temppu

taikuri luikuri

voiks joku kertoo jonkun hyvän korttitempun jossa koko pakassa löydetään katsojan kortti

10

4308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Da Goofy

      Halusit helpon korttitempun jossa koko pakasta löydetään katsojan kortti.
      Temppu on lainattu Iiro Seppäsen kirjasta Magian Maailma.
      Vaikeusaste: *****/*****

      Temppu:
      Levitä korttipakkaa kuvapuoli alaspäin ja anna katsojan valita yksi kortti.
      Pyydä häntä katsomaan kortti ja muistamaan se.
      Nosta samalla korttipakkaa kädessäsi kutakuinkin puoliksi ja pyydä katsojaa palauttamaan kortti toisen pakanpuoliskon päälle.
      Yhdistä pakka ja käännä kuvapuoli ylös. Pystyt löytämään katsojan kortin pakasta muutamassa sekunnissa.

      SALAISUUS:

      Ennen esitystä katso pakan alimmainen kortti, joka on esimerkiksi ruutukutonen. Tarjoa pakkaa viuhkaksi levitettynä katsojalle ja anna hänen valita kortti. Sillä aikaa kun katsoja katsoo korttia, sulje viuhka ja nosta pakka käsissäsi valmiiksi puoliksi odottamaan katsojan korttia. Tarjoa hänelle kuitenkin pakan päälimmäisenä ollut osa, jonka päälle hän saa korttinsa asettaa. Laita pakan alimmaisena ollut osa valitun kortin päälle, jolloin ruutukutonen túlee siis valitun kortin päälle. Kun selaat pakkaa kuvapuoli ylöspäin, niin katsojan kortti on ruutukutosen päällä.

      Iiro Seppäseltä on ilmestynyt myös Taikoja ja tähtiä -kirja.

      • jegu

        makee :)


      • Hah hah

        Ihan hyvä, että "paljastetaan" noin naurettavan vanhoja menetelmiä. Tuskin kukaan taikuri nykyään tuommoista käyttää.


    • Klabbis

      niin löydät taikurikirjoja joissa opetetaan temppuja älä pyydä ihmisiä julkisesti kertomaan temppujen salaisuuksia. Jos nimitätä itseäsi Taikuriksi niin tärkeintä on että et paljasta temppujen salaisuuksia.

      Terveisin
      Taikuri Klabbis

    • toinen taikuri

      juuh itsekkin lainnaaan kirjastosta aina kirjoja ja aina niistä löytyy jotain uuttaa ....
      temppuja ja tietoa ;)

    • jimppa

      tiiän yhen jossa pitää sekottaa kortit ja antaa toisen valita kortin ja sillä aikaa kun se kattoo korttia niin käännä pakka toisin päin ja käske laittamaan kortti takaisin pakkaan ja sitten katsot pakan välistä sen kortin joka on väärin päin. ole hyvä!

    • slash97

      Moro! Tee esim. sillee et katot korttipakan alimmaista korttia ja painat mieleen sen. Sitten sanot: -työnnä jostakin kohalta pakkaa esim. jos hän työntäisi ylhäältä pakkaa niin otat sormella alimman kortin ottamasi pakan alimmaiseksi kortiksi kortiksi ja sanot paina tämä kortti mieleen (sen minkä olet jo ottanu mieleen. Sitte sekotat pakan ja etit sen kortin minkä olet laittanut mieleesi. Sitten kysyt oliko se tämä kortti ja toinen tokaisee kyllä. Simppeli juttu!

      • Maagus Mamurra

        Ota korttipakkakotelo esiin, ja sieltä kortit. Nosta pakkaa parista kohdasta ja näytä, että kortit ovat kaikki erilaisia. Laita pakka pöydälle, taivuta sitä kulmasta ja pyydä uhria sanomaan stop jossain vaiheessa. Voit huvin vuoksi plärätä pakan ensin niin nopeasti, että uhri ei kerkeä sanomaan mitään.

        Kun joku kohta pakasta on valittu, ota siitä kohdasta kortti - pitäen sitä koko ajan selkäpuoli ylöspäin. Käske uhria nousemaan, laita kortti tuolille, edelleen pitäen sitä huolellisesti alaspäin, jotta et itse näe sitä eikä myöskään uhri. Pyydä uhria istumaan kortin päälle.

        Seuraavaksi, laita pakka takaisin korttikoteloon, pitäen sitä koko ajan alaspäin. Laita korttikotelo vielä taskuun.

        Sinun tai kenenkään muunkaan ei tarvitse tosiaankaan katsoa pakkaa eikä valittua korttia. Ja kortit ovat tosiaankin kaikki erilaisia.

        Pyydä uhria katsomaan kohti kattoa ja avaamaan suunsa. Kurkista sinne - mutta totea, että ai niin, korttihan on kuvapuoli alaspäin. Ota "röntgenlasit" esiin ja katso uhria niillä tai keksi joku muu hauska tapa "nähdä" kortti.

        Tämän jälkeen voit kertoa, minkä kortin päällä uhri istuu. Anna hänen itse nousta kortin päältä ja nostaa se esiin. Ja sehän on juuri se kortti, jonka sanoit.

        Niin, tämän tempun voi tosiaan tehdä ja juuri näin kuin sen kuvailin. Tempun salaisuutta en tosin paljasta. Sitä voi jokainen hiljaa mielessään spekuloida.


      • miljoonan edestä!!!
        Maagus Mamurra kirjoitti:

        Ota korttipakkakotelo esiin, ja sieltä kortit. Nosta pakkaa parista kohdasta ja näytä, että kortit ovat kaikki erilaisia. Laita pakka pöydälle, taivuta sitä kulmasta ja pyydä uhria sanomaan stop jossain vaiheessa. Voit huvin vuoksi plärätä pakan ensin niin nopeasti, että uhri ei kerkeä sanomaan mitään.

        Kun joku kohta pakasta on valittu, ota siitä kohdasta kortti - pitäen sitä koko ajan selkäpuoli ylöspäin. Käske uhria nousemaan, laita kortti tuolille, edelleen pitäen sitä huolellisesti alaspäin, jotta et itse näe sitä eikä myöskään uhri. Pyydä uhria istumaan kortin päälle.

        Seuraavaksi, laita pakka takaisin korttikoteloon, pitäen sitä koko ajan alaspäin. Laita korttikotelo vielä taskuun.

        Sinun tai kenenkään muunkaan ei tarvitse tosiaankaan katsoa pakkaa eikä valittua korttia. Ja kortit ovat tosiaankin kaikki erilaisia.

        Pyydä uhria katsomaan kohti kattoa ja avaamaan suunsa. Kurkista sinne - mutta totea, että ai niin, korttihan on kuvapuoli alaspäin. Ota "röntgenlasit" esiin ja katso uhria niillä tai keksi joku muu hauska tapa "nähdä" kortti.

        Tämän jälkeen voit kertoa, minkä kortin päällä uhri istuu. Anna hänen itse nousta kortin päältä ja nostaa se esiin. Ja sehän on juuri se kortti, jonka sanoit.

        Niin, tämän tempun voi tosiaan tehdä ja juuri näin kuin sen kuvailin. Tempun salaisuutta en tosin paljasta. Sitä voi jokainen hiljaa mielessään spekuloida.

        noh, helppoa!!!!!!!! katsoo vaan sen kortin nopee kun "uhri" sanoo "STOP!" vaikka se ei ole vastaus, niin keksinpähän ainakin hienon tempun jolla lesoo! tosin voit paljastaa salaisuuden, niin en ala lesoilee. (minä EN ole kiristäjä vaan väkisin asioista neuvottelija) MUISTA sE! no EN! ni miks et? ei KuUlU sUlLe! no....homo! ite oot mielipuoli joka hyppeli hyppeli persettä nuoli! heheheheeeee! sähän se oot! puhelet iteksees foorumilla! aikuistuisit ees josku! noku, mul ei oo aikaa... kato ku mun pitää tehä laksyt ja...ja...ja PPPPEEELLLAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Maagus Mamurra
        miljoonan edestä!!! kirjoitti:

        noh, helppoa!!!!!!!! katsoo vaan sen kortin nopee kun "uhri" sanoo "STOP!" vaikka se ei ole vastaus, niin keksinpähän ainakin hienon tempun jolla lesoo! tosin voit paljastaa salaisuuden, niin en ala lesoilee. (minä EN ole kiristäjä vaan väkisin asioista neuvottelija) MUISTA sE! no EN! ni miks et? ei KuUlU sUlLe! no....homo! ite oot mielipuoli joka hyppeli hyppeli persettä nuoli! heheheheeeee! sähän se oot! puhelet iteksees foorumilla! aikuistuisit ees josku! noku, mul ei oo aikaa... kato ku mun pitää tehä laksyt ja...ja...ja PPPPEEELLLAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sinua näköjään harmittaa ja kismittää aivan vietävästi, että et tunne tuota temppua. No, voinhan paljastaa sen, tämän kerran.

        Tässä paljastus: temppu on Dave Hudspathin videosta "25 Amazing Magic Tricks With Cards".

        Ei ole nykyään edes kallis, $12, toki postikulut USA:sta siihen päälle. Ei region-koodia, eli pyörivät kaikissa DVD-soittimissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe