Keskiyölle

maria.solo

Mitä näet minulle rakkaudessa? Haluaisin tavata vielä sen oikean. Onnistuuko?

t: maria.solo

6

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      minusta tuntuu, että sinä tapaat miehen, joka ei ole aivan läheltäsi. teillä voisi olla välimatkaa ainakin 200km. älä nyt säikähdä, laatu on tietenkin tärkeämpää kuin tunnit, joita voitte yhdessä viettää.
      mutta mistä sinä hänet löydän, mietin tässä. netti on tietenkin yksi mahdollisuus.
      tai sitten jonkun harrastuksen parissa, joka tapauksessa sinä menet jonnekin.
      hänkin on yksin ja ihastuu sinuun samalla lailla kuin sinäkin häneen.

      uskoisin että te olette n. samanikäisiä ja että teillä on samantapaisia intressejä.
      nyt vain pitää miettiä mihin menisit! katso vähän netistä joltakin kivalta palstalta juttukaveria aluksi. sitten voisit katsoa mitä tapahtumia lähikaupungeissa on.
      kyllä teidän tienne kohtaavat, mutta aikoja en valitettavasti pysty sanomaan.

      t: Keskiyö

    • maria.solo

      Tapasin viikonloppuna erään minua vähän nuoremman miehen. Juttelimme ja hän asuu tässä lähellä. Näemmekö vielä?

    • Hei
      saatatte hyvinkin nähdä ja sehän olisi vain kiva juttu. kuten aina sanon, en voi nähdä aikoja - kelloja ja kalentereita.
      mene vain joka paikkaan mihin voit ja nauti elämästäsi, sinulla on asiat ihan hyvin.

      t: Keskiyö

    • maria.solo

      Luin kaikki vastauksesi ajatuksella. Jaminulla ei ole oikeasti mitään tällä hetkellä. Eli olen yksin. Saisinko tarkennoksen vastaukseesi: sinulla on asiat ihan hyvin! Mitä tarkoitit tällä?

    • Niin, en näe sinua sairaana, enkä ulkomailla yksin. elät puhtaassa ympäristössä, etkä ole nälkäinen.
      en halua kuulostaa näsäviisaalta, mutta asiat voisivat olla hullumminkin.
      sinulla on ystäviäkin, heihin tulee vain pitää yhteyttä. ja sinulla on sukua.

      työasioihin voisit paneutua syvemmin, sitä kautta taloutesi paranisi. ja sinulla on aikaa, senkin näen.
      tunnen monia ihmisiä, jotka ovat kaukana kotimaastaan, heillä ei ole varaa mennä lääkäriin, heidän perheensä on hyvin kaukana ja he elävät erittäin halvalla ruoalla. joillakin heistä on uskonsa. eikä heillä ole tietokonetta.
      mutta he ovat vaatimattomia.

      t: Keskiyö

    • maria.solo

      Lopuksi: Mitä näet minulle rakkaudessa? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
      Ja elän vaatimattomasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe