En voi jostain syysta kantaa laptoppia kasitavarana. Onko kukaan laittanut sita matkalaukkuun esim villapuseron sisaan pakattuna ? Tuleekohan ehjana perille?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Laptop ruumatavaraksi matkalaukkuun ?
6
237
Vastaukset 6
- en uskaltaisi
En suosittele, laukkuja käsitellään niin kovakouraisesti että kone voi todellakin rikkoutua. Olen nähnyt monia kertoja laukkujen putoavan kärryjen kyydistä kentällä, ja niissä kiihtyvyyksissä/hidastuvuuksissa nimenomaan elektroniikka on vaarassa, ei välttämättä viinapullot.
- kysyn vaan
kyllä ne myös viinapullot särkyy jos sitten elektroniikkakin....mistä syystä et voi ottaa esim. reppuun matkustamoon? Varmaan on hyvä syy?
- villapaita tai kaks
hyva keino paasta eroon laptopista.
- vjjhkj
Läppäri kestää matkalaukussa ilman mitään erityistoimia.
- travelbag
Kysyn vaan: sinulle vastaukseksi, syy on etten yksinkertaisesti pysty kantamaan juuri mitaan, ja matkustan yksin talla kertaa.
- LapTopLauKku
Yleensä aina olen kannettavan laittanut laukkussa ruumaan. Yhdellä reissulla on kannettava saanut hiukan kovempaa kohtelua, kun olin sen laittanut laukkuun aivan viime tipassa ja jäi siis päällimmäiseksi.
Mitään erikoista syytä miksi se ei siellä laukussa kestäisi ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.983084Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482506Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.501321- 371047
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä2981012Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154901Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11851Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk51685- 37659