Laitetaan vanhukset vankolaan ja rikolliset vanhainkoteihin. Näin vanhukset pääsevät suihkuun, harrastuksiin ja ulkoilemaan. Kukaan ei voi varastaa heiltä ja he saavat rahaa sen sijaan, että joutuvat maksamaan. Rikolliset saavat kylmää ruokaa ja olla tyystin yksin. Rahaa ei anneta ja valot sammutetaan klo.20. Suihkuun pääsee kerran viikossa.
Tässä paras ratkaisu, lukekaa!
2
102
Vastaukset
- Mrs H.
Ja sä tosissasi kuvittelet että vanhuksia sitten vartijat raahaa suihkuun päivittäin??? Sellaisia kahden-kolmen autettavia henkilöitä??
Sellanen pikku juttu unohtui tässä, että vangit a) syövät itse, b) paskovat, kusevat ja pyyhkivät perseensä itse c) eivät ole vaipoissa d) ne jotka liikkuvat, liikkuvat ilman vartijoiden apua.
Ja sä kaikessa kaikkitietävyydessäsi kuvittelet, että hoitajat hoitaisivat vanhukset paremmin, jos koko sakki siirettäisiin vankilaan, tai että vartijat hoitaisivat hommat paremmin kuin hoitsut?
NÄINKÖ??? >Kannatetaan vanhukset vankiloihin . Suomen täytys ostaa venäjältä elinkautis vangeille vankila palvelut. Venäjä vois rakennuttaa siperian perukoille suuren leirin johon EU vois ostaa kertamaksulla vankipaikan,se olis sitten venäjän asia et miten kauvan vanki olisi ruokakunnassa, sekä samallailla kahlittuna kuin Thaimaassa ensimmäinen vuosi jalkarauroissa. En tierä montako elinkautisvankia suomessa on ? mut ilmeisesti niitten lomat pyörii kohtuullisesti kun niitä jää useampi vuoressa palaamatta,sitähän vois sit kokeilla siä siperiassa sitä lomailua ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371