Kuinka olette laittaneet kampoihin narsistille joka tekee kaikkensa pilatakseen elämänne? Moni on niin narsistin imussa että kampoihin laittaminen ei onnistu, mutta ne jotka ei siihen helv-ttiin johtavaan imuun vielä ole joutunut, kertokaa. Itse taistelen henkeni edestä narsku exääni vastaan, ja jos en kohta jotain keksi olen itse siinä imussa, kun tämä jatkuva taistelu vie voimani. Tahtoisin jotain muitakin neuvoja kuin vain yhteydenpito pois(yritetty on, mut narsku keksii aina keinon tunkea jostain suunnasta, vaikka välikäsien kautta elämääni sotkemaan). Nyt kova kovaa vasten, enää en juokse karkuun..
Vastaukset 29
Yllätä narsku ja ala itse pitämään häneen yhteyttä, ole ystävällinen, vaikka mitä paskaa sataisi niskaan...Kosta jokainen hänen tekonsa sarkastisella, mutta iloisen sävyisellä kommentilla, "muutu hetkellisesti narskuksi". Mitä tahansa hän tekee, tee itse samoin. Toimii!
- Päättäväinen!!!!!
En aio alentua hänen tasolleen, yritän pitää asiat edes aikuismaisella tasolla..
- M.B.
No mutta miksi ihmeessä?
- henna....
"En aio alentua hänen tasolleen, yritän pitää asiat edes aikuismaisella tasolla.. "
Viisasta :D
- Päättäväinen!!!!!
epäilen..
- henna...
Kai siinä on tärkein oma järkipäätös pysyä erossa vaikka tuntuisi miltä. Narsistin hinkua vongata takaisin hillitsee se että narsisti ei saa sinusta enää mitään "lähdettä", ei tunteita, ei sääliä, ei kostoa, EI YHTÄÄN MITÄÄN.
Tärkeää on varmaan tehdä ITSELLEEN selväksi, minkälaista kohtelua haluaa ja minkälaista ei ja suostua näkemään realistisesti, että narsisti on aina narsisti eikä mikään tule juurikaan muuttumaan narsistin suurista puheista huolimatta.
Älä nyt hyvä ihminen mene enää siihen imuun kun olet jo noin pitkälle päässyt! - xcch
Asioita joutuu ehkä hoitamaan, mutta erossa pysymineärkeää ja tuo ehdostus tunteettomuudesta on ehdottoman hyvä, vaikka todellisuudessa miltä tuntuisi.
Olen seurannut erään naisen kamppailua narsusta eroon pääsemiseksi ja olin tukemassa häntä. Siinä auttoi juuri tuo tunteettomuus, kun soitti niin puhui neutraalilla äänellä asiat ja jos narsu alkoi puhumaan muista asioista, niin sanoi että "noista ei ole enään keskusteltavaa" ja sulki puhelimen eikä vastannut sinä päivänä.
Ei kannate sanoa että " ei halua puhua, koska silloin se ryöpytys alkaa, vaan esim.."minulla ei ole enää puhuttavaa"...- xcch
Unohdin lähestymiskiellon, se auttaa tosi paljon, sinulla ei ole mitään menetettävää. Kyllä muut pitää huolta itsestään, hoida hänet pois kimpustasi ja ala elämään narsuvapaata elämää..
Ei muut ole vaarassa vain sinä, se sinun täytyy sisäistää..
- Päättäväinen!!!!!
En pysty enää olemaan tekemättä mitään, sillä tämä vaikuttaa jo niin moneen muuhunkin ihmisiin.Hän tekee ystävienikin elämästä helv-tin, ja koen velvollisuudekseni yrittää edes suojella heitä, koska onhan minun syyni että he ovat alunalkaenkaan tekemisiin exäni kanssa. ääh,kun tämä on niin hankalaa.
- A
Rohkeutta muuttaa ne asiat jotka voi muuttaa ja kärsivällisyyttä hyväksyä ne asiat joita ei voi muuttaa ja viisautta aina erottaa nämä kaksi.
Ole ystävällinen muille ihmisille kuin tälle. Katso heitä silmiin ja kättele usein.
- samoja ajatuksiaa
Omasta kokemuksesta, kyseenalaista narskun mielenterveys hänelle itselleen, takuu varma verinen loukkaantuminen, ja itse ainakin olen saanut olla rauhassa jonkin aikaa, saa nähdä jääkö pysyväksi. Terapeutti tosin sanoi että ainoa vaihtoehto on muuttaa eri paikkakunnalle, muuten piinaa lopun elämäni.kassotaan.
- sldkfajsdölfadj
Kyllä ne piinaa vaikka muuttaisi toiselle paikkakunnallekin.
Mutta se on ehkä viisas teko, ja jos häirintä sähköpostilla ja puhelimella ei lopu niin sitten todistettava ilmoitus lähestysmiskiellon hakemisesta ja jos sekään ei auta niin sitten vain hakemus peliin. Siinä kohtaa pitää sitten olla faktaa eli meilit yms kannattaa säilyttää aina. Tekemällä itsesi ja hänet merkityksettömiksi.
- Järjen ääni
Älä nyt hemmetti rupea. Eikö muiden kokemukset jo ole nähty? Ärsytät vain lisää ja viet vielä hullumpiin tekoihin molemmat. Lopulta sekaisin olet vain sinä, kuten täältä olet nähnyt näitä "uhri" sekopäitä jotka vatvovat kaikkea aivan hullua.
Luota siihen että kaikki muut ihmiset näkevät mitä hän tekee ja ovat puolellasi. Mitään muuta ei kannata tehdä. Lähestymiskielto jos tunnet väkivallan uhkaa. - Qiiisa
Yksinkertaisesti et pidä mitään yhteyttä eksääsi. Sanot kavereillesi, ettei vastaa puheluihin/viesteihin. Lopulta sekin loppuu.
- Against narsism!!!
Lähipiirissäni on narsisti niin olen suoraan haistattanut paskat kaikille manipulointiyrityksille ja muille jekuille mitä hän keksii. Silloin hän ottaa nokkiinsa ja ei pidä yhteyttä pitkähköön aikaan. Palautan välittömästi hänet aina maanpinnalle jos tulee tyhmiä möläytyksiä varsinkin julkisilla paikoilla. Sanon takaisin aika rankasti, esim julkisella paikalla kommentoin hänen möläyttelyjään sanomalla "Turpa kiinni vitun pedofiili saatana!!" Tuo on tehonnut kun tiedän että se sika pitää lapsista ei toivotulla tavalla. Narsisti ei parane koskaan... Kunnolla vaan kampoihin niin näet kuinka nokkava narsku nöyrtyy ja ei pidä yhteyttä sen jälkeen toviin, mutta jotain epätoivoisia muita narsisti yrityksiä saattaa ilmeta mutta sinun pitää vaan pysyä kovana ja tehdä narsistille selväksi että halveksut häntä. Se on narskulle todella paha paikka.
- Päättäväinen!!!!!
Kiitos Against narsism!!!
Olen itse ajatellut samantyyppistä stradegiaa: Hän ottaa yhteyttä...loukkaan kyseenalaistamalla hänet ja hänen mielenterveytensä..hän loukkaantuu, sanoo vihaanvansa,haukkuu minut...en noteeraa mihinkään....hän ei pidä yhteyttä......hän taas ottaa yhteyttä ja hemppistää ja ikävöi...kyseenalaistan hänen rakkautensa..hän haukkuu ja loukkaantuu....taas hän ottaa yhteyttä ja sama kierre jatkuu. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että kun tätä jatkaa tarpeeksi kauan luulisi narsistinkin huomaavan ettei saa minussa enää mitään reaktiota aikaan ja kyllästyy. Tähän mennessä ainakin vaikuttaisi toimivan, sillä yhteydenotot ovat huomattavasti vähentyneet ja ajan kanssa loppuu kokonaan(luulisin). En tiedä toimiiko tämä pitemmän päälle, mutta eihän se ota eikä anna jos kokeilee..minulle toimettomana oleminen ja kaiken p:een niskaan ottaminen ei ole enää edes vaihtoehto. Tätä minun stradegiaa voi tietysti kommentoida, olisihan mukavaa tietää ovatko muut samallailla tehneet onnistuneet sinnikkään yrityksen jälkeen!?Sitä kuuluisaa lähdettä etsivä tyytyy myös riitelyyn, rähinöintiin ja negfatiiviseenkin huomioon. Surkutteleva kaipaaja taas ei osaa päästää irti kovien sanojen edessäkään.
Muuten varoisin käyttäytymästä kuten se mitä halveksii.
Miksi ei vain jätä vastaamatta ?
Eikö sitä mielihyvää voisi saada niinkin ?
Tiedän että sellaisen ihmisen voi saada kuriin vastatoimilla ja uhkaamalla kun on valmis menemään tarpeeksi pitkälle mutta siinä saattaa polttaa omat näppinsä (autonsa ja talonsakin) ja on oltava valmis olemaan se mitä inhoaa. En tiedä miksi tietoisesti valitsisi niin.
Radiohiljaisuus on paras lääke. Ei mitään.lynett kirjoitti:
Sitä kuuluisaa lähdettä etsivä tyytyy myös riitelyyn, rähinöintiin ja negfatiiviseenkin huomioon. Surkutteleva kaipaaja taas ei osaa päästää irti kovien sanojen edessäkään.
Muuten varoisin käyttäytymästä kuten se mitä halveksii.
Miksi ei vain jätä vastaamatta ?
Eikö sitä mielihyvää voisi saada niinkin ?
Tiedän että sellaisen ihmisen voi saada kuriin vastatoimilla ja uhkaamalla kun on valmis menemään tarpeeksi pitkälle mutta siinä saattaa polttaa omat näppinsä (autonsa ja talonsakin) ja on oltava valmis olemaan se mitä inhoaa. En tiedä miksi tietoisesti valitsisi niin.
Radiohiljaisuus on paras lääke. Ei mitään.Neeeegfatiiviseen...=)
Ja negatiiviiseenkin ;)
- 59 nenna
Ota todisteita mahdollisimman paljon hänen häirinnästään ja hae lähestymiskieltoa. Toimii mutta mikään muu ei valitettavasti auta ja tämä minun kokemus siis jos sitkeä narsku päättänyt vainota. Laki mukaan vaan, käy poliisilaitoksella juttelemassa. Minä sain siellä hyviä neuvoja ja siitä 3 vko:a myöhemmin oli exälläni lähestymiskielto minuun ja lapseeni :)
- Narzi
Mene kauppaan ja osta muutama kampa ja rautakaupasta köyttä.
Tämän jälkeen kampita narsisti ja pane kampoihin, sido ostamallasi nuoralla.
Näin helppoa on laittaa narsisti kampoihin, jopa uusavuttomankin!.- xcch
"Mene kauppaan ja osta muutama kampa ja rautakaupasta köyttä.
Tämän jälkeen kampita narsisti ja pane kampoihin, sido ostamallasi nuoralla.
Näin helppoa on laittaa narsisti kampoihin, jopa uusavuttomankin!."
Joten sinulle Narzi ja 4 muulle lukihäiriöiselle yläpeukuttajalle muistuttaisin että ongelma oli juuri tuo. :)
"Moni on niin narsistin imussa että kampoihin laittaminen ei onnistu"
Siis narsistin imusta pitäisi vapautua, miten se tehdään?
- V_ttupää eksä
Milloin viimeksi ap.n. .eksä ottanut yhteyttä? Kuinka usein väliajoin ottaa yhteyttä? Mitä silloin tekee, ja varsinkin: MITEN saanut myös ystäviesi elämästä helv-ettiä?
Ihan uskomatonta, ajattelin narsku eksäni olleen se kaikista pahin, mutta sille meni jakeluun jopa nopeesti että pysyy kaukana musta ja mun ystävistä :D - JK
VAI N IIN
- MiesEiPuhuNaista
Arvoisa narsisti-leimakirvestä käyttävä. Ole yksin, hanki koiranpentu ja kutsu sitä narsistiksi. Jätä normaalit ihmiset rauhaan, keittiöpsykologialtasi ja vaikka olisit psykiatri, myös puoskaripsykiatrialtasi. Miehet eivät keskustele edes psykooseista. Naiset puhuvat tuollaista roskaa.
- loppuu se usko pois
Päättäväinen, sinun täytyy vain hyväksyä että sinä et voi tehdä asialle enempää. Jatkat niin että nän on sulle merkityksetön, ilmaa, älä reagoi mitenkään mihinkään hänen lähestymisyrityksiin. Se vie aikaa jopa vuosia mutta lopulta hän lopettaa tai etsii uuden uhrin. Kyllä sinun ystävät sen kestävät jos ovat oikeita ystäviä, älä syyllistä itseäsi toisen käytöksen vuoksi. Jokainen vastaa itse teoistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527