Eli tälläsiä poimin ja en osaa varmasti tunnistaa, keskimmäistä veikkaan kangasrouskuksi... http://postimage.org/image/6sh5naro/
Vastaukset 6
- Saucedoi
Niin eli tuossa on samat sienet alhaalla käännettynä, eli k uvasin ne molemmilta puolilta.
- Perus nisse ajaa luj
Näyttäs olevan ihan tavallisia syksyn sieniä näin äkkiä kattomatta.
- Kalvastympönen
Joo keskimmäinen näyttää kangasrouskulta ja vasemmanpuoleinen joltain haperolta. Oikean puoleinen on jo niin pilaantunut, että kuvasta vaikea tunnistaa. Ja mitäpä järkeä nuin pilaantunutta on edes kerätä?
Olisiko: koivuhapero, kangasrousku ja vanha karvarousku ?
- SIENIMIES-1
Mielestäni vasen ei näytä haperolta. On paremminkin rouskun tyylinen. Oma arvaus olisi harmaarousku:
http://www.kotihiiri.com/polku/viewtopic.php?t=3427&sid=f1da387d279862045bfe5a0afeabf5a0
Oikeanpuoleinen on niin huonokuntoinen, että en mene edes arvaamaan.- tatitar
Olen edellisen kanssa samaa mieltä: 1. harmaarousku 2. kangasrousku 3. jos jalan tyvessä , siis jalan alaosassa, on raaputettaessa keltaista, se on limanuljaska, sotkuinen sieni mutta nuorena ihan hyvä ruokasieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459