Sharjah Beach Hotel??

Arabiemiraatit

Olen marraskuun lopulla lähdössä Arabiemiraatteihin..olisi kiva tietää onko lämmintä silloin?? Ruskettuuko? Olisi kiva kuulla Sharjah Beach hotellissa yöpyneiltä millainen hotelli on?? Millainen on hotellin ranta ja kannattaako ottaa puolihoitoa?? Kuinka usein hotellin ilmainen kuljetus Dubaihin?? Ja kauan tämä kestää?? Kiitos,jotka vastaatte..

8

4964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki

      Talvella siellä on mukava ilmasto, lämpötila noin 25-30C, marraskuussa vähän lämpimämpi vielä, ja ruskettuu varmasti.

      En ole asunut Sharjah Beach Hotellissa mutta asuin muutaman vuoden Dubaissa ja kävin aika usein Sharjahssa. Sharjahan on se ainoa "kuiva" emiraatti elikä siellä ei myydä alkoholia hotelleissa.

      Yleensä on kuljetus Dubaihin monta kertaa päivässä. Matka kestää puolisen tuntia riippuen paikkaan mihin menee ja ajankohdasta. Ruuhkaaikoina liikenne on erittäin hidasta Dubaihin suuntaan.

      Rannat siellä ovat yhtä hyvät kuin Dubaissa, mutta muistaakseni tuli kolmisen vuotta sitten uusi sääntö että naiset eivät saa olla bikineissä rannalla, vaatteet pitää peittää jalat polvien alapuolelle ja pitää olla jonkinlainen paita päällä. Kannattaa tarkistaa ennen kuin lähdette.

      • Uma

        Moi. Pisti silmään toi "olen asunut Dubaissa muutaman vuoden" koska rakastan sitä maata niin suuresti


      • Erkki
        Uma kirjoitti:

        Moi. Pisti silmään toi "olen asunut Dubaissa muutaman vuoden" koska rakastan sitä maata niin suuresti

        Moi Uma. Olin töissä siellä. Dubai on ihana paikka asua ja tehdä töitä. Jos olet lähdössä Dubaihin töihin niin työnantaja pitää anoa työlupaa sinulle. Jos mahdollista niin kannattaa hankkia työpaikkaa ennen kun lähdet sinne. Totta kai voit mennä sinne ja sitten hakea duunia kun olet siellä mutta jos et löydä nopeasti niin se voi olla aika kallis matka. Onko jotain erityisä mitä haluat tietää Dubaista ja työnteosta siellä?


      • Uma
        Erkki kirjoitti:

        Moi Uma. Olin töissä siellä. Dubai on ihana paikka asua ja tehdä töitä. Jos olet lähdössä Dubaihin töihin niin työnantaja pitää anoa työlupaa sinulle. Jos mahdollista niin kannattaa hankkia työpaikkaa ennen kun lähdet sinne. Totta kai voit mennä sinne ja sitten hakea duunia kun olet siellä mutta jos et löydä nopeasti niin se voi olla aika kallis matka. Onko jotain erityisä mitä haluat tietää Dubaista ja työnteosta siellä?

        Kiitti kun kerroit. Mä itse kävin siellä lomalla '03 maaliskuussa ja rakastuin siihen välittömästi. Niin, siis sinnehän ei voi saadakaan sitä henkilöllisyyttä, onko näin? Oliko kovin vaikeaa asua/muuttaa sinne? Missäpäin Dubaita asuit? Kiitos paljon viimekin vastauksesta, helpottii ikävää :)


      • Erkki
        Uma kirjoitti:

        Kiitti kun kerroit. Mä itse kävin siellä lomalla '03 maaliskuussa ja rakastuin siihen välittömästi. Niin, siis sinnehän ei voi saadakaan sitä henkilöllisyyttä, onko näin? Oliko kovin vaikeaa asua/muuttaa sinne? Missäpäin Dubaita asuit? Kiitos paljon viimekin vastauksesta, helpottii ikävää :)

        "Niin, siis sinnehän ei voi saadakaan sitä henkilöllisyyttä, onko näin?" Mitä tarkoitat? Dubaihin voi matkustaa ilman viisumia ja voi oleskella siellä kolme kuukautta. Mutta ilman työlupaa et voi asua ja tehdä töitä siellä, ja ainoastaan työnantaja voi anoa työlupaa.

        Ei ollut ollenkaan vaikeaa muuttaa sinne, työnantaja hoiti kaikki työluvat jne. ja siellä oli tosi mukavaa asua, paljon tekemistä, lämmintä, hyvät golfkentät jne.

        Minä asuin Jumeirahassa, vähän yli kilometrin päästä Jumeirah Beach Hotellista ja muutama sata metriä merenrannasta. Ihan okay paikka asua.


      • Uma
        Erkki kirjoitti:

        "Niin, siis sinnehän ei voi saadakaan sitä henkilöllisyyttä, onko näin?" Mitä tarkoitat? Dubaihin voi matkustaa ilman viisumia ja voi oleskella siellä kolme kuukautta. Mutta ilman työlupaa et voi asua ja tehdä töitä siellä, ja ainoastaan työnantaja voi anoa työlupaa.

        Ei ollut ollenkaan vaikeaa muuttaa sinne, työnantaja hoiti kaikki työluvat jne. ja siellä oli tosi mukavaa asua, paljon tekemistä, lämmintä, hyvät golfkentät jne.

        Minä asuin Jumeirahassa, vähän yli kilometrin päästä Jumeirah Beach Hotellista ja muutama sata metriä merenrannasta. Ihan okay paikka asua.

        Tarkoitan siis että jo valmiiksi muunmaan kansalainen ei voi siirtyä arabiemiireiden kansalaiseksi, mutta voi asua siellä esim. suomen kansalaisena. Joo, ja mahtavia ostareita :)


      • kilu
        Uma kirjoitti:

        Tarkoitan siis että jo valmiiksi muunmaan kansalainen ei voi siirtyä arabiemiireiden kansalaiseksi, mutta voi asua siellä esim. suomen kansalaisena. Joo, ja mahtavia ostareita :)

        Eli onko se niin että pitää mennä dupaihin että saa vinaa?


      • eiole
        kilu kirjoitti:

        Eli onko se niin että pitää mennä dupaihin että saa vinaa?

        näppylät


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe