Onko Neste Super 2-T hyvää öljyä mopoon? Ainakin on synteettistä...
2-tahtiöljyt
14
6072
Vastaukset
- tgayhay
kais se mopossa menee.
itse käytin aikanaan Teboilin täyssynteettistä 2t öljyä, se on todella hyvää öljyä ainakin, kun ajoin mopolla 16 tkm tällä öljyllä ja kone oli aina tikissä. - dfg4
Juu mopoissa menee mikä tahansa.
- asdsadsd
No suosittelen aina täyssynteettistä, ei mitään mineraalipohjasia. Yleensä nesteen ölyt laadukkaita
- dfg4
En kyllä suosittele mitään täyssynteettistä, jos on kurit putkessa. Vähän liian hyvää öljyä tukkoselle mopolle, joten se ei pala kunnolla ja karstoittaa aivan perkeleesti moottoria ja putkea. Puolsynteettiset on sopivia vakio mopoille.
- kyllä toimii
dfg4 kirjoitti:
En kyllä suosittele mitään täyssynteettistä, jos on kurit putkessa. Vähän liian hyvää öljyä tukkoselle mopolle, joten se ei pala kunnolla ja karstoittaa aivan perkeleesti moottoria ja putkea. Puolsynteettiset on sopivia vakio mopoille.
Kyllä mineraalipohjainen mopossa menee, sen verran pienet kierrokset jne.
Itse olen kyllä huomannut, että suurin osa synteettisistä öljyistä ei ole oikeasti kokonaan synteettisiä, vaikka purkissa ei lukisikaan osasynteettinen... - Trollercoaster
kyllä toimii kirjoitti:
Kyllä mineraalipohjainen mopossa menee, sen verran pienet kierrokset jne.
Itse olen kyllä huomannut, että suurin osa synteettisistä öljyistä ei ole oikeasti kokonaan synteettisiä, vaikka purkissa ei lukisikaan osasynteettinen...Pienet kierrokset? Ehkä jotain tunturi aikana.
- gg4wgawgwgrwg
Trollercoaster kirjoitti:
Pienet kierrokset? Ehkä jotain tunturi aikana.
On ne aika pienet moottoripyöriin verrattuna
- Trollercoaster
gg4wgawgwgrwg kirjoitti:
On ne aika pienet moottoripyöriin verrattuna
Kierrosluvuissa 2-tahti mopo vetää aika kevyesti moottoripyörien ohi tosin en mistään kilpapyöristä tiedä mutta aika tasoissa varmaan.
- mopilia
Ite olen käyttänyt tommosta mobil extra 2t semi synthetic öljyä niin on tosi hyvää ei savuta paljoa ja sekoittuu hyvin bensankin sekaan. Lukee siinä purkissa että pitää moottorin puhtaana ja voitelee erittäin hyvin. Maksaa motonetissa 6,99 € 1l.
- atgayay
No tottakai joka purkissa lukee että "TÄÄ ON PARAS SUOJA MOOTTORILLES OSTA TÄTÄ"
Ei kai sinne mennä pistään jotain että "pls osta tää, mut toi teboilin vastaava kyl on parempaa"
- v.k0
toi neste super savuttaa, ite oon ajanu 2l sitä. mut osta ihmees teboil 2t bikeä. voin suositella oon käyttäny vuosia sitä sahoissa, mopoissa, piikeissä yms..
- h3rgagagwaga
Itselläni tuo teboil 2t bike aiheutti öljyn lentämistä ulos putkesta.
- savu erkki
Mä taas haluaisin sellaista 2T öljyä, mikä savuttaa kunnolla. Ei roiku autoilijat niin takarenkaassa kiinni, kun käryää reilusti.
Eihän tuota nykyaikaista kakstahtia tunnu saavan savuttamaan kuin dieselillä kylmänä. - xtreemeert
mikään öljy ei enää haise kunnolla eli osta vittu suoraa mansikan hajusta nii ne tulee ihan kii muute pitääkö muuttaa tuorevoitelun säätöjä isommiks jo ottaa putkesta prikkaa jos ei niin entäpä sit hukkaputkella? kertokaa tää on kyl väärä sivu mut sooo watti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676