NHL 12 = Shit.

Bhkl

Huonompi kuin NHL 11, valitettavasti silti EA rahastaa tälläkin miljoonia :( Itse odotan NHL 2020 jos vaikka olisi siihen mennessä hieman kehittynyt.

28

1930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NHL12 - Shittaaa

      Joo menu kyllä rahat täysin hukkaan. Tossa on jotenkin sellanen hidas töhnö meno. NHL11 oli kuitenkin menevää ja nopeaa peliä. Tämä on kyllä täyttä kuraa. Maaleja ei saa kuin vakiokikoilla ja ne menee aina sisään. NHL11 vahvuus oli juuri tuo randomuus että saattoi tapahtua kaikenlaista. NHL12 kannustaa tylsään kilpipuolustukseen jolloin on turvauduttava noihin varmoihin peruskikkoihin. Harmi ettei tätä paskaa myydäkään pysty ton online passin takia. Nyt oli kyllä pohjanoteeraus...

    • Pettynyt1

      Jep, peli on hidasta ja pelaajat kmpelöitä. Eikä tuo uusi taklaus systeemi näytä kyllä yhtään realistiselta. Kaikenlisäksi peli lagaa todella paljon keskimäärin 1 peli viidestä pysähtyy kesken kaiken ja peli pitää aloittaa kokonaan alusta... Onko muilla samoja ongelmia esiintynyt? Taidan lähettää pelin takaisin Netanttilaan.

    • dvfsdfr34r34tr3

      Anteeks vaan(NHL12 - Shittaaa), mutta parannuksia näyttää nimen omaan tulleen maalinteon helpputeen/vaikeuteen. Nhl 11 vakiokikoilla saa aina menemään sisään ja yksinläpitilanteesta on vaikeampi olla tekemättä maalia, kuin tehdä se. Jospa ihan oikeasti kokeilisit NHL12 ja tuu sitten syöttämään valeitas. Mitään randommuutta ei nhl11 ole. nhl12 on vähän parempi, kuin 11
      Mun mielipide on se, että ainoa asia missä NHL12 on parempi, kuin 11 on se, että maaleja ei tule aina bugikikoilla. Jos omistaa nhl11, niin 12 ei kannata ostaa.

    • NHL95

      Samaa mieltä että taso on kyllä laskenut rutkasti. Kyllä tuossa on selkeitä varmoja maalikikkoja. Ei deke -kikkoja mutta tietty moove, veto ja varma maali jos muistaa tähdätä tiettyyn paikkaan. Tuo kilpikonna pulustuskin on totta. Se tosin vaikeuttaa varman kikan käyttöä mutta on toi hölmöä että jokainen peli on täysin samanlainen ilman yllätyksiä.

      Ja anteeksi vaan dvs34whatfuckinever, jos osaat lontoota niin voit googlettaa että tuosta nhl12 varmasta kikasta on juttua ollut jo demosta lähtien. Ilmeisesti korjataan päivityksellä. Että pelaile sitä peliä ennenkun tuut pätemään... :D

    • gretzky

      Pelasin tuota pelikahvilassa ja totesin että kyllä saa jäädä hyllyyn. Kahvilassakin jengi pyysy nhl 2011 sisään kun ne oli tuota koittaneet. Todellinen takapakki. Lämärit lähtee niin hitaasti että aikaa pitää varata kolme sekuntia ja siinä on aina joku ottanut kiekon ennen sitä. Dekeeminen on niin hidasta että jos haluaa jallittaa molarin muuten kun suoralla vedolla niin dekeeminen pitää alottaa jo puolessa kentässä että saa ees jotain veiviä aikaseksi ennen maalia. Onneksi tuli kokeiltua niin saa jättää kaupan hyllylle.

    • NHL pelisarja kusee

      no on kul laautu laskenu ei oo enää paljoa paranleltu sit nhl 09 jälkeen

    • nhl10

      mun mielest kyl kaikkein paras NHL on 10

      • chicaco

        oon tismalleen samaa mieltä änäri menee liian hienoks


    • ddsaasdasdsda

      Hemmetin änäri12 jumittaa kokoajan ja joutuu käynnistää konsolin uudestaan.s

    • AngryBird

      Mulla on jumittaa noin joka viiden peli. Voitin nappaa tilastoihinsa se osapuoli joka jaksaa olla kauiten tekemättä mitään ja boottaamatta konsoliaan.

      Selostukset on samoja kun viimeksi. Kaikki on samaa kuin viimeksi paitsi se tosiasia että meno on tosiaan hidasta epämääräistä lyllerrystä (lue realistista).

      En tykkää. Mitä EA on taas vuoden tehnyt? Ainiin... Kulutellut meidän tyhmien pelaajien rahoja kun maksetaan joka vuosi täysi hinta muutaman euron arvoisesta päivityksestä.

    • Tilttaa

      Tilttailee kyllä jatkuvasti joo.. Ei hyvä! Kelpo peli muuten, mutta rahastaminen on kyllä niin läpinäkyvää... Pelit ilmaiseksi: www.zeitgeist.fi

    • V1

      Tilttailua täälläkin havaittu, mahtaiskio riittää syyksi lähettää peli takaisin Anttilaan, eihän tommosta voi jumal.... pelata.

    • klsjadlkjwqkdlkdjql

      - Lämääminen on vaikeaa, koska tietokoneen ohjaama pelaaja riistää kiekon heti kun nostat mailan lämäykseen. Em.tapahtuu myös silloin, mikäli oman puolen botti on liian lähellä! Myös tuolloin oma pelaaja riistää kiekon ennen lämäriä!?!?!?
      - Syötöt maalille jopa tulokas asetuksella lähes mahdottomia jos yksikin vastapuolen pelaaja on lähelläkään syöttölinjaa. Tämä tärvelee tehokkaasti pelikokemuksen ja ylipäänsä illuusion jääkiekkopelistä, jossa syöttelyn pitäisi olla aika iso osa peliä. Ainoastaan lättysyötöt menevät edes jotenkin läpi, mutta tällöinkin oman puolen pelaajan on usein turha odottaa saavan syöttöä kiinni ja niinpä lätyt menevät suurimmaksi osaksi koko pelaajaryhmän läpi laitaan.
      - Vaikeustasoa muutettaessa tietokone ei varsinaisesti ala pelaamaan paremmin vaan ainoastaan bottien reagointi pelaajan toimiin muuttuu-> mm.taklaukset eivät enää juurikaan tehoa kiekolliseen pelaajaan.
      - Taklaaminen on muuttunut kummalliseksi. Suurin osa taklausyrityksistä päättyy epämääräiseen nykimisen taklauksen kohteen kyljessä tai sitten varsinaista taklausta ei tapahdu laisinkaan -> oma pelaaja jatkaa taklausasennossa luistelua taklattavan pelaajan kyljessä kiinni, mutta mitään sen kummempaa ei tapahdu!?!?!
      - Oman pelaajan luistelu liian lähellä tietokoneen ohjaamaa bottia aiheuttaa käsittämättömän hidastumisen luisteluvauhdissa!?!? Kyseessä on pelin yksi ärsyttävimmistä piirteistä. Kun siis saat kiekon ja alat hyökkäämään, niin usein käy siten, että oman puolen botti luistelee kylkeen kiinni ja sinun vauhtisi putoaa lähes puoleen.... WTF!?
      - Verkkokatkokset, omg, siis ne verkkokatkokset....

      • PS3mies

        Te sitten ette kai osaa lämätä. Varmaan lataatte lämäria 24h. Mulla on ainoostaan se ongelma että mä ammun vastustajia päin. NHL 12 ON PARAS!!!!


    • aaaaaaaaaaaaaaaaargh

      Jumittaa pe"#¤%¤esti (PS3) ja kun pelaa porukalla niin noin pelin puolessa välissä alkaa ketjuvaihtojen valikot tahmaamaan, eivätkä meinaa millään nousta näkyviin. Välillä vaihtoon lähtevät jäävät kaukalon laidalle seisomaan, eikä uudet ukot tule jäälle eikä vanhoja voi ohjata. Kauden lataaminen jumittaa välillä koneen. Taklaus on täyttä kuraa. Peli on kaikkinensa todella huono esitys, veetuttaa kun monen vuoden jälkeen tuli taas haaskattua roposet tälläiseen pas"#an.

    • Jylhä 64

      Kyllä Topi tykkä pelata änäriä...joskus vain pelaaja jumittaa tiettyyn asentoon ja se jos jokin ärsyttää kun siinä oikoessa tilanne menee pahasti ohitse.

    • nhl12

      miten nhl 12 saa pelipaita koodin

    • plaaplaaplaa

      miettikääs miltä se oikea jääkiekko näyttää. voiko joka paikasta aina lämästä, niin ettei vastustaja tule ottamaan pois? Onko maalille niin helppo syöttää? eikä ne taklauksetkaan aina pääty niin että vastusta menee jäihin ja alkaa kerämään kamppeitaan..

    • NHL 12=PARAS

      Te pirun typerykset ette tajuu Lätkästä mitään. Te varmaan luulette että jokaikisen irtokiekon perään pitää mennä ja että pitää luistella ympäri kenttää kiekon perässä!!!!

    • himopleijeri

      itsestäni nhl 12 tuntuu aika realistiseltä jääkiekolta verrattanu muihin "änäreihin" joita minulla on ollu 02 lähtien jokainen aina 12 asti. en vain ymmärrä miks 12 jumitttuu aina kun avaat esim be a gm peliä. lataat tallenttua tiedostoa ja se lataa sen 100% mutta sen jälkeen jumittuu täysin ja on suljettava konsoli. mikä siis syynä? tästä syystä vaihdoin jo kerran uuteen peliin takuu kuitilla mutta ongelma ei kadonnut. voiko ps3 olla jotain vikaa?

      • trollorlo

        minulla oli sama juttu aijemmin kannattaa kokeilla älä kirjaudu sisään psn networkkiin koska jos olet psn networkissa se jotenkin bugaa


    • Hokkari

      NHL12 on mukavasti saanut lisäominaisuuksia, maalin edus pelaamisen, taklausten ja maalivahdin häirinnän suhteen. Muutenkin ihan mukavia lisäominaisuuksia tullut legendojen yms. myötä. Ainut asia mikä pistää harmittamaan on että peli jumittuu vähän väliä, jopa lataus vaiheessa. Toivon mukaan ens vuonna saadaan pelin varmuus edeltäjänsä tasolle ja ominaisuudet muuten pidettyä vähintään samalla tasolla.

      • NHL 12 rules

        Mä en voi pelata silleen että jäähyt on päällä koska mulle tulee kokoajan ''Huitominen'' tai ''Maalivahdin häirintä''. osaan kyllä nostaa mailaa mut se menee välillä että X:ää tulee painettua sitten se 500 kertaa =D.


      • Maalinedusyhteen

        ''Maalinedus'' on yhteen.


    • javetyik
    • minä=)
    • heïpäheï

      Nhl 12 on hyvä peli vaikka joskus lagaaki, mut mun mielest on ainoo ongelma ne random vedot yläkulmaa, ku joskus meil on ottelun jälkee 30 vetoo ja vastustajilla jtn 5 ja ne voittaaa 3-2... Ja seki ärsyttää ku yrittää mennä pelaa Be a gm tai Be a pro ja se eka menee hitaasti: 7 % 15 % 24% jne ja sit ku se on 100% se pysähtyy siihe. sit joudun sammuttaa. Muute Nhl12 on kyl iha hyvä peli jos ne sais pois, eli vaikka 1 sadasta random vedosta uppoaa ja be a gm ja be a prossa vois heti mennä 100% ja lukee heti "lataus suoritettu" ettei tartte 50 kertaa yrittää ennen ku pääsee pelaan ja lagaaminenki tietty pois, ku pelaa netti pelii ja yhteys katkee nii siitä merkitää ärsyttävästi tappio vaikka johtaiski 7-0...

    • Anonyymi

      Itse ostan aina uuden änärin syy koska olen lätkä fani ja tykkään rakentaaaina mm kisojen aikana maajoukkueita ja pelaajia sekä rosteripäivitys tuntuu mahtavalta kun uudet ketjut ja jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe