTAIN MITÄ EI TARVITSE
MILLÄÄN PÖNKITTÄÄ KUN SE ON
JO OLEMASSA.Tätä miehen olemusta
ei kaikki naiset ymmärrä,monet kylläkin.
Nykyisistä naisistakin monet on tämän
oivaltaneet,JA HANKKINEET MOOTTORIPYÄRÄN !!
Pelkäämättä että tulee äijäksi tai menettää
viähättävän naisellisuutensa.
Mitä tulee ääneen,niin, se ei ketään tapa.ESIM:
ravintola ilta,Puhuttava huutamalla kun ei muuten
KUULU eikä KUULE , mutta EI SIIHEN KUKAAN KUOLE !!
Ja mitä tulee moto AJO KAMPPEISIIN,niin ne ovat
teveenä pysymisen kannalta eritäin suositeltavia.
Että,hyvät meidän moto "poikien" kriitikot ,ajatelkaa
laajemmasti .Moton ääni kuuluu sen hetken,aivan
kuin painijan pierukin,ei sitä kannata pelätä.
Toisaalta nykyisin on nuorissa miehissä paljon
sellaisia joilta tämä näkyvä tai kuuluva miehuus
puuttuu,ja he eivät siintä kärsi,hyvä niin.Silloin
voi elää ihan hyvin vähän "pehmeämmin"
askarein ja touhuin.
Itse olen 55 ukko ja rutuan iloisesti jammulla,
metsästys olis se toinen,mutta kun ei jaksa
enää pusikoissa juosta !! - Tokio by night
MIKSI yhä edelleen jotkut apinoivat yli kymmenen vuotta vanhaa Ghost-rider-videota?? Ne on jo niin nähty,ei jaksais enää. Hohhoijaa. Varmaan tämän päivän teinit ja juuri isoon pyörään oikeuttavan ajokortin saaneet jaksavat tätä Ghr-juttua yhä vielä ihannoida ja matkia. Olihan nää joskus mukavaa ajankulua katella mutta ei enää,ei ***kel jaksa!!!
- GR:)
Tokio by night kirjoitti:
MIKSI yhä edelleen jotkut apinoivat yli kymmenen vuotta vanhaa Ghost-rider-videota?? Ne on jo niin nähty,ei jaksais enää. Hohhoijaa. Varmaan tämän päivän teinit ja juuri isoon pyörään oikeuttavan ajokortin saaneet jaksavat tätä Ghr-juttua yhä vielä ihannoida ja matkia. Olihan nää joskus mukavaa ajankulua katella mutta ei enää,ei ***kel jaksa!!!
koska ghostrider itse myös kummenien vuosien jälkeen apinoi muita... GR on vain onnistunut ryhmänsä kanssa tekemään paljon tasokkaampia videoita kuin muut kilpailiat, ja tästä varmasti johtuu Ghost Riderin suosio. Mitä apinointiin tulee, niin eköhön ihmiset aja m:llä tolleen ilman ghost rideria tai black princea tai ilman mitään kameraa... eikähän se ole vaan hauskanpitoa ymym..
- jäläs
G = Gospel
R = Riders
GR = GospelRiders Sori vaan !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187