Hei kaikki ihanat tyypit!!!
Tarvisin nyt luotettavaa, asiallista ja asiantuntevaa neuvoa!
Haluan tietää mitä aineita minun on pakko kirjoittaa ylioppilas kirjoituksissa jos aion hakea lääkikseen, yliopistoon (Helsinkiin)? Tiedän että minun pitää kirjoittaa ainakin matikan, mutta entä fysiikka? onko se pakko kirjoittaa? Pitääkö muutakin kirjoittaa?Entä mitä aineita mun pitää kirjoittaa jos hakisin arkeologin alalle?
Olen yrittänyt löytää vastauksen netin kautta kaikkialta mutta missään ei kerrota mitä pitää varmasti kirjoittaa. Olen kysynyt nämä kysymykset muilla keskustelupalstoilla, mutt en ole saanut luotettavaa ja asiallista vastausta.
joten ajattelin että tämä olisi järkevämpi keskustelupalsta!
Toivottavasti joku teistä ihanista ihmisistä osaa kertoa minulle vastauksen!
Kiitos jo etukäteen avustanne! :)
Mitä mun pitää tehdä?
tarvin vastauksia
1
223
Vastaukset
- 11+6
Hmm, älä hae arkeologiksi, niillä on hyvin vähän työpaikkoja tarjolla. Ellet sitten suuntaudu opettajan uralle yliopistoon, ja niitä vasta vähän onkin avoinna. Tai siis tulijoita on pilvin pimein. Lääkikseen, lääkikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048