Mitä mieltä olette olisiko parasta mennä suoraan paikanpäälle, soittaa, lähettää sähköpostia, vai täyttää netissä hakemuskaavake? Olen siis toivottavasti ainakin menossa pankkiin tai vakuutusyhtiöön.
Paras tapa työssäoppimispaikan hakemiseen?
Ninnnuu-
1
339
Vastaukset
- tahtoo opparipaikan!
Itse olen etsinyt paikkaa jo muutaman kuukauden. Sähköpostia olen laittanut 17 kpl, joihin olen vain viidestä paikasta saanut vastauksen! Kahteen paikkaan hain hakemuskaavakkeella, ei vastausta niistäkään. Eli suosittelisin että soita tai käy paikanpäällä, saatpahan tietää samantien että mikä heillä on tilanne ja sielläkin saavat hieman persoonallisemman käsityksen sinusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898