2-tahtiöljyt

5hy34qgergaw

Onko Neste Super 2-T hyvää öljyä mopoon? Ainakin on synteettistä...

14

6072

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgayhay

kais se mopossa menee.

itse käytin aikanaan Teboilin täyssynteettistä 2t öljyä, se on todella hyvää öljyä ainakin, kun ajoin mopolla 16 tkm tällä öljyllä ja kone oli aina tikissä.

• dfg4

Juu mopoissa menee mikä tahansa.

• asdsadsd

No suosittelen aina täyssynteettistä, ei mitään mineraalipohjasia. Yleensä nesteen ölyt laadukkaita

• dfg4

En kyllä suosittele mitään täyssynteettistä, jos on kurit putkessa. Vähän liian hyvää öljyä tukkoselle mopolle, joten se ei pala kunnolla ja karstoittaa aivan perkeleesti moottoria ja putkea. Puolsynteettiset on sopivia vakio mopoille.

• kyllä toimii
        dfg4 kirjoitti:

En kyllä suosittele mitään täyssynteettistä, jos on kurit putkessa. Vähän liian hyvää öljyä tukkoselle mopolle, joten se ei pala kunnolla ja karstoittaa aivan perkeleesti moottoria ja putkea. Puolsynteettiset on sopivia vakio mopoille.

Kyllä mineraalipohjainen mopossa menee, sen verran pienet kierrokset jne.

Itse olen kyllä huomannut, että suurin osa synteettisistä öljyistä ei ole oikeasti kokonaan synteettisiä, vaikka purkissa ei lukisikaan osasynteettinen...

• Trollercoaster
        kyllä toimii kirjoitti:

Kyllä mineraalipohjainen mopossa menee, sen verran pienet kierrokset jne.

Itse olen kyllä huomannut, että suurin osa synteettisistä öljyistä ei ole oikeasti kokonaan synteettisiä, vaikka purkissa ei lukisikaan osasynteettinen...

Pienet kierrokset? Ehkä jotain tunturi aikana.

• gg4wgawgwgrwg
        Trollercoaster kirjoitti:

Pienet kierrokset? Ehkä jotain tunturi aikana.

On ne aika pienet moottoripyöriin verrattuna

• Trollercoaster
        gg4wgawgwgrwg kirjoitti:

On ne aika pienet moottoripyöriin verrattuna

Kierrosluvuissa 2-tahti mopo vetää aika kevyesti moottoripyörien ohi tosin en mistään kilpapyöristä tiedä mutta aika tasoissa varmaan.

• mopilia

Ite olen käyttänyt tommosta mobil extra 2t semi synthetic öljyä niin on tosi hyvää ei savuta paljoa ja sekoittuu hyvin bensankin sekaan. Lukee siinä purkissa että pitää moottorin puhtaana ja voitelee erittäin hyvin. Maksaa motonetissa 6,99 € 1l.

• atgayay

No tottakai joka purkissa lukee että "TÄÄ ON PARAS SUOJA MOOTTORILLES OSTA TÄTÄ"

Ei kai sinne mennä pistään jotain että "pls osta tää, mut toi teboilin vastaava kyl on parempaa"

• v.k0

toi neste super savuttaa, ite oon ajanu 2l sitä. mut osta ihmees teboil 2t bikeä. voin suositella oon käyttäny vuosia sitä sahoissa, mopoissa, piikeissä yms..

• h3rgagagwaga

Itselläni tuo teboil 2t bike aiheutti öljyn lentämistä ulos putkesta.

• savu erkki

Mä taas haluaisin sellaista 2T öljyä, mikä savuttaa kunnolla. Ei roiku autoilijat niin takarenkaassa kiinni, kun käryää reilusti.
      Eihän tuota nykyaikaista kakstahtia tunnu saavan savuttamaan kuin dieselillä kylmänä.

• xtreemeert

mikään öljy ei enää haise kunnolla eli osta vittu suoraa mansikan hajusta nii ne tulee ihan kii muute pitääkö muuttaa tuorevoitelun säätöjä isommiks jo ottaa putkesta prikkaa jos ei niin entäpä sit hukkaputkella? kertokaa tää on kyl väärä sivu mut sooo watti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe