toimisikohan

pete

Sain tyttöystäväni muutama viikko sitten pettämisestä kiinni, olemme toistaiseksi vielä yhdessä ja nyt minua on ruvennut kiinnostamaan ajatus siitä että esim baari-illan jälkeen pyytäisin tätä miestä (tiedän kaverin en tunne) jatkoille meille.
Hoitaisin asian siten että rohkaisisin tilannetta niin että se etenisi ja saisin varmistuksen tyttöystäväni kiinnostumisesta tätä miestä kohtaan sekä tahtoisin kovasti katsella kun hän hoitaa tyttöystävääni.
Itse toki tulisin leikkiin mukaan jossain vaiheessa mutta ajatus siitä katselusta on jo mahtava.
Samalla se voisi olla kivuton tapa lopettaa suhde.

Onko kenelläkään tapahtunut vastaavaa tai muuten kokemuksia

3

9283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wed.

AI KIVUTON TAPA LOPETTAA SUHDE??!?!

• jepjep

mä pyytäisisin sen jannun teille ja antasin sen rusveta vaan hommiin muijan kans ja sen jälkeen pieksisin sen jannun että muistaa sen aina ja muijaa ei jätetä myöskään rankaisematta!!!

• asko

Ajatuksesi alku oli mielestäni hyvä. Kun olet saanut heidät hommiin, menet itse mukaan ja annatte neidille oikein kunnolla munaa. Ja sama uudestaan niin kauan kuin vain jaksatte. Sitten jatkaisit suhdetta tyttöystäväsi kanssa ja yllyttäisit hänet yhä uudestaan ja uudestaan vastaaviin temppuihin. Jatkossa voisit ottaa useammankin kaverin mukaan ja voisitte nussia tyttöystävääsi oikein voimalla kaikkiin reikiin. Sen upeampaa näkyä kuin puhkinussittu nainen ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe