Olemme rakastuneta. Kuitenkin minua vaivaa epäilys voiko hän olla minulle uskollinen.
Vastaukset 5
Hei
no senhän sinä saat selville kun kysyt ja kuuntelet hänen vastaustaan.
rakastunut ihminen ei kaipaa muita niin läheisiä kontakteja, eikä hänen energiansa riittäisi kaksoispeliin.
tai sitten ei olla rakastuneita, silloin kun pelataan pelejä.
kyllähän sinä kumppanisi tunnet, älä pelkää.
t: Keskiyö- epäileväinen..
Hei, hän on sanonut että kertoo kyllä jos on ollut toisen kanssa. Kun hän on reissussa mielikuvitukseni jyllää. Miten tästä pääsisi yli. Vie hirveästi voimavaroja.
Hei
mutta tuohan on epäreilua. uskon että hermosi menevät kireälle hänen reissujen aikana.
teidän pitäisi reissuta yhdessä.
minä niin keskityin tuohon alkuun, missä kerroit teidän olevan rakastuneita.
mutta en ymmärrä kuinka hän voi sanoa rakastamalleen naiselle tuolla tavalla.
jos tahdot joskus, voisin yrittää saada siitä selvää pitkän kaavan mukaan. siitä enemmän sähköpostissa, jos kiinnostaa. osoitteeni on profiilissani.
t: Keskiyö- epäileväinen..
Hei
ne ovat työreissuja. Ei sinne saa tyttöystävää ottaa. Olen vain helpottunut kun saan meiliä tai näen hänet. Silloin tiedän aina kaiken olevan hyvin, ilme sen paljastaa. Miten näet jatkomme?
Hei
näen jatkon kirjavana mattona, jolla istutaan herkästi ja toisanaan itketään katkeria kyyneleitä.
teillä ei taida vielä olla aivan avoimet välit, johtuneeko siitä että ette tunne toisianne vielä kovin kauan? minä en näe aikoja, arvailen vain.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va792014Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661249Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251062- 1411028
- 92744
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa121729- 45707
- 59665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59618