Onko kellään kokemuksia netraudasta???

Tyhmä blondiko???

Ostin saniteettikalusteita netraudasta, kävin paikanpäällä ostoksilla.
Palvelu oli moitteetonta, mutta vähäistä....

Gustafsbergin pönttö Artic ja toinen halvempi kahdella huuhtelulla kummiskin...
Tämä virolainen pönttö tuli rikkinäisenä. Toimitusaika on jo ummessa ja tuotteita ei kuulu. Puheluun vastataan, että ottamme selvä missä tavarat viipyy.
Eipä ole tullut yhtään ilmoitusta puhelimitse eikä sp:lla. Mitä ten???

Ostovaiheessa ei myyjä kertonut että pönttö on virolainen, enkäs muuten kysynytkään valmistajaa...

Nyt remppa seisoo näden vuoksi.. Sapettaa, kun luottaa ...

Onko päteviä neuivoja kellään?

71

4358

Vastaukset

  • Minä tilasin kiveä ja toimitusaika ylittyi viikoilla. Muut hommat kärsivät ja kesäloma meni ohi. Ei kiva!

    Jotenkin kuvittelen, että kuljetus on niille ongelma. Tuo kivitoimitus oli syrjemmälle, mutta kuitenkin toimitusalueelle. Se kesti.

    Kun aiemmin erään toisen jutun tilasin netistä, se saapui pääkaupunkiseudun varastoon sukkelasti ja saatiin itse haettu se.

    Sinänsä netistä tilaaminen ja kuljetus perille olisi ihanaa rautakauppaostamista, mutta ei vaan tunnu toimivan.

    • Se on noiden Viron poikien hommaa kun rahaa kalastellaan. Jos olet maksanut tavaran, eikä tavaraa kuulu, niin minä ilmoittaisin polliisille, sillä rikoshan tuo on ottaa rahat vastaan ja jättää toimittamatta. Toinen ongelmansa lienee sitten mahdollisten takuuhommien hoito, onnistuuko ollenkaan.
      Hiljattain tuo yritys kärysi veropetoksista kun eivät muistanee maksaa alveja ollenkaan. Omistajaa vaihdettiin nimelle ja homma jatkuu, näin kuvittelisin.


  • Hei!

    Täysin EPÄLUOTETTAVA.
    Rahat kyllä peritään välittömästi mutta toimitusajat ovat mitä ovat. MITÄÄN TIEDOTTEITA TUOTTEIDEN VIIVÄSTYMISESTÄ EI TULE,
    Älkää ihmeessä ostako sieltä yhtään mitään. Rahat saatuaan yritys ei asiakkaistaa mitään välitä.
    Täällä netissä on ihan hyvin toimivia rautakauppoja. Tuo kyseinen jäteläjä ei niihin kuulu.

    • Huijjari Firma tilasin vääranlaisen porakoneen vahingossa ei saanut palauttaa ja samalla tilasin pienempiä juttuja niitä ei ole tullut kunsuihkuhanan pidin ja 3kk kulunut täähän taitaa olla pelkkä tavaranvälitys firma tai mitä paskaa se sitten on en suosittele kenellekkään.


  • olen tilannut kalusteita, on tullut kuten pitää jollain greenlinen jakeluautolla, ei mitään valittamista, kotiin kannettuna, sisälle asti. tilaan vastaisuudessakin, rahtiyhtiöllä ainakin tosi hyvä palveluasenne. ps, whirlpoolit oli puolet halvempia kun m-pörssissä ja uusinta mallia, eihän tässä voi olla kun tyytyväine!

    • Kotiin asti kannettuna, saitko jotain kaveripalvelua? Ko. yritys lupaa kotiin kuljetuksen, mutta maksettuasi saat käteen "kuitin" jossa lukeekin pihalle.


    • Maksoin ennakkoon 9.11.2015 ikkunat. Asiakaspalvelija kuittasi että tilaus lähtenyt Pihla-Ikkunoille sinä aamuna.
      23.11. aloin kysellä missä vaiheessa on tuotanto.
      30.11. sain vastauksen että toimitus viikolla 52 ja pahoittelut viivästyksestä.
      Samana päivänä sain vielä selvitystä: "tilaus lähtenyt Pihlalle jo 9.11.2015 klo 9:54:09 mutta jostain syystä Pihla ei ole sitä saanut vaan tilaus on vahvistettu vasta tänään. Pihla ikkunoilla on toimitusaika muutenkin 4-6 viikkoa joten tässä tilauksessanne viivettä tulee noin 1 viikko."

      Asia jatkuu kaikenmoisella selostuksella ja pahoitteluilla.

      Kunnes tänään 29.12. KUN TAAS ASIAA ITSE KYSYIN sain vastauksen että ikkunat on vaurioituneet kuljetuksessa.

      Jos remonttia tekisin itse, asia varmaan ei olisi näin katastrofi, mutta kun olen palkannut ammattilaiset tekemään ulkovuoriremonttini ja samalla he olisivat vaihtaneet ikkunat, tämä työ sisältyi urakkaan... Tulee minulle kohtuuttomat extrakulut nyt ikkunoiden vaihdosta!!!
      Netrauta tarjosi 30 euron lahjakorttia jossain kohtaa hyvitykseksi.

      EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN vaikka jakaisivat ilmaiseksi tavaraa!


  • Miks tilaatte netistä, lähirautakauppoihin tarjouspyyntö ja saatte halvemmalla.

    • "Miks tilaatte netistä, lähirautakauppoihin tarjouspyyntö ja saatte halvemmalla. "

      Turha mussuttaa tästä. Kyllä tuolta saa monia tuotteita todella edullisesti, itse olen tilannut muutamia kertoja LVI tuotteita niiden ollessa selvästi halvempia kuin LVI liikkeessä kovan alennuksen jälkeen.

      Tästä huolimatta, en aio tilata toisten sillä paikka on äärimmäisen epäluotettava. Meidän kylpyhuoneremontti meinasi viivästyä pahasti Netraudan toimitusongelmien takia. Tilatessa tuotetta piti olla varastossa ja sen piti tulla muutamassa päivässä. Kun sitä ei viikossa kuulunut, lähetin sähköpostia johon ei vastattu. Kun soitin, selvisi, että tuotetta on tilattu ja mitään muuta ei tiedetä. Luvattiin soittaa takaisin, ei soitettu. Sama juttu uudelleen; soitin, luvattiin palata, ei kuulunut mitään. loppujen lopuksi 3-5 päivän toimitusaika oli yli kuukauden, ja kuin ihmeen kaupalla paikallinen LVI liike metsästi minulle saman tuotteen jostain keittiöliikkeen varastosta.

      Eli lyhyesti, en tilaa enää koskaan Netraudasta. Toimitusajat eivät pidä ollenkaan paikkaansa ja asiakaspalvelu on surkeaa (jos sitä saa ollenkaan).


  • maksaa tuotteen ennen kuin saa sen.

  • Pakko maksaa jos meinaa tilata, itselläkin huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta ja varsinkin heidän virolaisista toimittajistaan. Mutta halvalla ei saa hyvää, se pitää aina muistaa..

    • Ei ole halpa, just samoja tuotteita saa netistä muualta edullisemmin.


  • Itse tilasin joitain Kosken Metallin tuotteita Netraudasta ja ne oli matkahuollossa kahden päivän päästä. Kaikki toimi hienosti. Paketit oli lähetetty suoraan Kosken Metallin osoitteesta Imatralta.

    • Suomesta tulevat tuotteet ( = suomalainen valmistaja) ehkä tulevatkin ajoissa...


  • Tässä kuitenkin neutraalia palautetta Netraudasta. Tilasin heiltä erittäin kysytyn työkalupakin ja maksoin sen etukäteen kuten asiaan kuuluu. Sain viestin että tuote on loppunut ! Heilläkin tiedot tuntuvat laahaavan jäljessä. Sain kyllä hetimiten viestin korvaavasta tuotteesta, joka on samanlainen kooltaan ja saman näköinenkin. Asia sovittiin kuitenkin vain puolittain, koska toisella nettimyyjällä oli sama korvattu tuote melkein puolta edullisempi. Tästä hinnasta mainitsin asiaa koskevassa viestissäni. Pakilla on vielä toista päivää aikaa saapua kotiovelleni. Saapa nähdä? Sain tästä nettifirmasta miellyttävän kuvan, mutta kaikki ei ole kultaa mitkä kiiltää, että TSEMPPIÄ arvoisat ostajat!

  • Ostimme taloomme kaikki hanat ideaparkin Showroomista, parit saatiin mukaan heti ja loput luvattiin toimittaa kotiin sovitulla viikolla, näin tapahtuikin ja uskalsin luottaa yhtiöön myös myöhemmin kun tilastin kotiimme keittiön altaan.
    Tilasin altaan ennen joulua, toimitusajan piti olla 5-10 arkipäivää. Kun yli kolmen viikon päästä allasta ei alkanut kuulua ja muuttotarkastus läheni uhaakavsti, otin yhteyttä netrautaan ja kyselin altaan perään jolloin selvisi, ettei allas ollut vieläkään lähtenyt. Kovan tinkaamisen jälkeen sain samaan hintaan ehkä väfän paremman altaan joka luvattiin minulle muutamassa päivässä.

    Tämä toinen allas tulikin sitten sovitusti, mutta kuten edellisillä kirjoittajilla, aika nihkeää oli puheluihin vastaaminen ja takaisinsoitit. Minulle tuli ylimääräistä vaivaa ja putkimiehen turha käynti vaikka paremman altaan sainkin.

    Eli jos olisin vielä jotain tilaamassa, niin tilaisin sen todella hyvissä ajoin ja jos ei heti tule luvatusti, niin ottaisin yhteyttä, itsekin odotin liian kauan.

  • Tässä kirjoitukseni lopputulos Netraudasta. Heidän hienosta että luotettavan tuntuisesta esittelysivustostaan huolimatta heidän toimintansa kohdallani on ollut kaikkea muuta mitä annetaan ymmärtää. Tietenkin jonkun onnekkaan kohdalla homma on voinut toimiakin. Haluamani tuote oli listalla mielestäni sopivaan hintaan, joten maksoin tavaran pankin kautta. Sain ilmoituksen jotta" kyseinen tuote on loppunut, haluatko ostaa vastaavan tuotteen"? Kyllä, mutta tarjoamanne tuote onkin parisen kymppiä halvempi tilaamaani verraten, joten se olisi laskussa huomioitava. Odotin vastausta n. pari viikkoa, täysi hiljaisuus! Lähetin heille tiedustelun maililla, kertoen heille oikeuteni kaupan purkuun kohta kohdalta. Tuli viesti lopultakin. "Tavaran toimittaja ei ole saanut teiltä viestiä otatteko vastaavan tuotteen"? Onneksi olen tallettanut ja tulostanut kaikki mailinvaihdot myyjäfirman kanssa (he eivät ole lukeneet viestiäni lainkaan tässä vastauksessani). Seuraava maili." Peruutanko tilaukseni"? Kyllä, peli vihelletään nyt poikki. "Annatko tilinumeronne, jotta yhtö, joka hoitaa kirjanpidon lähettää rahat tilillenne"? Tein näin. On eri asia, kuka on kyseinen talousasiain hoitaja, milloin maksaa, vai maksaako lainkaan? Tähän mennessä palautusta ei ole kuulunut, skeptisestä luonteestani johtuen maksaa tuskin milloinkaan. Seuraava mahdollinen siirto on kaavake kuluttajalautakuntaan. Lopulta mahdollinen tutkintapyyntö rikosilmoituksineen. Taitaa olla turhaa HE OVAT LÄKSYNSÄ LUKENEITA, mutta minullakin on oikeuteni tässä asiassa. Ottakaa hyvät ihmiset lopultakin opiksenne. Varmistakaa postiennakkotoimitus, ja lukekaa käyttäjien arviot kauppoihin ryhtyessänne. Itse en tule kuuna kullan valkeana rahoittamaan tämän "yhtiön" toimintaa.

  • Kokeilkaapa maksaa Netrautaan MasterCardilla. Ei onnistu! Ei onnistu myöskään lasku tavaran toimituksen yhteydessä. Myyjät voivat kyllä lähettää ennakkolaskun sähköpostiin, jos selaimeni ei välitä luottokorttimaksuja - näin vastattiin ihmettelyyni miksei tilaukseni onnistu. ??
    Luottokorttimaksu tai maksu jälkikäteen ei onnistu Netraudassa.
    Elikä,huijariin yleensä liitetyt tunnusmerkit, täyttyy.
    Tottakai heillä täytyy olla tyytyväisiäkin asiakkaita, muutenhan kukaan ei ostaisi sieltä mitään. Tyytymättömien asiakkaiden mielipiteet, ja valitukset, tulisi mielestäni ottaa vakavasti, ja olla kyseisen firman kanssa varovainen. Voihan myönteiset kommentinkin - tai osa niistä- olla heiltä itseltään lähtöisin.
    Älkää maksako ostoksianne etukäteen!

  • Tilasin tästä firmasta öljymaalia ja sain akryylimaalia. Netraudan mielestä asia ok koska olinhan saanut tilaamaani sävyä! Eivät suostu hyvittämään koska olivat lähettäneet "korvaavan" tuotteen. Eli heidän mielestään ei reklamaation syytä jos maalin liuotinaine on eri kuin tilauksessa.... sehän ei vaikuta väriin mitenkään...

    Älkää ostako mitään jos ette maksa luottokortilla! Silloin voi ainakin saada jostain rahojaan takaisin koska tältä yritykseltä sitä tuntuu olevan turha yrittää.

  • Netrautahan antaa tuottelilleen 14 pvn palautusoikeuden. Palautus on ilmainen jos tuotteen voi jättää postin kuljetettavaksi, palauttaa voi ilmeisesti myös Showroomeihin, jos sattuu olemaan lähistöllä. Kokeile palauttaa. Neuvosi maksaa luottokortilla on kyllä hyvä, takaavat että tuotteet todellakin toimitetaan eli jonkinlainen vakuutus sekin. Netrauta näyttää kasvaneen hurjasti viimevuoden aikana, kasvusärkyä varmaankin?

    • Firman kasvu ei "KOSKAAN TAKAA REHELLISYYTTÄ",vaan päinvastoin.Suurfirmat eivät enää ole "nälkäisiä",heille on yhdentekevää onko asiakas tyytyväinen tai ei.Siellä tiskin takana seisoskeleva henkilö on yleensä pelkkä" lämmin lihamöykky",ei muuta.Asiakaspalvelu on sivuseikka,koska muut asiat ovat mielessä,varsinkin ne yölliset ?


  • Katselin vähän netraudan hintoja(kun kauppalehdessä liikkeen kasvua hehkutettiin) ja en ikinä ostaisi ainakaan viemäriosia sieltä, hurjat hinnat.

  • PASKA FIRMA!
    Netraudan toimitusajat ovat täyttä kusetusta, vaikka tavaraa olisi "varastossa", ei sieltä mikään tule viikossa. Asiakaspalvelukin on lähinnä vittuuntuneen kuuloinen, eikä sähköpostiin luvattua vastausta kuulu ennen kuin soittaa kolmannen kerran perään ja karjuu pari perkelettä luuriin.

    VÄLTTÄKÄÄ NETRAUTAA JOS HALUATTE SÄÄSTÄÄ HERMOJANNE!

    • Hello Finland.Täällä rikollisuuden kasvitarhassa sentään saa nopeasti netin tilaukset.Ei ole valittamista.Yleensä lähetys tulee kotiovelle seuraavan kahden päivän aikana,ja monet firmat eivät laskuta lisämaksuja lähetyksestä.Näyttää USA olevan sittenkin jossakin asioissa rehellisempi,kuin "rehellinen suomalainen" ? Net-Mail tulee myöskin nopeasti.


  • Alussa olin tyytyväinen Netrautaan mutta muutaman tilauksen jälkeen alkoi tulla ongelmaa, tilattu ja maksettu tilaus, tullut väärää tavaraa joka ei vastaa sivuilla olevaa speksiä ja tietenkin niin päin että tavara halvempaa, ei koskaan toisinpäin että asiakas olisi saanut arvokkaampaa kuin speksi. Nyt jokunen viikko yritetty selvitellä ja asiat yhä auki,,,siis saamassa useita satoja euroja. Asiakaspalvelu ei pysty ottamaan kantaa yksityiskohtiin vaan muiluttavat asian päälliköille ja sieltähän ei koskaan tule luvattuja soittoja ja heitä ei saa suoraan kiinni. Suosittelen että ostatte tavaranne muualta kuin Netraudasta. Kyllä asiakas on aivan onnettomassa tilanteessa tälläisen organisaation kanssa kun ongelmaa alkaa tulemaan. Tuskin tämä on ainoo, yleensähän tälläinen toiminta päättyy konkursiin.

    • Tilasin Netraudasta tavaraa pari viikkoa sitten ja maksoin tilatessani tililtäni, en luottokortilla.
      Ei ole tavaroita tuotu, vaikka toimitusaika piti olla 3-5 päivää. Asiakaspalvelu on aika vähän aikaa auki, töissä oleva ihminen ei ennätä sinne soittaa.
      Viimeinen kerta, kun tilaan mitään tästä firmasta.


  • Hyvä paikka, laskulla saa. Toimitusaika 18pv luvatun 3-5pv sijasta. Eli tilaavat vasta, kun jotain on myyty.

  • Juu on tosta netraudasta kokemusta lähes kaikki tuotteet tulevat virosta ja varmaankin koko yritys oikeasti joten EN SUOSITTELE!

    Nyt olen tuon netraudan vaihtanut toiseen nettirautakauppaan joka on todella hyvä ja tavara tulee suomesta, firma on kokonaan suomalainen ja luotettava itse en enään tilaa mistään muualta kuin talotarvike.comista on nopea ja asikaspalvelu toimii hyvin. SUOSITTELEN KAIKILLE.

  • Itellä parin kaupan kokemus taloon.comista. Ok homma. Lisäksi hyvä sivusto avuksi budjetointiin, hyvät hakutoiminnot, joiden avulla voi budjetoida projektiin "takuusummat" ja ostaa sitten muualta jos halvemmalla saa. Pari kertaa oli sitten mökkiprojektissa halvempi kun muualla ja tuli sieltä ostettua.

  • Jos olisin lukenut yllä olevat kokemukset ennen kuin tilaan NETRAUDASTA jotain, olisi jäänyt tilaamatta. Puhelimeen ei vastata eikä myöskään sähköpostiin. Tilaus myöhässä, en suosittele kenellekään.

  • Copu pastetaan tännekkin äskeinen itkuvirteni:

    Jatketaampas tätä kivaa ketjua.

    Ensimmäinen tilaus kyseisestä puljusta oli kiuas. Meni hienosti, nopeasti ja oli edullistakin vielä!

    Tilattiin kesällä 2013 takka kyseisestä puljusta. Kaikki meni todella hienosti, jos ei ota huomioon sitä, että toimitusaika oli luvatusta 3 vkosta poiketen 7 vkoa(tehdas olikin kiinni koko kk), rahti ei kuitenkaan ollutkaan ilmainen ( 89,00€), takka oli hieman erinäköinen kuin kuvassa (tilatun näköinen malli oli kuulemma lopetettu ja uusi on vastaava tuote, JEP JEP!), keraaminen kuori oli rikki, uuden saaminen rikkoutuneen tilalle kesti 4 vkoa, ja ohjekirjat olivat ulkomaankielellä (Englanti, Italia, saksa ja ranska)! Asiakaspalvelussa ei osata sanoa juuta eikä jaata mihinkään kysymyksiin. Ei paljoa huvittanut alkaa palauttelemaan 14 pv sisällä, ja tuskin olisi edes onnistunut...

    Kilpailevalta takkafirmalta sama takka suoraan varastosta (sama korvaava tuote), suomenkielisillä ohjeilla ja oikealla asiakaspalvelulla, tarjoushinta 120,00 € kalliimpi. Yhtäkkiä ei tuntunutkaan että olisi säästänyt Netraudalta tilatessa. Takkafirmalta myivät säälistä ohjekirjan muodolliseen 5 € tulostus ja postitushintaan vaikka heiltä en takkaa ostanutkaan. Kertoivat myös että muutamalta takkatehtaalta on tullut myyntikielto Netrautaan. Mitähän tuollainen mahtaa tarkoittaa?

  • Täysin toivotonta touhua,kannattaa kiertää tällaiset "kauppiaat"

  • Oottekos tutustunu talotuote.fi verkkokauppaan?

    Itse tilasin Oraksen hanan, wc-istuimen ja idon altaan, homma toimi niinkuin lupasivatkin.

    Pyysin myös tarjouksen sähköpostilla uima-allas projektiini liittyen, sain todella kilpailukykyisen tarjouksen.

    Myyvät myös kaikkea muutakin rakentamiseen liittyvää, mitä ei nettikaupasta löydy.

    • Talotuote.fi:
      "Valitettavasti emme vastaa nettisivuillamme olevista virheistä
      toimitusehtojemme mukaisesti.
      Pidätämme oikeuden hinnan ja toimitusajan muutoksiin tilauskäsittelyssä,
      jolloin asiakkaalla on oikeus perua tilaus."

      EI valitettavasti toimita vastaanotettua tilausta eli en suosittele.


  • Bongasin tuossa viime viikolla uuden maalien verkkokaupan www.biofarben.fi. Löytyy näköjään kaikenlaista maalia ja muuta tököttiä sisälle ja ulos, mainostavat olevan ekologisia ja saksalainen tuotemerkki.. Tilasin testiksi terassiöljyä, ku on näköjään avajaisale käynnissä. Eilen tuli purnukka postiin, pääsisäisenä pääsee testailemaan. Ei ainakaan hinnat päätä huimaa, toivottavasti laatu on kunnossa.

  • Tilasin netrauta.fi su 4.5. vesikiertopattereta 700€ ja maksoin verkkomaksulla samoin tein. Tavarat oli ovella to 9.5. aamulla suoraan valmistajalta. Homma toimi, kuljetusliike tosin soitti siinä vaiheessa kun käänsi pihaan. Tavara liikuu yleensä maksua vastaa :)

  • Haluan ehdottomasti varoittaa kaikkia ihmisiä Netraudan palveluista. Tilasin tuotteen ja nettisivuilla sanotaan, että tuotteilla on täydellinen tyytyväisyystakuu.
    Tuote saapui ajallaan ja en ollut sitä vastaanottamassa, kun kuljetus ei odota, että töistä pääsisi.
    Tuote oli kurastettu, siinä oli kävelty päällälikaisilla kengilla ja se ei ole pestävissä vaan pitäisi hioa ja öljytä uudelleen, se oli joka reunasta kolhuilla niin että metalliosat alkavat ulkona ruostua ja siis oikeasti en huolisi sitä edes puoleen hintaan kaupasta.
    Soitin netraudan asiakaspalveluun ja mitä sain vastaani. Olen tällä hetkellä niin tyrmistynyt että en tiedä, mikä tähän auttaa. Rahat ainakin menivät ja kankkulan kaivoon. Jos en maksa, menee luottotiedot! VAROKAA jos vielä voitte!
    Minulle kerrottiin seuraavaa:
    PALAUTUS EI KOSKE VIOTTUNUTTA TUOTETTA. VOIN SAADA OMALLA PYYNNÖLLÄ EHKÄ JOTAIN SUOMALAISELTA VALMISTAJALTA. SOITTO VALMISTAJALLE EI TUOTTANUT MITÄÄN KORVAUSEHDOTUSTA HEILTÄ PÄIN.

    NYT OLEN SIINÄ TILANTEESSA, ETTÄ MINULLA ON RIKKINÄINEN TUOTE, JOTA VALMISTAJA EI KORVAA JA NETTIKAUPPA EI OTA TAKAISIN, KOSKA HEILLE VOI VAIN PALAUTTAA EHJÄN. LASKU ERÄÄNTYY ALTA KAHDEN VIIKON MAKSETTAVAKSI.

    SANOTTIIN VIELÄ, ETTÄ JOS PALAUTAN OMALLA KUSTANNUKSELLA NETRAUTAAN VIALLISEN NIIN EIVÄT OTA TAKAISIN, EIVÄTKÄ HYVITÄ.

    JOS JOLLAIN ON HYVIÄ NEUVOJA ANTAA, NIIN AUTTAKAA. ITSELLÄ ON JAKSAMINEN JA MAKSAMIEN LOPPU.

    Asiakaspalvelun tasosta ei myöskään voi puhua, kun sitä ei ollut. Asenne oli täysin ei kiinnosta. Ei selvinnyt se kuka edes voisi korvata, kun kuljettajasta ei tiedä mitään ja vika laitettiin Netraudassa minun syykseni, kun en ottanut toimituspäiväksi palkatonta vapaata.

    Hei varokaa tosissaan. Tässä firmassa ei ole asiat kohdallaan.

    Nimimerkki: En osta netraudasta mitään enkä koskaan ja jos ei muu auta teen vaikka rikosilmoituksen ihan itse.

    • Kuulostaa siltä, että on ollut kuljetusfirman syytä, eikä netraudan. Toivottavasti otit heihinkin yhteyttä.


  • Kyllä toi Netrauta on samanlainen kusettaja kun moni muukin kauppias. Kun rahat on tilillä niin tavaran toimittamisella ei ole mitään kiirettä. Toimitusajaksi lupaillaan 2-5 päivää mutta silkkaa palturia. Viimeistä kertaa Netraudan asiakas. Ja vittu minäkään en näköjään opi koskaan, penniäkään ei kannata ennakkoon maksaa. Rahat vasta kun on tavara kourassa.

  • Maksoin ennakkoon 9.11.2015 ikkunat. Asiakaspalvelija kuittasi että tilaus lähtenyt Pihla-Ikkunoille sinä aamuna.
    23.11. aloin kysellä missä vaiheessa on tuotanto.
    30.11. sain vastauksen että toimitus viikolla 52 ja pahoittelut viivästyksestä.
    Samana päivänä sain vielä selvitystä: "tilaus lähtenyt Pihlalle jo 9.11.2015 klo 9:54:09 mutta jostain syystä Pihla ei ole sitä saanut vaan tilaus on vahvistettu vasta tänään. Pihla ikkunoilla on toimitusaika muutenkin 4-6 viikkoa joten tässä tilauksessanne viivettä tulee noin 1 viikko."

    Asia jatkuu kaikenmoisella selostuksella ja pahoitteluilla.

    Kunnes tänään 29.12. KUN TAAS ASIAA ITSE KYSYIN sain vastauksen että ikkunat on vaurioituneet kuljetuksessa.

    Jos remonttia tekisin itse, asia varmaan ei olisi näin katastrofi, mutta kun olen palkannut ammattilaiset tekemään ulkovuoriremonttini ja samalla he olisivat vaihtaneet ikkunat, tämä työ sisältyi urakkaan... Tulee minulle kohtuuttomat extrakulut nyt ikkunoiden vaihdosta!!!
    Netrauta tarjosi 30 euron lahjakorttia jossain kohtaa hyvitykseksi.

    Asian puinti kesken... EN SUOSITTELE!

  • Netraudan toimitusaikataulu ei pidä usein paikkaansa. Väittävät vastuun olevan tavarantoimittajan ei heidän. Netrauta ei sueraa mitenkään toimituksien toteutumista vaan heräävät asiaan vasta kun asiakas kyselee tuotteen perään.

    Netrautaa ei voi pitää luotettavana tavarantoimittajan. Tuotteet ovat kyllä muutoin hyvia ja suhteellisen edullisia.

  • Täysin perseestä koko pulju! Epäluotettava, etenkin Tammiston piste, jossa vanhemmat äijät eivät saa itseään mukavasta tuolista edes ylös. Tylyä asiakaspalvelua tyyliin, "ei me mitään viitsitä, hanki itse omat tietosi netistä."

    Ei ikinä Netrautaan!

  • Saatanan paska firma netrauta
    Ikinä en osta mitään sieltä

  • Tilasin pari viikkoa sitten kenkätelineen Netraudasta. Telinettä ei ole näkynyt mutta lähettivät kyllä palautekyselyn. Meinasi kyllä tulla kusi housuihin kun nauroin niin kippurassa ehtoihin, jotka pitää hyväksyä ennen kuin lähettää asiakaspalautevastauksen. Eivät taida haluta palautetta:

    ---

    ASIAKASLUOKITUSTEN JA ARVOSTELUJEN KÄYTTÖEHDOT
    Nämä käyttöehdot kattavat Asiakasarvosteluihin ja arvosteluihin liittyvän palvelun (CRR-palvelu) käytön, joka on sen yrityksen tarjoama palvelu, jolta ostit tuotteen tai palvelun ("yritys"). Jos yrityksen tietosuojakäytännön ja näiden käyttöehtojen välillä on ristiriitaa, nämä käyttöehdot määrittävät CRR-palvelun käytön.

    Kun lähetät yritykselle sisältöä, esität ja takaat seuraavaa:

    • Olet sen sisältämien immateriaalioikeuksien yksinomainen omistaja.

    • Olet luopunut vapaaehtoisesti "moraalisista oikeuksista", joita sinulla saattaa olla tällaiseen sisältöön.

    • Kaikki lähettämäsi sisältö on oikeaa.

    • Olet vähintään 13 -vuotias.

    • Toimittamasi sisällön käyttö ei riko näitä käyttöehtoja eikä aiheuta vahinkoja kenellekään henkilölle tai entiteetille.

    Hyväksyt ja takaat edelleen, että et lähetä mitään sisältöä,

    • jonka tiedät olevan väärää, virheellistä tai harhaanjohtavaa,

    • joka rikkoo joitakin kolmannen osapuolen tekijänoikeutta, patenttia, tavaramerkkiä, kauppasalaisuutta tai muita omistusoikeuksia tai julkisuutta tai tietosuojaa koskevia oikeuksia

    • joka rikkoo jotakin lakia, asetusta, määräystä tai säädöstä (mukaan lukien esim. viennin sääntelyä, kuluttajansuojaam epäoikeudenmukaista kilpailua, syrjinnän vastaisuutta tai valheellista mainostusta koskevat lait)

    • joka on tai jonka voidaan kohtuullisesti katsoa olevan halventavaa, herjaavaa, vihamielistä, rodullisesti tai uskonnollisesti puolueellisia tai loukkaavaa, lainvastaisesti uhkaavaa tai laittomasti häiritsevää jollekin yksilölle, kumppanuudelle tai yritykselle

    • jos sinulle maksettiin tai korvattiin jollakin tavalla siitä kolmannen osapuolen toimesta

    • joka sisältää mitään sellaisia tietoja, jotka viittaavat muihin verkkosivustoihin, osoitteisiin, sähköpostiosoitteisiin, yhteystietoihin tai puhelinnumeroihin

    • joka sisältää mitään tietokoneviruksia, matoja tai muita mahdollisesti vahingoittavia tietokoneohjelmia tai tiedostoja.

    Hyväksyt korvaavasi ja olematta aiheuttamatta vahinkoa, vaatimuksia, korvausvaatimuksia ja vahinkoja (todellisia ja seuraamuksellisia), tunnettuja ja tuntemattomia yritykselle (ja sen toimihenkilöille, johtajille, edustajille, tytäryhtiöille, yhteisyrityksille, työntekijöille ja kolmannen osapuolen palveluntarjoajille, mukaan lukien esim. Bazaarvoice, Inc.) , mukaan lukien asianajajan kulut, jotka syntyvät edellä esitetyistä väitteistäsi ja takuista tai sinun lain rikkomuksen tai kolmannen osapuolen oikeuksien rikkomusten vuoksi.

    Annat yritykselle ikuisen, peruuttamattoman, maksuttoman, siirrettävissä olevan oikeuden ja lisenssin käyttää, kopioida, muokata, poistaa kokonaisuudessaan, muokata, julkaista, kääntää, luoda johdannaisia töitä ja/tai myydä ja/tai levittää tällaista sisältöä ja/tai sisällyttää tällaista sisältöä mihin tahansa muotoon, tietovälineeseen tai teknologiaan kaikkialla maailmassa ilman korvausta sinulle.

    Kaikkea lähettämääsi sisältöä voidaan käyttää yrityksen yksinomaisella harkinnalla. Yritys pidättää oikeuden vaihtaa, tiivistää tai poistaa mitä tahansa sisältöä yrityksen verkkosivustolla, jonka yritys katsoo yksinomaisella harkinnallaan rikkovan sisällön ohjeita ja muita näiden käyttöohjeiden määräyksiä. Yritys ei takaa, että sinulla olisi mahdollisuutta löytää ratkaisua yrityksen avulla , jos haluat muokata tai poistaa jotakin lähettämääsi sisältöä. Arvostelut ja kirjalliset huomautkset lähetään tavallisesti kahdesta neljään työpäivän sisällä. yritys pidättää oikeuden poistaa tai kieltäytyä poistamasta mitään lähetystä ilman syytä. Hyväksyt, että yritys ei ole vasuussa sisällön lähetyksestä. Mikään lähettämästäsi sisällöstä ei saa olla salassapidon alainen yrityksen, sen edustajien, tytäryhtiöiden, osakkuusyritysten, kumppaneiden tai kolmannen osapuolen palveluntarjoajien ja heidän vastaavien johtajien, toimihenkilöiden ja työntekijöiden toimesta.

    Kun lähetät sähköpostiosoitteesi arvostelusi yhteydessä, hyväksyt, että yritys ja kolmannen osapuolen palveluntarjoajat saattavat käyttää sähköpostiosoitetta ja ottaa sinuun yhtyettä arvostelusi tilaan liittyen sekä muissa hallinnollisissa tarkoituksissa.
    ---

  • Tällaisen viestin lähetin Netraudan palautekyselyyn:

    Varjostimessa tahroja
    ”Ostin 150 €:n lattiavalaisimen kolmisen viikkoa sitten ja tuli ehjässä paketissa perille. Koska olin vielä kesälomalla, avasin paketin vasta viikon kuluttua. Huomasin, että varjostinosan muovipäällys oli aiemmin avattu, mutta en kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota. Valaisin oli päällisin puolin ok. Pakkaukset vietiin heti kartonkikeräykseen. Siitä muutaman päivän kuluttua vasta ostin lampun ja sain valon päälle. Vasta silloin huomasin, että varjostimessa oli selviä tahroja. Aluksi huomasin yläosassa kolme kuvassa 1. näkyvää ruskeaa pientä pilkkua. Myös varjostimen alaosassa oli kaksi isompaa, mutta ei niin voimakkaasti näkyvää tahraa (Oheistin kolme kuvaa tahraisesta varjostimesta). Varjostin oli selvästi ollut käytössä, ehkä jonakin näytekappaleena tai sitten palautustuotteena. Tottakai harmittaa ja mietin itsekin palautusta. Mutta pakkauslaatikot oli jo hävitetty, Miten voisin todistaa, että 11/2 viikon kuluttua, että en itse olisi tahrannut tuotetta, mistä löytäisin palautuslaatikon ym. Päätin siis jättää tämän asian omaksi vahingokseni ja vastedes ostaa tarvitsemani tuotteet suoraan kaupasta. Nyt kun tuli tämä palautekysely, päätin sittenkin asiasta reklamoida. Mikäli saatte selville, onko kyseisiä valaisimia palautettu lähiaikoina tai ollut jossakin näytillä, toivon luonnollisesti saavani uuden käyttämättömän varjostimen muuten täysin laadukkaaseen tuotteeseen. Tahravarjostimen voisin sitten halutessanne palauttaa tässä uudessa laatikossa.”

    Sain vastaukseksi että kirjoittamani arvio ei ollut heidän suosituksiensa mukainen eikä arvosteluani voitu siksi julkaista. Olisi pitänyt kertoa ominaisuuksista ja käyttökokemuksista.

    Ymmärrän kyllä että tahrat eivät ole valaisimen ominaisuuksia. Minun pitäisi siis käyttää tätä valaisinta ja sitten kirjoittaa arvio käyttökokemuksestani! Ajatellaanko tässä, että tottuisin käytön myötä tahraiseen valaisimeeni, vai mitä?

    Pyysin lähettämään palautteeni/reklamaationi henkilölle, joka hoitaa asiakaspalvelua/palautusasioita. Ei minkäänlaista vastausta kahteen viikkoon.

    Viikko sitten lähetin koko viestiketjun Netraudan service managerille, ei edelleenkään minkäänlaista vastausta.

  • Toimitusajat eivät pidä paikkaansa!! Nyt on viides työpäivä kun odotan tuotetta, sähköpostiin ei vastattu, jouduin soittelemaan perään ja kyselemään. Vastattiin, että on sairauslomia niin ei ehditä käsittelemään sähköposteja?!!

    • Asiakaspalvelu vastasi kun kyselin miksei tuotetta ole saapunut: "mikä tuote SE EES on?". huoh!


  • Tilattua ja maksettua tavaraa ei ole, vastavaa tuotetta ei myydä samoin ehdoin.
    Sähköpostiin ei vastata ennen kuin uhataan kuluttajasuojatoimin.
    Käytä ´kivijalka` rautakauppoja, joissa myyjillä ja heidän esimiehillään on nimet, naamat, osoitteet ja puhelinnumerot.

  • Tilasin Netraudasta terassille kaksi valoruukkua talven pimeyttä häivyttämään. (Valoruukku on ruukku jonka pohjalle saa valon ja yläosaan laitetaan keinokasvi (tai kesällä oikea kasvi).

    Soitin asiakaspalveluun useita kertoja, kun en huomannut kysyä kaikkea kerralla. Asiakaspalvelija oli oikein avulias ja ystävällinen.

    Nettisivuilta puuttui jotain tietoja, mutta ne selvitettiin pikaisesti. Tosin ehdin löytää tiedon valmistajan sivuilta ennen vastausta.

    Tein tilauksen. Muutaman päivän kuluttua sain tiedon, että ruukut myöhästyvät parilla viikolla. Minun tapauksessani sillä ei ollut mitään merkitystä. Tavarat toimitettiin sovittuna päivänä kotiosoitteeseeni. Olen huonojalkainen, jonka vuoksi pyysin, että ruukut tuotaisiin sisälle asti. Näin myös tehtiin.

    Tämän kokemuksen perusteella minulla ei ole mitään valittamista Netraudan suhteen. Parin muun nettikaupan kanssa minulla on ollut ongelmia. Voitte olla varmoja, että palaute heidän toiminnastaan on laitettu nettiin!

  • En suosittele ammeen kanssa kesti ikuisuuden toimitus jonka jälkeen saapui väärä tuote ja uuden tuotteen kanssa taas meni ikuisuus sekä valehtelevat tuotteiden saannista ym.
    ÄLÄ OSTA NETRAUDASTA MITÄÄN!

  • Tilasimme kivituhkaa. Toimitus luvattiin 5-10 päivässä. Nyt mennyt jo huomattavasti yli, eikä vieläkään ole tullut. Kyllä netistä tilatessa tavaran pitäisi tulla muutamassa päivässä, kuten se tulee kunnon verkkokaupoista.

  • Tilaamaa tuotetta ei tule toimitusajan puitteissa tai ei ollenkaan ja sähköpostikyselyihin ei saa vastausta. EI VOI SUOSITELLA!

  • Ostin toukokuussa pojan ylioppilasjuhliin paviljonkikatoksen Netraudasta. Se oli virheellinen (puuttui ruuvinreiät parista osasta). Juhliin tuota ei saatu kasattua. Vielä tänä päivänäkään ei ole tullut oikeita osia (kulunut kolme kuukautta ja kesä on ohi) ja vielä koskaan tämä paviljonki ei ole ollut käytössä - vain osittain kasattu runko seisoo puutarhassa.

    Toimitin moneen kertaan erilaisia selvityksiä ja kuvia (vaikka oli toimitettu jo aikaisemmin), mutta asiaa ei ole saatu kuntoon. Netraudan asiakaspalvelu pomputtaa vain tahallaan, ettei tarvitsisi mitään tehdä. Tästä on vaihdettu jo parikymmentä sähköpostia, mutta ei vain onnistu!

    Paviljonki maksoi yli 500 € ja nyt näitä (tai vastaavia) myydään monessa paikassa jo yli 50 % alennuksella, mutta meillä ei ole tätä vieläkään. Luulisi, että tuolla rahalla saisi hyvän tuotteen, mutta ei. Tökeröä toimintaa Netraudalta. Surkeaa kiinalaista kamaa ja erittäin surkeaa asiakaspalvelua.

    Suosittelen, että kukaan ei osta yleensäkään mitään Netraudasta! Sen verran asiakaspalvelu on törkeän huonoa. Itse asiassa surkein koskaan kokemani asiakaspalvelu, vaikka taloudessa ostetaan erittäin paljon verkkokaupoista ja muista kaupoista.

  • En kyllä ymmärrä miks pitää kirjottaa toimitusajaks 2-5 päivää. Todellisuudessa aivan muuta

  • En voi suositella. Tein tilaukseni netrautaan puhelimitse ja myyjä vakuutteli, että tilaukseni on mulla viikossa. Tilauksessakin luki toimitusajaksi 5-10 päivää. Tämäkin olisi ollut ok. Nyt on reilu 2 kk kulunut, eikä tilaukseni ole vieläkään tullut.

  • Kokemukset eivät olleet läpeensä huonoja, mutta ensimmäinen osto netraudasta saattoi jäädä myös viimeiseksi. Tilasin kaasugrillin, jonka toimitusajaksi luvattiin 1-3 arkipäivää. Kolmen arkipäivän päästä ihmettelin, ettei tilausvahvistuksen jälkeen ollut kuulunut mitään. Huomasin kuitenkin tässä vaiheessa, että tilaamani grilli oli ilmeisesti loppuunmyyty ja kirjoitin Netraudan yhteydenottolomakkeen, jossa kysyin, oliko grilli loppunut jo tilauksen tehdessäni. Kahden päivän päästä päätin soittaa, koska vastausta yhteydenottooni ei ollut tullut. Puhelinyhteydenoton jälkeen lupasivat selvittää, mikä on tilanne, ja vastaus tulikin pian: grilli oli ollut loppuunmyyty. Tilauksen peruminen sujui nopeasti ja rahatkin palutettiin tilille kohtuullisessa ajassa.

    Ihan huonosti ei siis mennyt, mutta ihmettelin, miksei heti lähdetty tarjoamaan esimerkiksi saman valmistajan hivenen kalliimpaa toista grilliä, joka tarjosi saman kuin toinenkin ja päälle yhden polttimon lisää. Tämän grillin sitten tilasinkin - tosin samassa omistuksessa olevan sisarfirman eli Taloon.comin kautta. Tämä grilli saapui kotiovelle kahdessa päivässä.

    Vaikea tosin sanoa, mikä ensimmäisessä tilauksessa meni Netraudan ja mikä tavarantoimittajan piikkiin.

  • Kävin NetRaudan ideaparkin toimipisteessä ja sain erittäin hyvää palvelua nuorilta myyjä miehiltä ja lauantaina sain vielä kaupantekijäisiksi kahvi ja pullakupongin, ei voi olla kehumatta palvelua, nyt odottelen kiuasta kotiin. En ollut aikasemmin tilannut mitään kyseistä liikkeestä, mutta asiakkaiden palvelun ja myyjien käytöksen perusteella ainakin asioin heillä jatkossakin.

  • Näin se menee suomessa, kun saat pullaa ja kahvia tai muuta ilmaista esim vaikka ämpärin niin kyllä on asiakas mielissään :(

  • Keväällä tilasimme puisen paviljongin ajatuksena laadukaampi ja paremman näköinen paviljonki vrt. metallirunkoiseen. Eli maksoimme n. 300€ “ylimääräistä”. No mitä oli vastine? Tilaus tehtiin 23.5. ja toimitusaika luvattiin 5-10 päivää. Ajatus oli päästä juhannuksena jo nauttimaan paviljongista(kesäloma). Paviljonki saapui viimein kolme viikkoa tilauksesta. 12.6. Kasaustyön aloitimme 15.6. ja huomasimme välittömästi nippuja purkaessamme että puuosat ovat todella kieroja ja haljenneita. Palaute kuvineen lähti välittömästi myyjälle. Puitahan pitää vuosi kuivattaa ennen käsittelyä. Näin olen ymmärtänyt. Olikohan näin tehty? Kului 5 päivää ja asiakaspalvelu ilmoitti että asia on välitetty eteenpäin. Parin päivän päästä aloin kysellä eteneekö asia. Lopulta 28.6.(juhannuksen jälkeen) sain vastauksen että uudet osat PITÄISI olla matkalla mutta myyjän asiakaspalvelun edustaja ei ollut varma. Asiaa hoidettiin puuosa toimittajan kautta. Toimittaja olikin halunnut välittää meille tiedon ettei osanippuja kannata avata ennen kasaamista kos jos osat ovat päivän auringossa niin niiden muoto voi olla illalla ihan erilainen!? Asia selvä, näinhän juuri olimme tehneet. No sitten tuli uusia osia joista nekin olivat osa ihan samanlailla haljenneita ja kierojakin. Ehkä hiukka paremmalla prosentilla onnistuneita kuitenkin. Myyjä tarjosi 50 euron hyvityskoodia seuraavaan ostokseen. Tähän emme suostuneet kun ei ollut tarvetta oikein millekään tlilaukselle. Sitten asia vain venyi ja venyi joka yhteydentottoon vastausta odotellessa päivä/pari. Tätä jatkui yli heinäkuun puolenvälin. Jos olisimme tienneet laadun olevan tuota luokkaa, olisimme tilanneet 300€ halvemman metallirunkoisen. Lopultahan Netrauta suostui hyvittämään laskusta 100€ pois ja tähän sitten päätimme suostua ja tehdä valmista sekundasta. Paviljonki tuli siis valmiiksi heinäkuun loppupuolellla, n. 2kk tilauksesta. Kesäloman oltua ohi jo ajat sitten. p.s. kasausohjeet olivat myös huonot, aivan kuin sivuja tai vaiheita olisi puuttunut. Sanoin tästäkin mutta en saanut uusia ohjeita tai selitystä.
    Ylläolevat kommentit tukevat tätä kokemusta kyllä.
    Lopulta huonon arvostelun ratkaisi Netraudan asenne reklamointiin. Viivytttelyä ja vähättelyä.
    Kierrä tämä firma jos haluat sujuvaa palvelua

  • Netrauta ja taloon.com on sama firma nykyään, ruotsalainen.
    Toimittavat suoraan tavaran valmistajan varastoista.
    Työtekijöitäkin koko firmalla suomessa parikymmentä. Mutta liikevaihto sadoissa miljoonissa. Siitä johtuen toimitukset ei niin tarkkoja.

  • Tilasimme todella kalliin takan. Toimitusajaksi kerrottiin 4 viikkoa. Nyt on mennyt kuusi eikä takkaa kuulu eikä näy. Seuraavaksi tilasimme 5 sähköpatteria. Yhden kohdalla toimitusaika ilmoitettiin 4.12. muiden kohdalla 1-3 arkipäivää. Yksi puuttuu edelleen. Nyt on nettisivuille tullut tieto, että 11.12. tulee lisää. Teimme tilauksen 22.11. eli PITKÄKSI MENI.

    EN SUOSITTELE kenellekään noin epäluotettavaa ja huonosti toimistusajoista vastaavaa liikettä!!!

  • Varoitus! Älkää kukaan ostako mitään netraudasta! Täysiä huijareita. Asiakaspalvelu todella ala-arvoista. EN IKINÄ ENÄÄ OSTA TOSTA FIRMASTA MITÄÄN.

  • Minun kokemukseni ovat kaikki olleet positiivisia , kaikki tuotteet tulleet ajallaan ja erittäin ystävällinen ja avulias naismyyjä ollut puhelimessa. Tilaan jatkossakin.

    • :D yksi on saanut netraudasta onnistuneen kokemuksen


  • Lähes poikkeuksetta täältäkin näkee että toimitukset viivästyvät. Rehellisempää toimintaa olisi kertoa todellisemmat toimitusajat jo ostohetkellä niin asiakkaat olisivat ehkä tyytyväisempiä.

    Mutta ei, tiedättekö miksi?

    No kun se on yksi katteeton myyntikikka, huijataan että tuotteet saa nopsaan vaikka 90% tapauksista eivät tule ajallaan.

    Asiakaspalvelu on todella hidasta ja vähättelevää.

    Älkää suostuko riitatilanteissa alennuksiin seuraavista ostoista. Sehän sataa suoraan netraudan laariin kun saavat teiltä tilaamaan lisää tuotteita vaikka teitä juuri kusetettiin.

  • On tuoreita kokemuksia vuodelta 2018 elokuu
    Tilasin oikean tuotteen , mutta sieltä lähetettiin väärä, haluaisin palauttaa tuotteen koska se on väärän kokoinen .. vuosia sitten oli ongelmia saman yrityksen kanssa..
    Näistä kokemuksista viisastuneena en ikinä enää tilaa tai suosittele net.rautaa kellekään
    Halpa hinta toki meitä suomalaisia innoittaa, mutta kun ongelmat alkaa niin yksin on !

  • Itselläni ei ole muuta kuin hyviä kokemuksia yrityksestä. Hinnat ovat kohtuulliset, monipuolinen valikoima ja toimitukset tulevat luvatussa ajassa. Ainut huono puoli on jos tilaa pientä tavaraa, niin halpa hinta saattaa rahtien kanssa nousta melko paljon.

  • Minä olen tilaillut useasti tuotteita Netraudalta, toimituksissa joskus ollut parinpäivän viiveitä, eipä ole menoa haittanut, pitäisi itse varata enempi aikaa, eikä jättää viimetinkaan aina tilausta. Ideaparkin myymälässä käynyt kerran fyysisestikkin, siellä ainakin letkeä meininki miesmyyjien kesken. Asioin jatkossakin, tarpeitani on yritykselle ja itselle. Ei moitittavaa erityisemmin

  • Tavaraa ei toimitettu 10 päivän sisällä, jonka jälkeen peruin kaupan. Rahoja ei palautettu lupauksista huolimatta, kuin vasta kahden viikon päästä. Eli ei koskaan enää netrautaa. Palautetta ei julkaistu, koska se oli negatiivinen

  • Surkea pulju.

  • Tilasin tuotteen 15.12.2019 klo 21.30 ja tuote noudettavissa postista 17.12.2019 klo 12.
    Elikkä nopeammin kuin ilmoitettu toimitusaika,mikä oli 3-5 työpäivää.
    Loistavaa toimintaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

  1. Maisa menee naimisiin

    Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    143
    5981
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

    Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    153
    1834
  3. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

    ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    31
    771
  4. Zoo aloittaa yt't

    Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    26
    463