Voisitko nähdä onko mies minulle uskollinen? Kaikki järkeily sanoo, että hän on ikuisesti uskollinen minulle ja sanat ja käytöskin tukee sitä. Jostain syystä toisinaan tulee hirvittävä epäilys, joka vetää maton jalkojen alta hetkeksi kokonaan. Vehtaileeko hän selkäni takana erään tuttavani kanssa vai voinko laittaa kaiken epäilevän luonteeni piikkiin? Eniten loukkaisi henkinen pettäminen, eli että puhuisi minun henkilökohtaisista asioista toisen ihmisen kanssa ja tämä toinen sitten aina tietäisi mitä mietin. Tähän minulla liittyy tiettyjä epäilyksiä, jotka välillä pahenevat ihan mustasukkaisuuskohtauksiksi. Näetkö tähän järkeä?
Vastaukset 1
Hei
minusta tuntuu vahvasti, että epäilyksesi ovat perättömiä. en tiedä syntymäaikaasi, mutta voisit olla ikuisesti epäilevä skorpioni.
jotenkin et tunne itseäsi samalle viivalle miehesi kanssa, luulet jääväsi hänen peräänsä. mutta en usko että mies sinua aliarvioi tai muuten huonona pitää.
sinulla itselläsi on luullakseni jo lapsuudesta asti hieman heikko itsetunto.
siihen taas ei auta mikään muu, kuin että menet peilin eteen säännöllisesti ja sanot itsellesi, että olet upea ihminen! niin ainutlaatuinen, että sinua on vain yksi maailmassa.
pidä itseäsi hyvänä ja osta pientä luksusta, sinäkin tarvitset hemmottelua ilman huonoa omaatuntoa.
kyllä sinun miehesi on luotettava ja uskollinen, koet ehkä sen tuttavasi jotenkin kilpailevaksi yrittäjäksi. mutta eihän sinun tarvitse kilpailla kenenkään kanssa!
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802107Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu291176- 1411048
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa149906- 103866
- 45737
- 62736
- 61706
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682