elikkäs otsikko provosoiva mutta tarkoitus ihan järkevästi keskustella siitä miten hurjia nää koirat voi olla. elikkäs minä aloitan. meidän koira on purrut posteljoonia mutta oli kyllä tämän naisen oma vika kun tuli pihaan portista vaikka postilaatikkokin sijaitsee pihan ulkopuolella!!
kenellä kaikista kovin laumis
8
250
Vastaukset
- moni asia ratkaisee
Riippuu tietysti siitä, kuinka ollaan koulutettu ja kasvatettu.
- karitam
meidän koiraa ei ole sosiaalistettu ja siksi puri.
- raivoberninen
Sukulaisenikin berninpaimenkoira on purrut ihmisiä ja joudutaan nykyään pitämään ihmisten turvallisuuden kannalta korkean aidan takana, koska sitä ollaan yllytetty vahtimaan, eikä totutettu vieraisiin. Se on täydellinen vartiokoira, joka aloittaa raivoisan haukunnan pienestäkin ulkopuolisesta äänestä/liikkeestä. Sama juttu kaverini vanhempien 2 suomenlapinkoiran kanssa.
- Se on täys 10.
Minun uros laumikseni on kaikista kovin, koska se ei tehny mitään, vaikka pieni narttukoira, näykki sitä ja irvisteli koiralleni. Koirani esitti että ei edes huomaa sellaista.
- <<<<<<<<
Mulla. Mun puree ihmisiä aina ku saa kiinni.
Se on kultanenoutaja. - ölthbk
Mitä tarkoitetaan kovalla. Koiran kovuushan niinkuin kaikki koiraihmiset tietää, ei todellakaan tarkoita koiran puruherkkyyttä vaan aivan jotain muuta. Tietämättömät voivat ottaa selvää, jos koiria omistaa ja niillä pätee.
- ihmissyöjäkoira
meidän musti on kiinan pohjois-luoteen ihmissyöjäkoiran esi-isä. siinä kalpenee kaukkarit vierellä kun musti kerran pieraisee. ei ole kuvattu mut terve koira on ollut koko viisi kuukautta elikkäs kuka haluis käyttää jalostamiseen niin ottakaa yhteyttä laittamalla sormi ensin peppureikäänne ja sit nenään ja suuhun
- Vitsi suussa syntyny
Vitsiä pukkaa, heh, heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312