miksi minecraft ei toimi!!

Auttakaa!

tahtoisin kokeilla ilmaista versiota, mutta kun koetan painaa sitä single player juttua minecraft.net sivulla niin se vaan sanoo: " pixel format not acceleradet"
Mitä mun pitäisi tehdä?! mulla on linukset ja kaikki ja käyttäjä siellä mutta ei toimi!
En muista oliko mulla windows xp tai 7 kun isoveli asensi, mutta onko niillä hirveesti väliä?

63

4254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twirter2
      • joo ei mulkaan toimi

        vaikka latasin niin ei toimi twiter2


    • minenörtti

      sä tarviit paremman näyttökortin josse sanoo noin nii munki piti tehä et mine alko toimii!!!!!!!!!!!!!!!!

      • apua ja äkkiä

        Kun mä yritän pelata minecraftia nii se jumittaa aina ku on pelannu minuutin ja kun kokeilen minecraft for free nii siin lukee minecraft for free shutting down. Eli minecraft ilmaiseksi sammuttaminen.


      • minen pelaaja
        apua ja äkkiä kirjoitti:

        Kun mä yritän pelata minecraftia nii se jumittaa aina ku on pelannu minuutin ja kun kokeilen minecraft for free nii siin lukee minecraft for free shutting down. Eli minecraft ilmaiseksi sammuttaminen.

        Bad video card drivers!
        -----------------------

        Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
        This can usually be fixed by updating the video card drivers.



        --- BEGIN ERROR REPORT 7fe0271 --------
        Generated 13.10.2012 7:04

        - Minecraft Version: 1.3.2
        - Operating System: Windows XP (x86) version 5.1
        - Java Version: 1.7.0_07, Oracle Corporation
        - Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
        - Memory: 804135328 bytes (766 MB) / 1037959168 bytes (989 MB) up to 1037959168 bytes (989 MB)
        - JVM Flags: 3 total; -Xbootclasspath/a:C:\PROGRA~1\Java\jre7\lib\deploy.jar;C:\PROGRA~1\Java\jre7\lib\javaws.jar;C:\PROGRA~1\Java\jre7\lib\plugin.jar -Xmx1g -Xms1024M
        - LWJGL: 2.4.2
        - OpenGL: ~ERROR~ NullPointerException: null
        - Is Modded: Probably not
        - Type: Client
        - Texture Pack: ~ERROR~ NullPointerException: null
        - Profiler Position: N/A (disabled)[failed to get system properties (java.lang.NullPointerException)]


        org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
        at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
        at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
        at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185)
        at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311)
        at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856)
        at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784)
        at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765)
        at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:233)
        at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:516)
        at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
        --- END ERROR REPORT 6463a20c ----------

        mul tulee


      • stan1
        minen pelaaja kirjoitti:

        Bad video card drivers!
        -----------------------

        Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
        This can usually be fixed by updating the video card drivers.



        --- BEGIN ERROR REPORT 7fe0271 --------
        Generated 13.10.2012 7:04

        - Minecraft Version: 1.3.2
        - Operating System: Windows XP (x86) version 5.1
        - Java Version: 1.7.0_07, Oracle Corporation
        - Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
        - Memory: 804135328 bytes (766 MB) / 1037959168 bytes (989 MB) up to 1037959168 bytes (989 MB)
        - JVM Flags: 3 total; -Xbootclasspath/a:C:\PROGRA~1\Java\jre7\lib\deploy.jar;C:\PROGRA~1\Java\jre7\lib\javaws.jar;C:\PROGRA~1\Java\jre7\lib\plugin.jar -Xmx1g -Xms1024M
        - LWJGL: 2.4.2
        - OpenGL: ~ERROR~ NullPointerException: null
        - Is Modded: Probably not
        - Type: Client
        - Texture Pack: ~ERROR~ NullPointerException: null
        - Profiler Position: N/A (disabled)[failed to get system properties (java.lang.NullPointerException)]


        org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
        at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
        at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
        at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185)
        at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311)
        at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856)
        at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784)
        at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765)
        at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:233)
        at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:516)
        at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
        --- END ERROR REPORT 6463a20c ----------

        mul tulee

        mulle tulee toi bad card driver juttu. Eiks se tarkota että näytön ajurit ei toimi...


    • JUHEDO

      tude haisee kyllä joskus mutta juhedo haisee kyllä aina ja toni enrooskin haisee
      ihan helvetin pahalta muttakun pelasin minecraftia niin haju lähti SIINÄ TYEILLE NEUVO
      EN MÄÄ KYLLÄ TAJUU MUN JUTUN IDEAA

    • elkkuthebest

      mul on yhtäkkii blackscreen eikä oo modeja

      • modin asemtaminen

        modei osaako asentaa jos osaat neuvotko


    • Minä vaa

      mulla kun painan sitä singleplayer juttua niin se muuttuu thjäks mutta se tausta on siinä sitten siitä tulee vähän ajan päästä musta

    • mä minecraft

      Munkaa ei toimi siin ku avaa launcherin ni lukee jotain vaa ei lue niit 1.2.5 tai niit

    • vedrwcfwe

      Javassa häikkää... Päivitä Java niin omien kokemusten mukaan pitäs onnistua. Vanha kone ei pyörittäny juuri sen takia

    • Äänimies300

      Mulla kun yrittää avata sen se sanoo bad video card drivers

      • minen entine pelaaja

        samat mitä tehä se on jo toista päivää kii mult sen bad video card divers mitä pitää tehä


    • pottux

      mulla jaa minecraft siihen alkuun lataamaan sitä siihen ihan loppuun pysähtyy mitä teen

    • trunkkeli

      mun minecraftissä on et no downloaded se on ärsyttävää neuvoja

      • jos siin lukee no downloaded ni jonkun kenel on ostettu mine ni sen pitää pelata sun koneel vähä aikaa ja kirjautuu ulos ni sit ku laitat omas tunnukses ni se toimii


    • nyt idiootti

      Minun minecraftissä se sanoo että se ei voi yhdistää minecraft.net:tiin (cant connect to the minecraft.net). Ja mullakin lukee että not downloaded. Oon kokeillu ladata kumpiakin javoja 64-bit ja 32-bittisiä. Pliis auttakaa jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

      • pelaaaja

        kuule mul tulee sivun pelin kautta bad video card divers juma mitää tehä


    • -.-

      sama täällä, päivitin javan mut ei silti toiminu -___- tulee kans toi "can t connect minecraft net"

    • PÄIVÄTTÄKÄÄ!

      päivittäkää minecraft se toimii mullakin

      • ?

        miten sen voi sivun kautta siit ib brownse


    • :O

      oon ladannu minecraft sit kirjaudun sisään ja se sanoo not dowload

    • apua, kiitos?

      mul tulee musta ruutu ku käynnistän mitä teen?

    • minecraft ukko aku

      nyt mun minecraft ei toimi saakeli >:O mikä vial ku pelaan sivun kautta tulee se bad video card joku saatana

      • min e ukko akus

        apua pliis oon sama mine ukko aku mut se toimi eile aamul luulin sitä et se vaa pelleilee mut ny alan rageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


      • apua pliis
        min e ukko akus kirjoitti:

        apua pliis oon sama mine ukko aku mut se toimi eile aamul luulin sitä et se vaa pelleilee mut ny alan rageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        nyt mul ei toimi hemmetti miks ei toimi pelaan in brownsel apua pliis :(


    • jos ostaisitte niin vois jopa toimiakin :D

    • minecraft mine

      Mulla tulee kans musta ruutu vaikka oon ostanu sen ja javanki oon päivittäny mikä neuvoks?? auttakaa!!

      • poju20

        jos sul on winrar ja oot poistanu sielt Meta-inf jutun nii silloin minecraftiin tulee musta ruutu


    • zuwi1

      Mulla omalaatuinen ongelma minecraftin kanssa myös ja tarttis apua. Eli mulla oli joskus aikoinaan se 1.0.0 versio enkä pelannu. Olin poistavinani sen mutta ilmeisesti ei poistunut koska nyt kun ostin minecraftin niin ei suostu asentamaan sitä vaan heittää jostain syystä vieläkin tolle vanhalle versiolle. Tai se alku on uusimman minecraftin mut heittää vanhaan versioon. Miten saisin tän toimimaan?

      • zuwi1

        Lisäksi nyt kun sain kaikki vanhan tiedostot poistettua niin heittää kirjautuessa tekstin "not downloaded". Mitä kannattaisi vielä kokeilla?


      • Miten?
        zuwi1 kirjoitti:

        Lisäksi nyt kun sain kaikki vanhan tiedostot poistettua niin heittää kirjautuessa tekstin "not downloaded". Mitä kannattaisi vielä kokeilla?

        Hei tiedättekö miksi minecraft snapshot ei toimi ja ei päästä pelaamaan?


      • miten1
        zuwi1 kirjoitti:

        Lisäksi nyt kun sain kaikki vanhan tiedostot poistettua niin heittää kirjautuessa tekstin "not downloaded". Mitä kannattaisi vielä kokeilla?

        Yritä ladata uudestaan.


    • jööti

      miks mulls kun lsitsn force update niin sanoo unable to downlosd lwjgl.jar AUTTAKAA pliis

    • jokerifani minecraft

      mul on bad video card drivers miten sen saa pois niin ettei mee ohjauspanelin kautta (1.4.5)

    • poju20

      kun mä yritän avata tavaraluetteleon niin se heti pimahtaa,
      kertokaa miksi käy aina niin

    • lollol5454

      joo ei mulakaa toimi toi minecraft mun konee siin tulee aina joku bad video card draivers

    • frfjeef

      Mitä mun tulis tehdä, kun aina kun panen play ofline, niin se muuttuu mustaks ja sammuu (ei kone vaan minecraft)?

    • APUA TARVITSEVA

      Minecraft ei suostu toimimaan! Olen ostanut sen ja nyt kun avaan sen se lataa jotain päivityksiä ja jää jumiin kohtaan "DONE LOADING"

      • Kirjota YouTubeen Done loading ni siin kerrotaa ohjeet. Mie en voi korjata iteltäni sitä ku oon poistanut sieltä %appdata% bin kansiosta kaikki ne jutut.


    • yyyh1

      Mul pätkii se hirveesti nyt kyl ekaa kertaa aattelin testata peliä mut onko javassa, koneessa... vai missä vika??? :OO

      Ja en oikee oo kova nörtti mist saa 64 biittise java.. :DDDD

      • PÄLLI! siu pitää kirjottaa Java 64 bit...


      • dansku130302 kirjoitti:

        PÄLLI! siu pitää kirjottaa Java 64 bit...

        tarkotan et kirjotat sen googlee


    • Minettäjä

      Itellä on ostettu minecrafrt ollu jotai 2 vuotta ja nykyää se on alkanu jumittaa välil siihen mainoksee (vai mikä ny onkaa). eikä anna sammuttaa raksist vaa pitää tehtävienhallinnan kautta sammuttaa. :I apu ois tarpeen :3

      • jokutaavi

        käynnistä kone uudelleen, se vois auttaa


    • dragon girl

      itellä on minecraft 1.5.2 se toimi ennen mutta nyt se sitten meni pimeeksi sen mohjag jutun jälkeen se alkoi siitä kun latasin uuden texturen.

      • dragon girl

        kun en mä haluu ladata uuttakaan minee kun menis kaikki hienot ja vaivalliset työt hukkaan . enkä oo pelannut sitä sitten kolmeen viikkoon . mutta ei se haittaa voin piirtää minecraft juttuja :)


      • Campsu_10

        Halusin siis vain pyytää joltakin neuvoa,koska mullakin kun aukaisen minen niin se jää siihen mojagn kohtaan ja sit ku se menee pois niin siihen tulee joku "error" sen jälkeen kun latasin uuden texture packin. Voiko joku auttaa pliiiss :C


    • mineeivyrkkaa

      Siis mullekki tulee se bad video joku... PPlliiis helpppii

    • bytheway
    • ...
    • mr lewiz 98

      mul on windows 8.1 eikä minecraft toimi

    • mine ei toimi

      kun yritän käynnistää minecraftin se sanoo englanniksi tämä sovellus edellyttää java 1.6 sovellusta. sitten se avaa java.com sivun sitten latasin javan mutta peil ei vieläkään toimi.

    • hädässä

      mä oon ostanu minen ja aina ku kirjaudun nii se sanoo et "play "demo oon pari kertaa jo pelannu sitä oikeeta en käsitä mitä on tapahtunut
      jos joku tietää nii pliis auttakaa

    • minejonneilia

      mulla uuemmissa versioissa ku 1.6.4 menne ruutu mustaksi apua

    • jokutaavi

      lataa minecraft pyytäen joltakin apua. voi olla että kokeiluversio aika on jo ohi

    • Guru22

      Kannattaa poistaa koneelta system32 ni johan alkaa toimia!

    • Anonyymi

      Auttakaa minecraft ei toimi minun Ps4lla jää vaan lataus ruutun vaikka puhdistaa levyn

    • Anonyymi

      käynistyy heti microsoft ja siinä pelipalvelut!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe