design-huonekalut

Moona100

Moikka! Mitä mieltä olette design-huonekaluista? Toisaalta minua kiinnostaisi hankkia joku niin kutsuttu design- tuoli /pöytä mun uuteen kotiin, mutta onko se ihan huuhaataa? ovatko design-huonekalut hintansa arvoisia?
kiitos avusta!

5

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos on rahaa...

Designissahan se on nimi, joka maksaa, ei huonekalun laatu tai kestävyys, poikkeuksiakin tietysti on. Normihuonekalun hinta putoaa reippaasti vanhetessaan mutta designissa nimi pysyy ja saatat saada HYVÄKUNTOISESTA mööpelistä saman hinnan myydessäsi 20-30v. päästä , mitä maksoit. Designissa siis maksaa usein nimi ja ikä, kun sen myy eteenpäin.

• sörsselssööön

jep, ja pystyyhän nykyään tekemään itse huonekalusta desgin-työkalun kun vähän luovuutta käyttää, esim. tämä http://designskins.fi/ jne.

• M

Minua epäilyttää aina kun aletaan puhumaan designista. Silloin on joku kaveri vääntänyt markkinointikoneiston vitosvaihteelle ja pistänyt yksittäisen pöydän vetonaulaksi, hintaa on sen verran että riittää kun kymmenen tilausta tulee.

Ja sitten taas omin toimin en lähtisi myöskään disainaamaan huonekalujani. Kyllä se kokemusta ja silmää vaatii. Voisi suoraan verrata webbisivujen tekemiseen, "Ihan ite disainasin ja tein sivut ja ihan hyvät onki eikä tarvinnu maksaa mitään kellekään turhalle nettinörtille!"

Sisustussuunnittelijoille soittelisin ja sivuilta katsoisin onko asiallisen näköistä jälkeä tyypiltä yleensäkään. Ja sama juttu pätee puuseppien suhteen, katsele tarkkaan onko jälki tyylikästä, soita tai mene käymään verstaalla ja katso onko tyypillä samanlainen mielenlaatu kuin itelläs.

• Laatu parempi

Omien kokemusteni mukaan design-huonekaluissa ei ole sillä tavalla tarvinut optimoida tuotantokustannuksia korkeamman hinnan vuoksi, mikä useimmiten näkyy parempana laatuna. Itse en uskalla näkemättä ostaa muuta kuin design-huonekaluja, koska laadusta ei muuten voi tietää yhtään. Täällä on hyvä lista designkaupoista http://www.designkaupat.fi

• Anonyymi

I believe that in order to create a really interesting and creative design, you need to decide on the direction in which you want to work and further develop professionally. For example, it is convenient for me to work with vector images macbook https://depositphotos.com/vectors/macbook.html so I often use this type of images when working on a project.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4768
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3572
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      200
      2014
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      34
      1845
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      27
      1782
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1621
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19