Mistä poikaystävä...? ja yleensä poikakavereita

pojatpojat...

en oo ikinä seurustellu, pussannu poikaa tai pitäny kädestä tai jutellu mitää syvällisii. meiänki lukiossa on nii paljon kivoi poikii joihin haluisin tutustuu paremmin mut oon vähän ujo ja haluisin et joku poika tekis alotteen. oon omasta mielestäni (ja muidenkin) kaunis ja kiva. kyl mä oon luultavasti huomannu et jotkut pojat aina joskus ovat ehkä olleet kiinnostunu, mut eipä kukaa oo tullu juttelee kasvotusten, tai edes faces. mut nyt itse kysymyksee mihin haluisin vastauksia. että missä vois tapaa kivoja poikii, semmosii kunnollisii mut ei mitää "nörttei:D" eikä muutenkaa semmosiu kunno ganstoi. vaan taviksia! yleensä mun päivä menee nii et kouluun > kotii , kouluun > kotii. nii missä eri paikois vois tapaa kivoja ihmisiä? haluisin lähinnä poikii kavereiks mut joo, poikaystäväkin. :) ehdotelkaas semmosii paikkoi mis on muitakin nuorii ja mihin vois vaa mennä! ja hei viel kysyisin pojilta, aatteletteko te ihan samal tavalla että haluisitte tyttöi kavereiks ja myös tyttöystävän?

39

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippavaan:

      Oho piti antaa peukku ylös mut vahingossa tärähti Xd Joo vastailkas ihmeessä mulla vähän samanlainen tilanne

    • westernboy

      Tottakai sitä aina välillä aattelee että oishan se mukava saada tyttöjä kavereiks ja miksei myös tyttöystävääkin...

    • Mene vain rohkeasti juttelemaan koulussa, tai pyydä facessa kaveriksi jne. Käytä mielikuvitusta! Lähes jokikinen poika haluaa tyttöystävän (eli siis kaikki paitsi homot), ja vaikutat tuon lyhyen viestisi perusteella melko ihastuttavalta tyypiltä:D

      Lukiolaisena se oma lukio on se paikka, jossa poikia tapaa, aikuisena se muuttuu huomattavasto monimutkaisemmaksi :D

    • just do it

      Kyllä se vaan siellä koulussa kannattaa yrittää tutustua. Mistä päiten olet? Tuli vain mieleen että omassa lukiossa on yksi nätti tyttö jolla ei kuitenkaan ole kuin yksi kaveri mutta silti hänessä on jotai kiinnostavaa...
      Ja jos lukion kakkosella olet niin jos joku tosi randomihminen pyytää tanssipariksi vanhoihin, niin on mahdollista että hän on sinusta kiinnostunut.

    • aloittaja !

      voi kiitos viesteistänne :) oon vasta lukion ekalla... cleggstein, sait mut oikeesti hymyilemään pitkään tääl, kiva kuulla jos vaikutan ihastuttavalta tommosen tekstin perusteel. :)

    • Poika 17vv

      Kuulostaa niin tutulta toi päivärytmi, koulusta kotiin, kodista kouluun. Itsekin painiskelen saman asian kanssa, eli haluaisin tyttökavereita, mut niitä on niin hemmetin vaikee löytää ujo kun olen. :))

    • ruusu56

      Poika 17w: missä päin asustelet? (: Jos saa udella :)

      • Poika 17vv

        Tampereel :)


    • ruusu56

      ourait /: (:

    • aloittaja !

      poika 17w, sul on siis ihan sama ongelma kun mulla... ootko lukion tokalla vai jossakin muualla? onks sulla facee, jossa sul ois kaverein tyttöi?

      • Poika 17vv

        Oon amatsun tokalla :D On mul faces kavereita, tyttöjäkin, mut ne facen kaverit ei merkkaa mitään ku en niist puoleenkaan oo ollu ikinä yhteydes.


      • aloittaja !
        Poika 17vv kirjoitti:

        Oon amatsun tokalla :D On mul faces kavereita, tyttöjäkin, mut ne facen kaverit ei merkkaa mitään ku en niist puoleenkaan oo ollu ikinä yhteydes.

        haluisitko poika 17w facee kavereit joitten kaa voi jutella kaikesta? (tyttöjä siis...) :D


      • Poika 17vv
        aloittaja ! kirjoitti:

        haluisitko poika 17w facee kavereit joitten kaa voi jutella kaikesta? (tyttöjä siis...) :D

        Faceen en halua, mut meseen voisinkin ottaa :))


    • aloittaja !

      aijaa .. :D Et siis haluu paljastaa vai omaa nimees? vai ajatteletko vähä samal taval kun mä, et pelottaa jos se tyyppi laittaa seinälle jotai tyylii täst suomi24:sta tai jotai muuta noloo? mä ihan tosissaan aattelen noin! :D nimittäi en mä yleensä käy millää suomi24 palstoil, kunha nyt kokeilin? hei mis päi asuitkaa poika 17w ?

      • Poika 17vv

        En mä nyt ihan sitä, mut en yleensäkään hyväksy ketään ihan tuntemattomia kaveriks :) Eri asiahan se on jos ees joskus on nähny tai jutellu jotain. En mäkään käy yleensä mut jostain syystä päädyin tänne :D Asun Tampereel. Missäs itse? :)


    • Hah..

      Minä taas keräilen fb-kavereita, tällä hetkellä löytyy lähes 500 joista tunnen 3 in real life. Hyväksyn kaikkien kaveripyynnöt, koska minulla ei ole siellä oikeaa nimeä tai kuvaa :) Viisasta eikö vaan?

    • dcfgtvnjö.ä

      alottaja missä päin asut ?

    • aloittaja !

      asun helsingissä :)

      • Poika 17vv

        Okei :))


    • aloittaja !

      poika17w, haluisitko tulla mun mesekaveriks, ja ehkä facebook...? :DD

      • Poika 17vv

        Todellakin haluan, meseks ny näin alkuun ja ehk myöhemmin sit myös facebook :)


    • Aloittajalle:
      Mukava kuulla, että sain sut hymyileen, on jokaisen päivän kohokohta, kun saan jonkun tytön hmyileen :D

      Joo, sen verran haluaisin vielä lisätä tuohon edelliseen viestiini, että valitseppa sellaisia kursseja, joille kaverisi eivät mene. Mieluummin vielä jotain sosiaalista, musiikkia, liikuntaa, kuvista tms., joka siis ei ole sellaista hiljaa istumista ja opettajan kuuntelua. Paras vaihtoehto olisi ehkä näytelmäkurssi jos lukiossasi sellainen järjestetään. Mainitsit toki olevasi ujo, mutta ehkä johonkin pikkurooliin? :)
      Näin sinun on "pakko" tutustua uusiin ihmisiin, mitä luultavammin myös poikiin. :D:D

    • aloittaja !

      joo, kiitti cleggstein neuvoista! :) poika17w, haluutko antaa sun meses tähän? mä en kyl pääse lisäämää sua mun mesee ku ens viikolla. :)

    • aloittaja !

      freeornot, ootko poika17w vai? mulla ei oo tänne mitään tunnuksia kun en tosiaan täällä suomi24:ssa pahemmin käy... :D et mites nyt...?

      • Poika 17vv

        Ahaa...No nyt menee aika hankalaks :D No jos ny laitan sen tähän ja lisäät sen sit...Ja oon toi freeornot :D [email protected] Ja tos on sit kaks noita alaviivoja :)


    • aloittaja !

      okei :D no mä lisään sitten kun toi mese taas saadaan toimimaa. ootko muute 93 vai -94 :D ?

      • Poika 17vv

        Oon 93, mut silti amatsun tokalla sattuneesta syystä josta voin kertoo sit meses aikanaa :D


      • N3rd g1rl 13
        Poika 17vv kirjoitti:

        Oon 93, mut silti amatsun tokalla sattuneesta syystä josta voin kertoo sit meses aikanaa :D

        Kyl muaki vituttais.


      • N3rd g1rl 13
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Kyl muaki vituttais.

        Tuo oli taas trolli. Minä en kiroile... Minä olisin sensuroinut kaiken, paitsi ensimmäisen ja viimeisen kirjaimen.


    • aloittaja !

      ookei :D

    • Järjen ääni

      En usko että kukaan normaalitasoinen poika laittaisi meseään tms nettiin eli en suosittele lisäilemään.

      Toki poikkeuksia saattaa olla mutta suurinosa nörttejä.

      • Poika 17vv

        Okei, sun mielipide :D Mun mielestä meseosoitteen laittamisessa ei oo mitään ihmeellistä ihan vaan sen takia et ite voi määrittää ketä sinne kaveriksi ottaa ja kukaan ei tule hyötymään siitä millään tavalla ilman salasanaa. Eri asia tietysti olisi jos rupeisin tähän jotain sosiaalitunnusta laittaan. Ps. en ole nörtti.


    • vastaustäältäjostain

      16v poitsu täälläkin päässä kiemurtelee samassa tilanteessa. Olisi mukava tutustua porukkaan omassa lukiossa ja muuallakin, mutta ei ole joistakin syistä ottanut tulta alleen tää homma. Tyttöystävästä oon haaveillu jo pitkän aikaa. :)
      Ja semmonen tavis oon omasta mielestäni.

    • qwertyuiopåasdfgh

      Haluisin kysyy sulta "vastaustäältäjostain", millasia tyttöjä sä siellä lukiossas sillä silmällä kattelet? Katteletko semmosii halvan hutsun näkösii, vai ihan tavis tyttöi? Tuli vaan mieleen. D;

    • kristiiiiiiiina

      mm mulla on ihan sama ongelma ollu jo pitkään! oon kuullu et oon kaunis ja mulla on paljon kavereitaki mut silti en oo ikinä vakavasti seurustellu ja oon siis jo 17...en sit tiiä et onks kaikki jätkät tosi ujoja ku ei ne hirveesti missään tuu juttelee (:

    • 17 w tyttö

      Hei!
      Olen 17 vuotias tyttö. Etsisin poikaystävää joka olisi samanikäinen tai pari vuotta vanhempi. Olen mukava ja rehellinen.

    • Kisakireä

      Poikakavereita? Sulle ei yks riitä vai? Heti ollaan usampaa etsimässä?!! HUORA!!

      • rock boy9

        mee juttelee pojille oon ite poika ja voin sanoo et ne kannattaa pyytää puhelin numero ja pyytää vaa zilla


    • hehhefe

      ei me uskalleta tulla puhuu. ilosii aina ollaan jos joku tytsy tulee puhuu:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1640
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      71
      1313
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1238
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      179
      1045
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      152
      1010
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      882
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      60
      851
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe