Scaniassa palaa koko ajan pitkät kun kytkee ajovalot. Missä mahtaa olla vika? Olen jo vaihtanut koko viiksen ja 2kpl releitä, jotka ohjaa valoja. P93 1995.
Pitkät palaa aina
5
2561
Vastaukset
- Hanski788
Olisko H4 lampussa lyhyt- ja pitkälanka sulanut yhteen? Kokeile vaihtaa polttimot uuteen.
- sahkoman
Kantsii tutkia niin löytyy se vikakin ettei turhaan vaihtele osia.
Vähän tarkempaa kuvausta viasta niin saattaa ratketa.
Palaako sekä pitkät että lyhyet samaan aikaan ajovalossa?
Vai pelkkä pitkän lanka?
Onko lisävaloja? Vaikuttaako niiden pois kytkeminen mitenkään? - Macco1
Kun kytkee parkit, kaikki ok eli pelkät parkit palaa. Kun kytkee ajovaloille, pelkät pitkät palaa ja myös sininen merkkivalo. Kun yrittää vaihtaa lyhyille, rele naksahtaa, mutta tilanne ei muutu mihinkään. Parkeille palattaessa pitkät sammuu.
Eli aina kun on ajovalot kytkettynä, palaa pelkät pitkät ja sininen pitkien merkkivalo.
Ei ole lisävaloja, eikä mitään muutakaan extra virityksiä. - huhheijaijaa
Mulla oli actrossisss samallalailla. Kummatkin lyhyet langat palaneet poikki niin jostain syystä vaihtaa automatik pitkille. eli hae uudet H4:t niin sillä todennäkösesti korjaantuu. Ainakin mulla.
- Macco1
Jep, kuntoon tuli. Vaihdoin polttimot ja rupes pelaamaan. Toinen polttimo oli sulanut ja ilmeisesti aiheutti vaivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2696877SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p805471Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.1054415SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2693881Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643619Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463269Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2492950Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752211SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden511731Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491615