Moi, mitä juomia All inc yleensä sisältää? Siis saako pullotettua vettä ilmaiseksi? Entä lapsille mehuja? limsoja?
mitä juomia All Inc sisältää?
16
3209
Vastaukset
- Johnu
Terve!
Paikalliset viinit ja oluet. Limsat,mehut. Vettä ei saa pullossa,mut ainaki meillä oli hotellin ravintolassa hana, josta sai ottaa vettä lasiin,ei ollu tarkotettu pullojen täyttöön vaan ihan lasiin. Myös tiettyjä drinkkejä kuuluu allinclusiveen.
Selvensikö yhtään. :) - Varmaa tietoa
Se on ihan hotellikohtaista, ja sama hotellikin voi muuttaa käytäntöään. Eli ainoan oikean ja ajankohtaisen tiedon saat kyseisestä hotellista.
Puerto del Carmenissa sijaitsevassa Club Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resortissa, Puerto de la Cruzissa sijaitsevassa San Felipessä ja Maspalomasissa sijaitsevassa Dunas Maspalomasissa all inclusiveen kuului vesi, virvoitusjuomat, oluet, viinit, vodkat, ginit, rommit, viskit, brandyt, erilaiset liköörit... Siis aika lailla kaikkenlaiset juomat. Konjakin sijasta oli tietenkin brandya, koska all inclusiveen kuuluivat vain espanjassa valmistetut juomat. Sitä en muista kuuluivatko kuohuviinit all inclusiveen? Todennäköisesti eivät.
Riu Paraison baarien vieressä oli hanat, joista sai vettä, virvoitusjuomia, olutta ja viiniä.
Noissa kahdessa muussa juomat piti hakea baarista, koska kaikilla asiakkailla ei ollut all inclusivea. Kummassakin tarjoilija toi myös ruokajuomat pöytään. Viini tuli pullossa kun taas Riu Paraisossa piti viini hakea hanasta illallisellakin.- SapientiSati
Onko kokemuksia, mitä juomia Inglesin Gran Canaria Princess hotellin all inclusiveen voi sisältyä?
- jffjfj
Luabay Puerto de la Cruz. Pullovesi kuuluu All inciin.
- uusavottomille ok
tulee siihen vesipullolle hintaa...kaupassa maksaa 30 senttiä...5 litraa 1,5 euroa.
Kannattaa ottaa "kaikki kuuluu" ja olet sidottu oman hotellin antiin... ei ole minun juttu ei.- luxusloma
Kanna rauhassa viiden litran tönikkäsi. Me nautimme viiden tähden palveluista ja hotellin parkkiksella on parin viikon ajan tila-auto vuokralla, koska hotelli ei ole tähän saakka sitonut meitä palmuun eikä muuhunkaan. Päiväretkillä syödään missä huvittaa ja allaspäivinä haetaan raivntoloista mitä halutaan. Esim. Kanarialla hyvät kuntosalit löytyvät vain parhaista hotelleista, joihin usein kuuluu AI.
Emme tingi asumisen tasosta arkenekaan ja lomalla pitäisi kaiken kuitenkin olla vielä paremmin, eikö.
Meidän perheen mielipide, jos jollekulle muulle sopii halvin mahdollinen, me kestämme sen! - ei-uusavuoton
Uusavuttomat buukkaavat matkatoimiston valmismatkan, istuvat lentokenttäbussissa kuunnellen oppaiden kälätystä ja tuloinfossa hörppien laimeata appelsiinimehua.
Suomalaisilla matkanjärjestäjillä on aika niukalti AI-kohteita tarjolla Kanarialle.
Parhaan diilin olemme itse saaneet kun lennon ottaa Finskin lomalentona (saa suorat lennot), hotellin ja vuokra-auton netin kautta. Tämä varsinkin jos matkustaa Etelä-Suomen hiihtolomaviikolla. Matkan hinta on näin tehden yleensä ollut aika sama neljän tähden AI-hotelliin kuin halvin valmispaketti kahden tähden hotelliin ilman aterioita. Kun on auto alla koko loman, matkakassassa varaa niin ei kukaan tai mikään sido hotelliin. Usein hotellista on vielä saanut halutessaan lounaspaketin mukaankin. - seikkailumielellämen
luxusloma kirjoitti:
Kanna rauhassa viiden litran tönikkäsi. Me nautimme viiden tähden palveluista ja hotellin parkkiksella on parin viikon ajan tila-auto vuokralla, koska hotelli ei ole tähän saakka sitonut meitä palmuun eikä muuhunkaan. Päiväretkillä syödään missä huvittaa ja allaspäivinä haetaan raivntoloista mitä halutaan. Esim. Kanarialla hyvät kuntosalit löytyvät vain parhaista hotelleista, joihin usein kuuluu AI.
Emme tingi asumisen tasosta arkenekaan ja lomalla pitäisi kaiken kuitenkin olla vielä paremmin, eikö.
Meidän perheen mielipide, jos jollekulle muulle sopii halvin mahdollinen, me kestämme sen!Ei ole meidän juttu tuo all inclusive, vaikka taloudellinen tilanne sen kestääkin ja vaikkei kotona asumistasosta tingitä.
- Haista sinä PIIP
ei-uusavuoton kirjoitti:
Uusavuttomat buukkaavat matkatoimiston valmismatkan, istuvat lentokenttäbussissa kuunnellen oppaiden kälätystä ja tuloinfossa hörppien laimeata appelsiinimehua.
Suomalaisilla matkanjärjestäjillä on aika niukalti AI-kohteita tarjolla Kanarialle.
Parhaan diilin olemme itse saaneet kun lennon ottaa Finskin lomalentona (saa suorat lennot), hotellin ja vuokra-auton netin kautta. Tämä varsinkin jos matkustaa Etelä-Suomen hiihtolomaviikolla. Matkan hinta on näin tehden yleensä ollut aika sama neljän tähden AI-hotelliin kuin halvin valmispaketti kahden tähden hotelliin ilman aterioita. Kun on auto alla koko loman, matkakassassa varaa niin ei kukaan tai mikään sido hotelliin. Usein hotellista on vielä saanut halutessaan lounaspaketin mukaankin.Uusavuttomat?
- vähän huvittaa
luxusloma kirjoitti:
Meidän perheen mielipide, jos jollekulle muulle sopii halvin mahdollinen, me kestämme sen!Kanaraian viiden tähden hotellit kyllä tiedetään ja tiedetään sekin että ne vastaa mantereen 3 tasoon. Laita minulle sen 5 tähden hotellin nimen mihin sinä menet sitä limunaatia hörppimään ja perheesi valmiille kanaa syömään...
Juuri sinunlaiset jotka liikkuu paljon niin ei tuota palvelua kannata missään nimessä ottaa....mitä järkeä siinä on palata aina syömään olet sitten missä olet...syö siellä missä on ja sillä selvä. Minulle ei matkoilla nuo kuntosalit juuri kiinnosta...niitä on sitten kotona loman jälkeen mitä käyttää.
Tuo sinun mielipude vähän huvittaa...mihin te tarvitsette Allinclusive palvelua?
- Gumus
Olen muutaman kerran suunnitellut omatoimimatkoja mutta yksin matkustavana olen aina tullut siihen tulokseen, että pakettimatka tulee halvemmaksi. Ei noista oppaiden kohde-esittelyistä koskaan suurempaa haittaa ole ollut. :)
Omatoimimatkoja olen tehnyt mm. Tallinnaan, Riikaan, Tukholmaan, Pariisiin, Prahaan, Amsterdamiin...
Itse en varsinaisessa matkassa näe suurempaa eroa teen sen sitten omatoimisesti tai pakettimatkana. Onneksi minulle ei ole koskaan sattunut suurempia kommelluksia, joten en ole oppaan palveluksia tarvinnut. Ostan aina matkan mistä sen halvimmalla saan. Viimeksi maksoin 425 euroa 11 vuorokauden matkasta Alanyaan. Hintaan kuului siis matka, majoitus kaksiossa ja ns. vajaakäytön lisä. Tuolla kertaa unohdin kännykän linja-autoon matkalla lentokentältä hotellille. Soitto Aurinkomatkojen oppaille ja sain puhelimeni seuraavana päivänä takaisin. - Gumus
Piti sanomani "Olen muutaman kerran suunnitellut omatoimimatkoja Kanarialle". Kaupunkimatkat Eurooppaan olen saanut omatoimisesti edullisemmin. Rantalomakohteisiin tahtovat pakettimatkat olla edullisempia ainakin yksin matkustavalle.
- lyödäänkö vetoa
tuo ei pidä paikkaansa mutta ole siinä uskossa. Nytkin pääsee Kanaraille 1 välilaskulla alle 100 euron. Hotellihuoneen saa viikoksi 150 eurolla. Vieläkö tuntuu että valmismatka on edullsempi...sitä se ei ole ikinä.
- silles
lyödäänkö vetoa kirjoitti:
tuo ei pidä paikkaansa mutta ole siinä uskossa. Nytkin pääsee Kanaraille 1 välilaskulla alle 100 euron. Hotellihuoneen saa viikoksi 150 eurolla. Vieläkö tuntuu että valmismatka on edullsempi...sitä se ei ole ikinä.
Mikä ajankohta ja mikä hotelli ja mihin päin Kanariaa tuolla hinnalla ?
Kerro mulle olisin lähdössä Lokakuun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876