Kenen vastuu Karoliinan kuolema ?

Mitä laki sanoo ?

Kyseessä on alaikäinen henkilö jolle on tarjottu alkoholia ja vain aikuiset saavat ostaa laillisesti alkoholia. Jos lampeen olisi hukkunu täysi-ikäinen henkilö asia olisi kirjattu poliisi ö-mappiin. Kuka toimitti alkoholit bileisiin ? - Kyseessä on alaikäisen kuolemantuottamus.

62

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoriso sucks

      Ja poikien osalta heitteillepano kuolemantuottamus. Ja turha mussuttaa että ovat varmaan jo kärsineet. Sietääkin kärsiä ja rangaistus lain mukaan niskaan!!

      • ho hop mietis ny

        Eli ei vanhempien?

        15 vuotias pitää pitää remmissä eikä sitä saa pitää vapaana
        kantakaupungin alueella edes öisin.
        Eli vanhemmille se pano.


    • Olisit

      juhlinut nuorena, ettei tarvitsisi olla katkera vanhana.

    • Othello

      Yks viksuimpia kommentteja:

      "Minkäs hän luonteeleen voi"

      Musta voidaan kääntää valkoiseksi.

      • herra luonteva

        Luontevuus on luontevaa.


    • hepolius

      Edesvastuutonta laskea voimakkaassa humalatilassa oleva henkilö moottoriajoneuvon "rattiin". Selkeä heitteillepano.

      • edelleen ja vain

        Vastuu on vanhemmilla


      • Tapara pelaa
        edelleen ja vain kirjoitti:

        Vastuu on vanhemmilla

        Pillluhommat pitää aina hoitaa, vaikka olis kiire Jäähallille.


      • höh????
        Tapara pelaa kirjoitti:

        Pillluhommat pitää aina hoitaa, vaikka olis kiire Jäähallille.

        Konkurssi ilves pelaa.


      • Koo ve pela
        höh???? kirjoitti:

        Konkurssi ilves pelaa.

        Meitän perhe kanatta ain Koo Vee.
        Meet hurratan Koo Veele.


    • Typerä kysymys

      Kenen vastuu?

      No olisiko oma? Ei vastuuta omasta käyttäytymisestä voi ulkoistaa muille ihmisille. Kukaan ei pakottanut juomaan alkoholia, saati ajamaan päihtyneenä - ei edes menemään bileisiin kyseisenä iltana.

      Oma valinta, oma vastuu.

      • Whisky-T:n kamu

        Ulkoistakaamme alkkohoolin juominen Whisky-Taavetille, Hän hoitaa homman tosi mielellään.


    • Sori mut nyt näin

      Niin meinaat että kenen vastuulle jää lapsen törkeä heitteillepano
      kertaa tuhat ja alaikäselle viinana hommaaminen?

      No nyt ku se kuoli niin syylliset pääsi ku koira veräjäst.
      Täytyy muistaa, et se miniportto oli tavannut nää uudet
      tuttavansa suomen mm-juhlissa Tampereen keskustassa YÖLLÄ!
      (sillon olis 14/15 vuotiaan pitäny olla nukkumassa)
      Ja äitinsä hänen piti miitata YÖLLÄ kello:01:jotain...(taas)

      Ja jos lehtiin on luottamista niin se lunttu oli jo katoamistaan edeltävänä
      kahtena vuorokautena ollut ihan tillin tallin pitkin rantoja
      YÖLLÄ joten ihan sama näyttäs olevan.

      Tässä tapauksessa ne näyttäis pääsevän kuten yleensä ihan
      ilman saktioita eikä tommosen teinihoron kuolemaa tarvi enää
      penkoa.

      Poliisi yllätti kun oli oikeessa.
      Meinaan en uskonut, et ikinä löytyis mut meni just niiku
      se Kallioniemi vai mikä lie sanos. Et pisteet sinne.
      Tosin turha sitäkään on miettiä koska kuolema kuittaa
      tässä aika pitkälti koko setin...Kyl mää sen myönnän
      et meni äärettömän hyvännäkönen teinipillu hautaan mut se kertoo jotain ettei perhe tai "kaverit" edes vaatteita tunnista.

      Höpö höpö tuollaista pykälää olekkaan.

      • Vihainen72109

        Mikä vittu sinua vaivaa?

        Näin sinä kirjoitat:
        "Ja jos lehtiin on luottamista niin se lunttu..."
        Kutsut kuollutta lasta luntuksi ja teinihoroksi?

        Mikä vittu sinua vaivaa? Kirjoita noin vielä kerrankin, niin otan yhteyttä poliisiin.

        Kukaan normaali ihminen ei kirjoittele tuollaisia.

        Ja mikset ole riehunut jokaisen hankeen sammuneen teinin haudalla? Miksi sinua kiinnostaa juuri Karoliina?
        Joten onko sinulla jotain tekemistä Karoliinan katoamisen kanssa? Oletko sinä vastuussa siitä mitä Karoliinalle tapahtui ja nyt yrität rauhoitella omaatuntoasi pitämällä uhria "lunttuna"? Siitäkö tässä on kysymys?


      • poidf
        Vihainen72109 kirjoitti:

        Mikä vittu sinua vaivaa?

        Näin sinä kirjoitat:
        "Ja jos lehtiin on luottamista niin se lunttu..."
        Kutsut kuollutta lasta luntuksi ja teinihoroksi?

        Mikä vittu sinua vaivaa? Kirjoita noin vielä kerrankin, niin otan yhteyttä poliisiin.

        Kukaan normaali ihminen ei kirjoittele tuollaisia.

        Ja mikset ole riehunut jokaisen hankeen sammuneen teinin haudalla? Miksi sinua kiinnostaa juuri Karoliina?
        Joten onko sinulla jotain tekemistä Karoliinan katoamisen kanssa? Oletko sinä vastuussa siitä mitä Karoliinalle tapahtui ja nyt yrität rauhoitella omaatuntoasi pitämällä uhria "lunttuna"? Siitäkö tässä on kysymys?

        Bilepellet on vastuullisia.

        Ne kuuluisi sulkea eliniäksi vankilaan lain määräämänä, kuten oikeusvaltioissa. Valehtelivat poliisille, heitteillepanivat ja todennäköisesti juottivat, valehtelijoita kun ovat. Saastoja, ihmisiä ne eivät ole.


      • Sinut pitäisi
        poidf kirjoitti:

        Bilepellet on vastuullisia.

        Ne kuuluisi sulkea eliniäksi vankilaan lain määräämänä, kuten oikeusvaltioissa. Valehtelivat poliisille, heitteillepanivat ja todennäköisesti juottivat, valehtelijoita kun ovat. Saastoja, ihmisiä ne eivät ole.

        laittaa syytteeseen kunnianloukkauksesta. Kadut ovat täynnä joka ilta kännisiä nuoria ja osa ajaa skoottereillaan tai millä ajavatkin. Joku välittää tai tarjoilee aina, kavereita turha syyttää, jokainen päättää tekemisistään itse.

        Nämä jopa viivyttivät lähtöä niin pitkään, kuin mahdollista. Karoliinan olisi pitänyt itse tilata taksi tai pyytää joku hakemaan, eikä vain yrittää soittelemalla saada lisää viinaa.


      • ????sdf
        Sinut pitäisi kirjoitti:

        laittaa syytteeseen kunnianloukkauksesta. Kadut ovat täynnä joka ilta kännisiä nuoria ja osa ajaa skoottereillaan tai millä ajavatkin. Joku välittää tai tarjoilee aina, kavereita turha syyttää, jokainen päättää tekemisistään itse.

        Nämä jopa viivyttivät lähtöä niin pitkään, kuin mahdollista. Karoliinan olisi pitänyt itse tilata taksi tai pyytää joku hakemaan, eikä vain yrittää soittelemalla saada lisää viinaa.

        Olitko paikalla ja heitteillejättäjä poliisillevalehtelija?

        Vai mistä tiedät mitään?

        Ainoa fakta on, että bilepellet on poliisille valehtelijoita eli saatanallisia rikollisia. Vai väitätkö, että poliisi valehtelee?

        Kaikki muu on rikollisten paholaisten kertomaa. Minä en usko Jammu-setää, enkä valehtelevia bilepellejä. Uskotko sinä Jammun kaltaisia saatanan ali-ihmisiä eli suomeksi rikollisia?

        Ps. Miten ""bilepellejä" voi kunnianloukata? Onko se sukunimi vai etunimi hyvä ES-jonne?


      • Sinäkin voit
        ????sdf kirjoitti:

        Olitko paikalla ja heitteillejättäjä poliisillevalehtelija?

        Vai mistä tiedät mitään?

        Ainoa fakta on, että bilepellet on poliisille valehtelijoita eli saatanallisia rikollisia. Vai väitätkö, että poliisi valehtelee?

        Kaikki muu on rikollisten paholaisten kertomaa. Minä en usko Jammu-setää, enkä valehtelevia bilepellejä. Uskotko sinä Jammun kaltaisia saatanan ali-ihmisiä eli suomeksi rikollisia?

        Ps. Miten ""bilepellejä" voi kunnianloukata? Onko se sukunimi vai etunimi hyvä ES-jonne?

        hukuttautua siihen lampeen, sitten helpottaa.


      • saådpfko
        Sinäkin voit kirjoitti:

        hukuttautua siihen lampeen, sitten helpottaa.

        Eli olet pelkkä rikollisia ali-ihmisiä ihannoiva paskainen peelo. Hyvä, että selvisi.

        Ps. Sinut saa puolestani hukuttaa järveen, kuten kaikki rikolliset, kuten vaikkapa saastaiset heitteillejättäbilepellet!


      • Taisit ihan
        saådpfko kirjoitti:

        Eli olet pelkkä rikollisia ali-ihmisiä ihannoiva paskainen peelo. Hyvä, että selvisi.

        Ps. Sinut saa puolestani hukuttaa järveen, kuten kaikki rikolliset, kuten vaikkapa saastaiset heitteillejättäbilepellet!

        rakastua Karoliinaan, kun noin kiihottaa. Onko sinulla muitakin alaikäisiä kiikarissa? Vai oletko kiihottunut pelkästään itsemurhan tehneistä?


    • Pelkkä vahinko

      Olet periaatteessa ihan ookeessa. Mä en tossa iässä ollut ees nähnyt viinapulloo. Mutta kuitenkin, ei kai se ollut kenenkään syy. Se on helppo syyttää ihmisiä jos sattuu tapaus että tulee ruumihia. Mutta kun 99 % tapauksista vahinkoja ei tule ja sitä kuitenkin jatkuvasti tapahtuu niin vaikea ketään tuomita. Kuulunee suomalaiseen kulttuuriin.
      Kuten sanoin, mä tutustuin viinaan vasta 20-vuotiaana ja siitä lähtien oon tutustunut joka päivä. En myöskään salli että 15- ja 16-vuotiaat lapseni tutustuvat ko. aineeseen jatkuvasti, onneksi eivät kertaakaan ole niin tehneet. Jos sitten ekan kerran kaveriporukan jälkeen tulevat kotiin järjestän ymmärtäväisenä oksennusvadin sängyn viereen enkä muistele pahalla. Toisin käy jos jatkaisivat touhua. Oli ikävä katsella viikko sitten Kakola-ohjelmaa jossa äiti piti normaalina että lapset vetää röökiä, kaljaa ja lonkeroo. "No ottakaa nyt sitte sieltä jääkaapista ettei kuvausryhmä luule mua kitupiikiks".

    • räisä raisanen
      • sala polisi

        Kaikki noi katonnet ihmiset on nähty katulla ja torilla kolme vuota ennenku ne katos.
        Olisko täsä jotakin niinku johto lankaa?


      • Älämölöjengi
        sala polisi kirjoitti:

        Kaikki noi katonnet ihmiset on nähty katulla ja torilla kolme vuota ennenku ne katos.
        Olisko täsä jotakin niinku johto lankaa?

        Näin on, huomiotaherättävää bileporukkaa on nähty ja moni muukin on tehnyt siellä havaintoja, siitä vaan miettimään keitä siihen sillo kuului, uutisistatunnettu bilejengi on ollut/oli ainakin vuodesta 2010.


      • salane o
        sala polisi kirjoitti:

        Kaikki noi katonnet ihmiset on nähty katulla ja torilla kolme vuota ennenku ne katos.
        Olisko täsä jotakin niinku johto lankaa?

        Sala polisi o tosi salane


    • -Janne.

      "juhlinut nuorena, ettei tarvitsisi olla katkera vanhana. "


      Huono riimi. Juhlat vasta alkaa vanhempana.

      • Liinu 898989898

        Sinä joka kirjoitit noin rumasti Karoliinasta,,vaikka en tuntenut tyttöä.

        Toivon että saat itse myös surra omaa lastasi joskus ja muistat pahat kirjoituksesi..

        Elämä tulee sinulle antamaan myös sitä mitä ansaitset.


      • Mitä pahaa
        Liinu 898989898 kirjoitti:

        Sinä joka kirjoitit noin rumasti Karoliinasta,,vaikka en tuntenut tyttöä.

        Toivon että saat itse myös surra omaa lastasi joskus ja muistat pahat kirjoituksesi..

        Elämä tulee sinulle antamaan myös sitä mitä ansaitset.

        jonkun tuntemattoman tyttö on sinulle tehnyt, että toivoisit hänestä alkoholistia ja itsemurhaajaa.


      • rivienvälikyylä
        Mitä pahaa kirjoitti:

        jonkun tuntemattoman tyttö on sinulle tehnyt, että toivoisit hänestä alkoholistia ja itsemurhaajaa.

        Tähän aiheeseen ollaan aina palattu kun ollaan keskusteluntynkää saatu aikaiseski.
        Edelleen se on jonkun etu tämä mustamaalaaminen, kuten jennan tapauksessakin kävi.


      • paheksuva pate
        rivienvälikyylä kirjoitti:

        Tähän aiheeseen ollaan aina palattu kun ollaan keskusteluntynkää saatu aikaiseski.
        Edelleen se on jonkun etu tämä mustamaalaaminen, kuten jennan tapauksessakin kävi.

        Miks ne Jennat aina matkustaa Espanjaan? Haluuks ne niin kiihkeesti saada munaa joltakin tonjuhanilta?


    • SFP:n kundin veli

      Kuma olin pentu niin vanhemmat ihmiset puhusivat että oli yks semmonen Jammu kun pani kaikkia pikkulikkoja persseeseen. Mun veli äänestää aina Svenska Folkpartiettia ja se sanoo, että ihan varmasti se oli Jammu kun syyllistysi tohon Pahoin-pitelyyn.

    • ehkä se oli pena

      Aloittaja kysyy, että kuka toimitti alkoholia bileisiin. Täällä meilläpäin puhutaan, että se oli yks Pena, mutta se käyttää muitakin nimiä se jätkä.
      Tai sitten se oli joku toinen tyyppi.

      • fhuihilu

        Tai sitte se oli Riku...


    • MARJATTAMÄKELÄ

      MIKS AINA PITÄÄ SAADA JONKUN PÄÄ PÖLKYLLE SAATANA.

      • niin, Miksi

        Piti saada nuoren mopotytön pää pölkylle. Miksi.


      • heitteille jättö
        niin, Miksi kirjoitti:

        Piti saada nuoren mopotytön pää pölkylle. Miksi.

        Pojat, joiden kans Karoliina joi, jättivät Karoliina heitteille, tämähän on selvä rikos. Poikien olisi pitänyt ottaa Karoliina mukaansa, nukkumaan vaikka viereensä. Karoliina olisi sitten selvittyään seuraavana aamuna ajanut mopollansa kotiin.

        Karoliinan kuolema on alkoholia toimittaneiden poikien vastuulla, jotka joivat Karoliinan kanssa.


      • jovainenkin
        niin, Miksi kirjoitti:

        Piti saada nuoren mopotytön pää pölkylle. Miksi.

        Sitä minäkin olen ihmetellyt, on tullut mieleen asia jos vaikka olisi jonkun etu tämä parjaaminen, vaikutti niin oudon systemaattiselta.


      • batterifin
        jovainenkin kirjoitti:

        Sitä minäkin olen ihmetellyt, on tullut mieleen asia jos vaikka olisi jonkun etu tämä parjaaminen, vaikutti niin oudon systemaattiselta.

        Tää vaikuttaa olevan tosiasia, ihan selvästi, plussaa plussaa plussaa.


      • Vihainen8294388
        batterifin kirjoitti:

        Tää vaikuttaa olevan tosiasia, ihan selvästi, plussaa plussaa plussaa.

        Kyllä. Tämä yksi parjaaja on riehunut täällä pitkään haukkumassa Karoliinaa. Ei ole ollenkaan normaalia. Miten jonkun päässä voi naksahtaa niin, että haukkuu kuollutta tyttöä tuohon malliin?

        Olen meittinyt, että pitäisikö poliisia infota tästä. Ties mitä siellä taustalla.


      • Infoa samalla
        Vihainen8294388 kirjoitti:

        Kyllä. Tämä yksi parjaaja on riehunut täällä pitkään haukkumassa Karoliinaa. Ei ole ollenkaan normaalia. Miten jonkun päässä voi naksahtaa niin, että haukkuu kuollutta tyttöä tuohon malliin?

        Olen meittinyt, että pitäisikö poliisia infota tästä. Ties mitä siellä taustalla.

        noista poikien syyttelijöistä, mutta eiköhän tuon todennäköisen itsemurhan saisi antaa jo olla.


      • Onhan niitä.....
        Vihainen8294388 kirjoitti:

        Kyllä. Tämä yksi parjaaja on riehunut täällä pitkään haukkumassa Karoliinaa. Ei ole ollenkaan normaalia. Miten jonkun päässä voi naksahtaa niin, että haukkuu kuollutta tyttöä tuohon malliin?

        Olen meittinyt, että pitäisikö poliisia infota tästä. Ties mitä siellä taustalla.

        Ainakin tämmöinen näyttää niille sopivan mainiosti, onko jotain mitä ei saa tulla ilmi?
        Ei se tervettä toimintaa ainakaan ole ei alussa eikä nyt, sitä on ollut ihan alusta asti kumman sytemaattista eikö vain?


      • tuli vaan mieleen
        niin, Miksi kirjoitti:

        Piti saada nuoren mopotytön pää pölkylle. Miksi.

        Onks se mopo myytävänä? Tarttis ostaa mopo.


    • Hoosianna
    • mitä tapahtunut?

      Heitteillejättö tai ei en nyt sitä lähde tässä kommentoimaan. Olen kylläkin hyvin vahvasti sitä mieltä, että poikien vastuulla on ainakin osittain Karoliinan kuolema. Onko pojilla jotain tietoa tarkemmin miksi Karoliina lähti heidän luotaan silloin yöllä tai jotain osuutta tähän. He meinaan valehtelivat niin useasti poliisille, että jotain siellä on tapahtunut, mutta mitä? Toivottavasti siihen asiaan tulee edes joskus selvyys.

      • sun PITÄÄ

        Sun PITÄÄ tää asia selvittää, ja ihan aluks sun PITÄÄ kommentoida.
        Muuten ei tästä tule mitään.


    • kammallaa

      Moonasitämieltä etä toi on aika kammalaa.
      siis kaikki

    • thepaskajuttu

      aika turha kysellä.... poliisilla on varmaan tietoa ja kertoo sen omaisille. muille tämä kuuluu vain sen että bileissä olleiden pitäisi kertoa kaikki jos kerrottavaa vielä on. en kyllä lisäisi vanhempien tuskaa syyllistämällä heitä. muistakaa mitä itse teitte 15 vuotiaana. teillä oli onni mukana hölmöillessä. sairas aihe antakaa jo olla

      • Asia vilpitön häh?

        Pitäisi kertoa vaikka kuinka thepaskajuttu olisi, jos vain jotain on kerrottavaa, tietysti pelolle pelottelulle ei mitään voi, mutta siksi pitää kertoa kun siellä toimi samaan aikaan tämä maineikas urheilupiireissä tunnettu malaganjengi. Espanjan ja tämän jutun väliin mahtuu noin.yksi kuukausi.


    • näinsuomessa....

      Jos pariskunta olisi ryypiskellyt ja nainen löytyy lammesta kuolleena ja mies vielä
      valehtelee illan tapahtumista, niin varmasti mies olisi syytteessä taposta taikka murhasta.

      • rivienvälikyylä.

        Kyllä normaalisti näin se kuuluisi mennä, taannoin löytyi eukko järvestä ja miesystävä sai syytteen kun vihdoinkin oli tarpeeksi todisteita vääliin mahtui useampi vuosi.


      • Mutta jos
        rivienvälikyylä. kirjoitti:

        Kyllä normaalisti näin se kuuluisi mennä, taannoin löytyi eukko järvestä ja miesystävä sai syytteen kun vihdoinkin oli tarpeeksi todisteita vääliin mahtui useampi vuosi.

        mies hukkuu, naista ei edes epäillä. Joku voisi kostoksi lavastaa itsemurhankin näyttämään murhalta tai joku toinen lavastaisi puolison näyttämään murhaajalta.


      • uimataitokaikille
        Mutta jos kirjoitti:

        mies hukkuu, naista ei edes epäillä. Joku voisi kostoksi lavastaa itsemurhankin näyttämään murhalta tai joku toinen lavastaisi puolison näyttämään murhaajalta.

        Suomessa toi hukkuminen on oikea kansantauti. Moniko hukkunut on tehnyt itsemurhan, tai murhattu. Miksi pitää väen väkisin mennä veteen, jos ei tiedä miten siellä selviytyy elossa.

        Pakkoruotsin tilalle pakkouintitaito!


      • SFP:n kundin broidis
        uimataitokaikille kirjoitti:

        Suomessa toi hukkuminen on oikea kansantauti. Moniko hukkunut on tehnyt itsemurhan, tai murhattu. Miksi pitää väen väkisin mennä veteen, jos ei tiedä miten siellä selviytyy elossa.

        Pakkoruotsin tilalle pakkouintitaito!

        Mun veli äänestää aina vaaleissa Svenska Folkpartiettia ja se sanoo että ruottalaiset osaa kaikki uida.
        Tota mä en usko, uskokko sää?


      • ne osaa puida
        SFP:n kundin broidis kirjoitti:

        Mun veli äänestää aina vaaleissa Svenska Folkpartiettia ja se sanoo että ruottalaiset osaa kaikki uida.
        Tota mä en usko, uskokko sää?

        Ruottalaiset osaa puida.
        Siis aineskin ne kun asuu maalla niinku Taalaimmaalla.


      • ne osaa naida
        ne osaa puida kirjoitti:

        Ruottalaiset osaa puida.
        Siis aineskin ne kun asuu maalla niinku Taalaimmaalla.

        Ruottalaiset osaa naida.


    • Tiedonsaaja

      Minä sain tiedon että alotusviestin kirjoittajalla on lääkkeet syömättä.

    • 5-10vuotta....

      Älä nyt hyvä mies hätäile. Odo nyt sen aikaa että toimeenpaneva tutkinnanjohtaja pääsee eläkkeelle 10 vuoden kuluttua ja paikalle nimitetään uusi uljas tutkija joka ottaa asian uuteen käsittelyyn.

      • oha se

        Näin se menee valitettavasti, sitä ennen sivulliset kärsii...


    • Helppoooooooo

      Karoliina oli 15v täyttänyt ja ilmeisesti vielä täysijärkinen, siten hän oli rikosoikeudellisessa vastuussa omista tekemisistään.

      • Alämölöjengi

        Oli täysjärkinen, todella fiksu ja kovakuntoinen , ei olisi itse lähtenyt skopalla kännissä ajamaan vaan olisi kävellyt, tälläinen juttu torpattiin vauhdila alas joidenkin toimesta miksi? Julkisuuteen annettiin kuvaa aivan muusta joka oli tosiaankin jonkun etu ihan selvästi.


    • että silleen

      Siis että kuka toimitti alkoholit bileisiin?
      Muijan yks työkaveri kertoi että sen naapuri oli puhunu semmosta että sen serkku oli kuullu, että yks jätkä oli toimittanu alkoholit bileisiin, mutta se ei tuntenu sitä jätkää niin se ei tiedä sen nimeä.
      Niin se varmaan on.

    • että tällätavalla

      Kertokaas miksi ei saatu hengiltä ekalla yrityksellä vaan piti järjestää se surullisenkuuluisaksi jäänyt toinen kierros?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe