Loppukuusta olisi tarkoitus mennä Andorrassa käymään.
Onko kenelläkään tuoreita vinkkejä?
Andorraan
5
646
Vastaukset 5
- La Vella
Hei! Et näemmä saanut vinkkejä matkallesi, mutta olisiko itselläsi nyt antaa vinkkejä? Kesäkuun alussa olisi tarkoitus lähteä Andorraan.
- martsi
Hei! Oliskohan sinulla nyt vinkkejä meille? Me ollaan lähdössä nyt heinäkuun alkupäivinä Andorraan.
- La Vella
Loma siirtyi ja samoin matka. :( Lähtömme on vasta parin viikon päästä, joten valitettavasti ei nyt vielä ole vinkkejä.
- Jönse
Andorra on Euroopan tylsin maa, mikä on sinänsä ymmärrettävää sen koon vuoksi. Käytännössä siellä on yksi kylpylä ja muu tekeminen koostuu lähinnä tax free -shoppailusta. Pidä kuitenkin huoli, ettei sekään mene överiksi, koska Espanjan ja Ranskan rajoilla tullimiehet syynäävät melko hanakasti kaikki matkatavarat läpi.
- On muutakin
No joo, pitää ehkä jossain määrin paikkaansa, jos oleilee pelkästään pääkaupunki Andorra la Vellassa. Pyöräilystä tai patikoinnista kiinnostuneille maa tarjoaa upeita reittejä ja hienoja maisemia sekä pariksi päiväksi myös erilaisia museoita ja kirkkoja keskiajalta saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474