Moikka! Mitä mieltä olette design-huonekaluista? Toisaalta minua kiinnostaisi hankkia joku niin kutsuttu design- tuoli /pöytä mun uuteen kotiin, mutta onko se ihan huuhaataa? ovatko design-huonekalut hintansa arvoisia?
kiitos avusta!
design-huonekalut
5
673
Vastaukset
- jos on rahaa...
Designissahan se on nimi, joka maksaa, ei huonekalun laatu tai kestävyys, poikkeuksiakin tietysti on. Normihuonekalun hinta putoaa reippaasti vanhetessaan mutta designissa nimi pysyy ja saatat saada HYVÄKUNTOISESTA mööpelistä saman hinnan myydessäsi 20-30v. päästä , mitä maksoit. Designissa siis maksaa usein nimi ja ikä, kun sen myy eteenpäin.
- sörsselssööön
jep, ja pystyyhän nykyään tekemään itse huonekalusta desgin-työkalun kun vähän luovuutta käyttää, esim. tämä http://designskins.fi/ jne.
- M
Minua epäilyttää aina kun aletaan puhumaan designista. Silloin on joku kaveri vääntänyt markkinointikoneiston vitosvaihteelle ja pistänyt yksittäisen pöydän vetonaulaksi, hintaa on sen verran että riittää kun kymmenen tilausta tulee.
Ja sitten taas omin toimin en lähtisi myöskään disainaamaan huonekalujani. Kyllä se kokemusta ja silmää vaatii. Voisi suoraan verrata webbisivujen tekemiseen, "Ihan ite disainasin ja tein sivut ja ihan hyvät onki eikä tarvinnu maksaa mitään kellekään turhalle nettinörtille!"
Sisustussuunnittelijoille soittelisin ja sivuilta katsoisin onko asiallisen näköistä jälkeä tyypiltä yleensäkään. Ja sama juttu pätee puuseppien suhteen, katsele tarkkaan onko jälki tyylikästä, soita tai mene käymään verstaalla ja katso onko tyypillä samanlainen mielenlaatu kuin itelläs. - Laatu parempi
Omien kokemusteni mukaan design-huonekaluissa ei ole sillä tavalla tarvinut optimoida tuotantokustannuksia korkeamman hinnan vuoksi, mikä useimmiten näkyy parempana laatuna. Itse en uskalla näkemättä ostaa muuta kuin design-huonekaluja, koska laadusta ei muuten voi tietää yhtään. Täällä on hyvä lista designkaupoista http://www.designkaupat.fi
- Anonyymi
I believe that in order to create a really interesting and creative design, you need to decide on the direction in which you want to work and further develop professionally. For example, it is convenient for me to work with vector images macbook https://depositphotos.com/vectors/macbook.html so I often use this type of images when working on a project.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126