En voi jostain syysta kantaa laptoppia kasitavarana. Onko kukaan laittanut sita matkalaukkuun esim villapuseron sisaan pakattuna ? Tuleekohan ehjana perille?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Laptop ruumatavaraksi matkalaukkuun ?
6
214
Vastaukset
- en uskaltaisi
En suosittele, laukkuja käsitellään niin kovakouraisesti että kone voi todellakin rikkoutua. Olen nähnyt monia kertoja laukkujen putoavan kärryjen kyydistä kentällä, ja niissä kiihtyvyyksissä/hidastuvuuksissa nimenomaan elektroniikka on vaarassa, ei välttämättä viinapullot.
- kysyn vaan
kyllä ne myös viinapullot särkyy jos sitten elektroniikkakin....mistä syystä et voi ottaa esim. reppuun matkustamoon? Varmaan on hyvä syy?
- villapaita tai kaks
hyva keino paasta eroon laptopista.
- vjjhkj
Läppäri kestää matkalaukussa ilman mitään erityistoimia.
- travelbag
Kysyn vaan: sinulle vastaukseksi, syy on etten yksinkertaisesti pysty kantamaan juuri mitaan, ja matkustan yksin talla kertaa.
- LapTopLauKku
Yleensä aina olen kannettavan laittanut laukkussa ruumaan. Yhdellä reissulla on kannettava saanut hiukan kovempaa kohtelua, kun olin sen laittanut laukkuun aivan viime tipassa ja jäi siis päällimmäiseksi.
Mitään erikoista syytä miksi se ei siellä laukussa kestäisi ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3885804Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151742Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http341165- 1211033
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95924- 56904
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46892Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133889- 78861
- 41844