En voi jostain syysta kantaa laptoppia kasitavarana. Onko kukaan laittanut sita matkalaukkuun esim villapuseron sisaan pakattuna ? Tuleekohan ehjana perille?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Laptop ruumatavaraksi matkalaukkuun ?
6
181
Vastaukset
- en uskaltaisi
En suosittele, laukkuja käsitellään niin kovakouraisesti että kone voi todellakin rikkoutua. Olen nähnyt monia kertoja laukkujen putoavan kärryjen kyydistä kentällä, ja niissä kiihtyvyyksissä/hidastuvuuksissa nimenomaan elektroniikka on vaarassa, ei välttämättä viinapullot.
- kysyn vaan
kyllä ne myös viinapullot särkyy jos sitten elektroniikkakin....mistä syystä et voi ottaa esim. reppuun matkustamoon? Varmaan on hyvä syy?
- villapaita tai kaks
hyva keino paasta eroon laptopista.
- vjjhkj
Läppäri kestää matkalaukussa ilman mitään erityistoimia.
- travelbag
Kysyn vaan: sinulle vastaukseksi, syy on etten yksinkertaisesti pysty kantamaan juuri mitaan, ja matkustan yksin talla kertaa.
- LapTopLauKku
Yleensä aina olen kannettavan laittanut laukkussa ruumaan. Yhdellä reissulla on kannettava saanut hiukan kovempaa kohtelua, kun olin sen laittanut laukkuun aivan viime tipassa ja jäi siis päällimmäiseksi.
Mitään erikoista syytä miksi se ei siellä laukussa kestäisi ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185