http://img831.imageshack.us/img831/4329/htcash.jpg
Miksi joukkueeni talous alkanut vajoamaan uhkaavasti? Menot eivät ole kuitenkaan kasvaneet mielestäni yhtä radikaalisti, jos katsoo kuvaajia. Onko jokin Hattricin uudistuksista syypää tähän laskevaan talouteen?
Suurin menoerä on ymmärrettävästi palkat. Noin 245 000 €. Suurin osa palkkojen menoista tulee treenaamiltani pelaajilta. 44 000, 38 000, 21 000, 16 000, 11 000, 8000 €. Näiden treenattavien lisäksi on sitten vielä, 38 000, 15 000, 11 000, 11 000 suurimmat summat. Loput selkeästi alle 10 000.
Olen aivan pian pakotettu myymään ainakin yhden treenipelaajan pois, vaikka haluaisin treenata vielä pidempäänkin. Ärsyttävää, ettei peli estää treenaamisen. Ei kai se näin pitäisi olla?
Talousongelma?
5
261
Vastaukset
- konna2
No eikös se ole ihan loogista ,että joutuu myymään pelaajan jonka palkkaan ei ole enää varaa..? Hankit vaan lisää rahaa ,niin voit palkata parempia pelaajia.
- Huoh...
Kertokaas nyt, että miten ihmeessä tulot saa suuremmaksi ilman, että joutuu myymään pelaajiaan?
Tällä hetkellä tulot ilman Kotiottelua on: 115 871 €
Kyseisellä summalla tuskin pyörittää edes 10. divarin jengiä?- sdfhdh
Ideana onki myydä niitä treenattuja pelaajia kalliimmalla pois. Ei nuo sponsoritulot mitään pelaajapalkkoja kata.
- :ylös:
Hirveetä paskaa toikin, että vuosi sitten ostettu treenike maksoi 1,5 milliä, nyt kun treenannut 9-10 tasoa ylemmäksi, ja on 24v, niin siitä saa korkeintaan tuurilla 2 milliä. Todennäköisesti alle, eli lähes samaa hintatasoa, kuin ostettaessakin. Hienoja nää Hattrickin uudistukset. Kannattavaa treenata.
- jotain tähän
kuinka paljon on henkilökuntaa? jos ei ole loukkaantuneita niin lääkäreille potkut, jokaista kolmeasataa kannattajaa kohden yksi markkinoija, muutama Psykologi ja fysioterapeutti. kuinka iso halli ja kuinka iso käyttöa-aste? jos halli on täysi liigaotteluissa niin laajenna sitä. kun ensi kausi alkaa ja tiput cupista, niin muista pelata tiistaisin ystävyysotteluja
olen ymmärtänyt asian niin että alemmissa sarjoissa kannattaa käyttää yksitaitoisia korkean päätaidon omaavia pappoja. papoilla on pienenpi palkka.
mene pelin foorumeille asiasta kysymään, siellä on asiantuntioita joilla on enemmän tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647