GALLUP;Imatran huonoin ja paras parturi-kampaamo?Ja miksi näin?

ei rahaa hukattavaks

Olen asioinut monessa kampaamossa Imatralla ,mutta en ole mieleistäni vielä löytänyt.Toisissa on halvempaa, mutta ei osata esim. leikata hiuksia, värjäystulos on kotikutoisen tasoista, hiuksia ei pestä leikkauksen yhteydessä, vaan suihkutellaan vedellä ja nipsitään sieltä täältä.Tai toinen vaihtoehto, kallista ja silti lopputulos on jotain, mitä et itse koe itsellesi sopivaksi, eli kampaaja tekee oman mielensä mukaisesti, vaikka asiakkaan hiuslaatu ei ole kampaukseen sopiva tai kasvojen/pään muoto ei ole kampaukseen sopiva.HELPPIVÄ!

78

18523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tursasporsas

      Limeen siitä. Sijaitsee torilla Cafe Pregon vieressä.

    • pois muuttanut

      Ite tykkäsin käydä Sirpukassa.

    • Salon Paradise, VN

      Salon Paradise Vuoksenniskalla on paras! Sari palvelee oikealla asenteella ja jälki ei ole liukuhihnastandardia. Salon Paradiseen kaikki, mars, mars!!! :-)

      http://www.salonparadise.fi/

      • pysty_tukka

        Sirpukassa käyn ja olen tyytyväinen.


    • 3+3

      Tää ei oo mainos (kuten jotkut kommentit täällä!)
      mutta keskustassa (=kulmilla) on colosseumin alakerrassa joku Fuxia tms. sitä ovat kehuneet!
      Asiakasta kuunellaan ja ovat nuorekkaita ajantasalla olevia ammattilaisia.

    • kylmyö

      Tuu meille ja ota fiskars sakset matkaan

    • ........

      Hiusnikkarit Mansikkalassa on hyvä!

    • Saraella78

      Ite oon käyny lukemattomat kampaamot läpi ja parhaimmaksi todennu
      Hit-salongin Niskalla. Makuasioitaha nää tietty on...

    • Niskan Paratiisi

      Tämä on mielipide (niin kuin monet muutkin täällä ;-). Salon Paradise on minunkin mielestäni hyvä paikka ja olen käynyt siellä jo vuosikausia. Palvelu on ystävällistä ja laatu vastaa hintaa. Suosittelen.

    • Hemu29

      Paras on ehdottomasti Fuxia. Mukavat ja osaavat ajantasalla olevat kampaajat.

    • Peltovehna

      DaySpaUnigue

      • pete612

        ei käy kun käteinen ja työnjälki on mitä on


    • PARTURISSA KÄVIJÄ

      Rajapatsaan Viittakujalla Papiljot. En voi sanoa tulosta kovinkaan onnistuneeksi ja alennuksesta ei tietoakaan parturilla. Parturi " yli pirteä".

    • kanta asiakas

      Hiusnikkareihin olen luottanut jo melkein 10vuotta :)

    • Salon Heikki

      Hyväksi havaittu on Salon Heikki Imatrankoskella musiikkiliikkeen alakerrassa, siellä Heikin tytär Tea tekee erittäin hyvää, tarkkaa ja todella ammattimaista jälkeä. Suosittelen.

      • spörölöö

        Se vanha ukko taas ei tee.. Hain oikeuden kautta korvausta tältä firmalta.. Jälki samaa kuin itse olisin leikannut peilin kautta fiskarseilla..


      • Anonyymi
        spörölöö kirjoitti:

        Se vanha ukko taas ei tee.. Hain oikeuden kautta korvausta tältä firmalta.. Jälki samaa kuin itse olisin leikannut peilin kautta fiskarseilla..

        Minkälaista summaa hait ja mitä sait? Itselläni mietinnässä sama, mutta liittyen Vuoksenniskalla jo 30 vuotta toimineesta liikkeestä. Ei siis Heikiltä.


    • Autoilija

      Siellä et pety. Olen kokeillut monia ympäri Imatraa mutta aina palannut takaisin Vuoksenniskalla olevaan Hiuskulmaan. Palvelu on nopeaa ja silti tasokasta eikä hinnatkaan ole kalliit.

    • Maijukka82

      Paras LIME, huonoin on minusta ollut rajapatsaalla eräs aika "uusi" parturi-kampaammo. Liian kallis ja työnlaatu niin ja näin.

    • vinkkeli juu

      Yhdyn edelliseen tuosta rajapatsaalla sijaitsevasta parturi-kampaamosta.

      • minnielover78

        Ei oo patsaan kampaamot kyllä kalleimmasta päästä Imatralla..oon käyny niis kaikissa ja ihan ok.


    • 9

      Paras on hiusnixi pistetaloilla!

      • klanipää

        Kyllä pistetaloilla on paras,kohtelias ja miellyttävä hiustenleikkaaja,on vakiopaikka.


    • rdfdfdf

      kyllä se hit-salonki on paras, osaavaa porukkaa !

    • nips naps

      Edullisimmat parturit löytyy svetosta ja hiivat kaupanpäälle!

    • uudet kutrit haluan

      Minkä hintaista Hit-salongissa? Entä Hiusnixissä? Esimerkkejä hinnoista, kiitos:)

    • Kyllä

      ne ammattitaitoisimmat löytyy niistä kampaamoista jotka eivät ole täällä itseään nostattamassa.
      Noista "kehutuista" liikkeistä on jotkut menneet jo "konkkaan".
      Jos niin hyviä olivat niin miksi ei käyneet asiakkaat?
      Pitkä asiakassuhde pitää yrityksen pystyssä, ei se että asiakas käy kaks kertaa ensimmäisen ja viimeisen.
      Ja vielä sekin seikka, että pelkkä leikkaus- ja kampaustaito ei riitä vaan pitää olla hyvä "psykologi" ja myötä elää asiakkaan suruissa ja iloissa.

    • sienimäen asiakas 40

      miten helvetissä pystyy sanomaan jostain paikasta, että se on paras, jos ei ole käynyt muissa.

    • ...............-

      mitä mieltä olette siitä joka on rajapatsaalla ensontiellä s-markettia vastapäätä ?

    • Hopeaesikko

      Hiuksia ei pestä leikkauksen yhteydessä, koska se ei automaattisesti sisälly hintaan. Pesu maksaa erikseen.

    • Hius asiantuntija

      Aina kun kehutaan jotain firmaa niin henkilöhän se ratkaisee jos firmassa enemmän kuin yksi työntekijä.

      esim. kehutaan LIMEÄ ja haukutaan paria muuta.

      Henkilö on LIMELLÄ töissä ja LIMEÄ kehtutaan eli henkilöä vai LIMEÄ ! Sitten se vaihtaa vaikka Hit-salonkiin jos saa 1€ enemmän tuntipalkkaa samasta työstään jota taas haukuttu. Sitten kehtutaan HIT-SALONKIA ja LIMEEN ei tullut vastaavaa.

      Sitten henkilö vaihtaa HIUSNIXIIN 0,50€/h lisä palkan takia ja sitten kehtutaankin HIUSNIXIÄ ja haukutaanko muita firmoja jos vastaavaa ei saatu tilalle!

      Pitäs kehua myös firman lisäksi HENKILÖÄ että mene HIUSKULMAAN ja "Maija Hiukselle" tai LIMEEN "Jussi Harjalle".

      Itse tai jokumuu kun ajaa koneella siiliksi niin se on paras eikä maksa mitään muuta kuin ostaa kerran koneen.

    • vakkari17

      sienimäen parturi-kampaamo on hintalaatu-suhteeltaan selkeästi imatran paras paikka.

      • kuontalo

        Se liikehän on jo loppunut keväällä. Eläkkeelle jäivät,valitettavasti. Nyt vain tyhjä huoneisto siinä.


    • hintalaatu

      Sveton parturit on hinta/laatusuhteeltaan ylivoimaisia. Suomalaiset on ylittänyt jo kipurajan.

      • hellääkäsittelyä

        On totta !
        Svetossa on hyvät kampaajat myöskin! Pesu ja leikkaus n. 990
        ruplaa ja tietenkin föönaus !
        Pelkkä pesu ja föönaus n. 700
        rbl . Eli alle kympin !
        Siinä kampaamoissa missä minä
        käyn on kampaaja Pietarista!
        Palvelu on ystävällistä ja aina kysytään haluaako kahvia tai teetä ! Ja voi lukea venäläisiä hiusmuoti
        lehtiä ja jos löytyy malli minkä haluaa niin sen voi näyttää kuvan
        perusteella kampaajalle , joka
        kyllä sen toteuttaa !!!( itsellä
        hyvät kokemukset )
        Aikaa on hyvä varata !( koska
        Tullissa saattaa mennä aikaa )!
        Kampaaja on hyvä tilata puhelimitse edellisenä päivänä !
        Yleensä sen saa !
        Ja hiuksia käsitellään hellästi ja
        hellävaraisesti !


    • muotoa päähän

      Löytyykö Imatralta TODELLA hyvää hiustenleikkaajaa, sellaista joka osaa ottaa huomioon asiakkaan päänmuodon, hiuslaadun, elämäntavat ja iän. Näkemystä ja kykyä ehdottaa arvostaisin myös.

      • spörölöö

        Tämä Citymarketin parturi, aivan mahtava. Kaikki työntekijät todella hyviä ja taitavia. Hintaan kuuluu hiuksien pesu erityisen hyvällä hoitavalla ja piristävällä shampoolla. hintaa leikkuulla mieheltä 25€ ja laatu todella hyvää. Sinne siiis.


      • Oma kehuko ?
        spörölöö kirjoitti:

        Tämä Citymarketin parturi, aivan mahtava. Kaikki työntekijät todella hyviä ja taitavia. Hintaan kuuluu hiuksien pesu erityisen hyvällä hoitavalla ja piristävällä shampoolla. hintaa leikkuulla mieheltä 25€ ja laatu todella hyvää. Sinne siiis.

        Itse en ole juurikaan kuullut kehuja, päinvastoin .Monet siellä käyneet menneet korjauttamaan leikkauksen jälkiä ja permanentin "polttamia" hiuksiaan muualle.


      • En suosittele
        Oma kehuko ? kirjoitti:

        Itse en ole juurikaan kuullut kehuja, päinvastoin .Monet siellä käyneet menneet korjauttamaan leikkauksen jälkiä ja permanentin "polttamia" hiuksiaan muualle.

        Saman havainnon tein minäkin... Valitettavasti leikkauksen laatu ei vakuuttanut niin paljon, että palaisin takaisin Cittarin kampaamoasiakkaaksi. :-(


      • aaasiakas
        Oma kehuko ? kirjoitti:

        Itse en ole juurikaan kuullut kehuja, päinvastoin .Monet siellä käyneet menneet korjauttamaan leikkauksen jälkiä ja permanentin "polttamia" hiuksiaan muualle.

        Tämähän nyt on taas ihan paskapuhetta, siellä ei edes tehdä permanennteja :D Ja leikkauksista sen verran että jokaisella parturilla on oma käsiala, ja joku tykkää toisesta ja joku toisesta. Se on asiakkaan oma moka, jos ei voi kertoa heti kampaajalle että ei ole tyytyväinen jotta kampaaja voisi korjata työn.


    • munienvahaus

      Missä ajeltais muna ja perskarvat, et olis kiva hillua rannalla stringeissä

      • hapot

        etkö itse osaa


    • ei toiste

      No Limekin vähän sitä ja tätä,aivan järkyttävä kampaus oli tulos,ja samalla sai kuulla kun se venäläinen ja suomalainen riiteli ,hohoiijaa,oikein asiakaspalvelua ...

      • ansku vaan

        Limellä saa maksaa muustaki ku omasta palvelusta. Palvellaan asiakkaita välillä ja sit taas leikataan. Missään en ole pelkästä hiusten leikkauksesta maksanut niin paljoa kui limellä. Mutta jokaisella oma maku. Tuijalla kävin niskalla niin sissus sentään miten hyvää jälkee ja todella tyytyväinen. :-D


    • tyytyväinen mies

      Itse käytin aikoinaan Tatzissa, sitten sattumalta löysin Rämön Leenan joka teki ihan yhtä asiallista jälkeä halvemmalta. Sitten kun Leenan bisnes tuhopoltettiin maantasalle niin, asuinpaikasta johtuen, kokeilin Mansikkapaikan Skaffaria & Nuotiota. Hinta on kalliimpi mutta jälki kelpaa kaltaiselleni miehelle ihan hyvin. Harmi vain että Nuotio on lopettelemassa ja Skaffari haluaisi kyllä jatkaa vielä pari vuotta mutta kuulemma ei ole ollut tunkua sinne hommiin vaikka olisi asiakaskunnat ym. valmiina.

      • Kaikki ei vaan osaa

        Leena oli tosiaan paras permiksen tekijä, harmi ja suututus, että joku ilkimys poltti sen kampaamon.


    • muotoa päähän

      Onko hyviä kokemuksia Mansikkalan Hiusnikkareista?

      • muotoa päähän

        Hiusnikkarit testattu ja ainakin Kirsi hyväksi todettu.


      • halkesi siis
        muotoa päähän kirjoitti:

        Hiusnikkarit testattu ja ainakin Kirsi hyväksi todettu.

        Möivät paskat airot


    • Ekapartakasvamassa

      Kertokaapas onko imatralla sellaista parturiliikettä, jossa olisi riittävä ammattitaito myös parran muotoilun osalta. Ideaalitilanteessaha juurikin parturin pitäisi olla se henkilö, jolta näissä asioissa neuvoa kysytään, mutta vielä en ole siinä suhteessa pätevää parturia löytänyt. Omaa naamaansa on kovin vaikea lähteä arvioimaan, että millainen tyyli sopisi juuri tähän kasvon muotoon ja kasvun laatuun.

    • ansku vaan

      Tuijan kampaamo Niskalla. Pitkästä aikaa sellainen joka uskaltaa saksia käyttää. Suosittelen. :-)

      • julkkis2

        Tuijalla Kairi (Y)


    • Tarkennusta!

      jos jotain kampaamoa kehutte, niin kertokaa myös mielellään että kenellä liikkeen työntekijöistä kävitte. helpottaa valintaa, koska kaikki tekijät ovat niin erilaisia kuitenkin. yhdessä liikkeessä saattaa olla kaikilla aivan erilaiset työtävät...

    • Jukka H

      Tienhaaran siwa on mielestäni hyvä.

      • niet bra

        kyllä husu tietää kaljuna poikana


      • Sakset
        niet bra kirjoitti:

        kyllä husu tietää kaljuna poikana

        Svetogorskissa on tasokkaat parturit ja halpaa. Olga napsasee karvat nopsaan ja keittää tsajut kaupan päälle.


      • mistä löytää
        Sakset kirjoitti:

        Svetogorskissa on tasokkaat parturit ja halpaa. Olga napsasee karvat nopsaan ja keittää tsajut kaupan päälle.

        On tuo tukan kasvu niin voimakasta ja nopeaa että olisin kiinostunut tietämään
        mistä näitä partureita Svetogorskissa löytää?


      • rahat pois suomalais
        mistä löytää kirjoitti:

        On tuo tukan kasvu niin voimakasta ja nopeaa että olisin kiinostunut tietämään
        mistä näitä partureita Svetogorskissa löytää?

        Aukiota vastapäätä bussipysäkin vieressä ja kauppahallin yläkerrassa.


    • leikattavaa on

      Lappeentien shellin viressä siinä pienessä liekö entinen r-kioski vai mikä
      mies pääsee parturiin ilman varausta ja se hyvä.

    • asiakas valitsee

      Hiusnixi on ehdottomasti paras kun Lilja on siellä, entisen pitäjän aikana siellä ei voinut käydä kun siellä haukuttiin omistajan nykyset ja vanhat ukot melko ronskisti katsomatta ketä paikalla oli.

    • hiusmuotoiltuna

      Fuxiassa ei kuunnella yhtään mitä asiakas haluaa vaan aletaan vaan heti kiireellä vetään jotain väriä päähän kun seuraava asiakas kuulemma tulee silloin ja silloin. No lopputulos oli sitten aivan järkyttävä ja korjausaika seuraavalle viikolle, mutta ei olis kannattanut mennä, tulos oli vielä surkeampi ja hiukset aivan kärähtäneet. En todellakaan suosittele!

      • Aune

        Täysin samaa mieltä. Kävin itse fuxiassa ja lopputulos oli ihan hirveä.kampaaja ei kuunnellut yhtään mitä sanoin. Tokaisi vain ettei hänellä ole aikaa tälläisen värjäyksen eikä ruvennut tekemään sitä mitä pyysin. Laittoi omin päin jotain kauheaa väriä. Leikkaus oli sitten mitä sattuu. Kulmakarvojen värjäys oli sitten lopullinen niitti tälle käynnille.värjäys meni täysin pipariksi. Lähdettyäni sieltä päätin etten siihen kampaamoon enää mene ikinä. En koskaan ole saanut niin huonoa ja epäonnistunutta palvelua.


    • pääääää

      Tykästynyt olen sittarin kampaamoon, suht hintava on, mutta pääsee heti kun on tarvis ja olen käynyt kaikilla työntekijöillä ja kaikki ovat osanneet leikata. En jaksa ootella aikoja ja aina on pesty ennen leikkausta.

    • jr12

      viime viikolla tuli käytyä Mansikkalassa olisko ollut Atlantis tai joku, oli hyvä ja nätti tyttö sai kun saikin leikattua takas army siilin !!! pitänee käydä uudelleen toivottavasti sattuu sama leikkuri

    • kiireinen tyyppi

      mitkä parturit on parhaita niskalla? sanokaa liikkeitten lisäks myös nimet tai kuvailkaa!! kiire!

      • nixisnax

        Hiuskulma/Vuoksenniska erittäin hyvä.


      • Anonyymi
        nixisnax kirjoitti:

        Hiuskulma/Vuoksenniska erittäin hyvä.

        En suosittele, jouduin käydä korjauttamassa hius kulmassa tehdyt raidat toisaalla, sekä veloittivat aivan liikaa! (125€ !!) Lisäksi liikkeen omistaja ei kykene käsittelemään reklamaatiota asiallisesti.


    • 3 kertaa käynyt

      Ajaton on hyvä. Ammattitaitoinen parturi.

    • Tiinatour

      Löytyykö Imatralta ns. mallinmuutoksia tekeviä kampaamoita? Tarkoitan siis esimerkiksi tilannetta, jossa vuosia pitkiä hiuksia pitänyt haluaisi uuden lyhyemmän mallin? Tarjotaanko mitään suunnittelupalveluita etukäteen?

    • Hiusnikkarit

      Hiusnikkareita suosittelen. Ammattitaitoista porukkaa ja mallin muutoksissa loistavaa työtä. Kunhan tietysti itse muistaa olla laittamatta hiuksiaan ennen parturiin menoa, sillä helpoimmin löytyvät pyörteet yms. mitkä helposti pilaavat halutun mallin mikäli ei kaikkia olla havaittu. Kotona hiusten laitto osoittautuu erittäin hankalaksi ilman kunnon tuotteita jos yrittää saada pyörteet kuriin mallinmuutoksen jälkeen.

    • Nepzu

      Missä teidän mielestä olis paras värjäys/raidoitus tekniikka ja ei kovinkaan kalliilla? (Kun leikkaamsesta nyt suurimmaksi osaksi vaan puhuttu)

      • värjäys

        Suosittelen Mansikkalassa olevaa Parturi-Kampaamo Lempiä. Omistaja tosi taitava. Hinta laatu suhde kohdallaan.


    • olentyytyväinen

      Käyn Viipurissa ja Svetossa !
      Osaavat kampaajat ja edulliset
      hinnat!

    • Voipääparka

      Älkää menkä Citymarkettiin. Myivät tutulle allergisille sopivaa shampoota ja päänahka paloi kunnolla! 2 päivää oli punasena nahka ja kutitti.. Sittenkun meni valittamaan niin oho olikin väärä tuote ollut! Aina siellä on olevinaan kiirettä ja tiskillä saattaa joku toljottaa yli puol tuntia että kerkiää kaupassa käydä ja rahat häviämässä koneisiin ja kun menee kysymään aikaa enne kauppaa niin joo on tossa 1-5h päästä tai ei oota.

    • Hahhhaaaaa

      Salorannan valma. Menkää sinne.

    • Ihmetteliä

      Täällä kun purnataan kampaamoista ja kysellään Imatran parasta. Oletteko ajatelleet asiaa tarkemmin,kun purnaatte hinnoista.Kulut on Parturi/Kampaajillakin.Alvit,kirjanpitomaksut,Säköt,vedet,vuokrat,ainekustannukset ym ym. Pitäisi vielä halvalla tehdä. On kotikampaamoita,jotka tosin välttyvät vuokranmaksulta,mutta muut kulut juoksevat heilläkin.

    • Kutrit

      Ikosen Ingrid jaksaa vielä,menkää sinne.böööööööö.

    • äläpuremunananasta

      mun letti on mulletti saisko mulle ananasta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe