MItä jos laittaisi sylinterin alapiippuun ja täyssuppean tai 3/3-supon yläpiippuun?
- sas poimittua hypyt ja sitten kauemmaksikin pääsisi kokeilemaan jos ei ekalla tipu tai osuu heikosti?
MItkä supistukset lintumetille?
4
518
Vastaukset
- metsämiehille kyssä
siis 3/4 piti sanomani--
- Pumppumies
No tuosta on niin montaa näkemystä... Ja osin myös silläkin on merkitystä mitä lintuja metsästät.
Eli jos uskot että ampumamatka on luokkaa 15-25 metriä voi toi sylinteri toimia.
Tosin saman vaikutuksen saat myös harvempaa kuviota antavalla panoksella.
Tosin itse olen sekalaisessa metsästykseesä suosinut täys-suppeaa supistusta ja mahdollisimman tiukan kuvion antavaa panosta.
Jos on ammuttava kovin lähelle (alle 30 metriin), niin tähtään päähän, mutta saalista saa silti kauempaakin.
Sylinteri-supistus on hyvä kilpailumielessä savikiekkoja ampuessa... - weekutonen
Ne supistukset olisi hyvä testata niillä panoksilla joita aiot käyttää metsällä.
Esim.minulla rem.wingmaster ei toimi tiukoilla supistuksilla,kuviot huonot.
Parhaat tuli1/4. Minulla kanalintumetillä 1/4 ja 3/4 ja panos sen mukaan että kuvio tulee.Jos on joku kytispassi niin sitten sen mukaan miten on ampumamatka. - jaggihärk
haulikolla jos ampuu tähdäten niin kannattaa asentaa haulikkoon diopteritähtäin tai kiikari jalkoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721994
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94834
- 39824
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765