Moi onko jonkun KPOP tanssi ryhmä espoossa tai haluako kukkan muodostaa yksi?
KPOP Dance group
16
424
Vastaukset
- yaao
Minä olisin tullut mutta mä asun Helsinkissa
- Oppa-Kun
jos on pojat kiinnostuneita oppimaan tansseja KPOP ja / tai laulaa Korealaissia biiseja otta yhteyttä mun kanssa [email protected] ei tarvitse osata tanssia ^ ^!
- Cinta Sarita
Hei, olen tyttö ja olisin kiinnostunut...
- turtleee
okei ,kuulostaa varmaan tosi tyhmält ja oon turusta mut haluisin kans liittyä kun ei täältä turusta oikein löydä ihmisiä jotka haluis tanssi kpoppi tai yleensäkkään mitään ;__;; mut jos on tarjous voimassa ja teille kelpaa turkulainen tyttö nii olis ihan kiva keskustella siasta enemmän? :D
- turtleee
ASIASTA****
- cakepuppy
Moi asun Kirkkonummessa ja olen kiinnostunut, jos tarjous on vielä voimassa?^^
- joku
moi oon kirkkkonummelta ja oon myös kinnostunu
- cakepuppy
Perustetaanko oma ryhmä K:nummessa?XD
- joku
ok
- cakepuppy
Eli.. tehdäänkö se oma ryhmä? if so, niin sähkö posti on xnyannyanx(a)gmail.com
Ja jos muita kiinnostuneita löytyy, nii ottakaa yhteyttä vaan, tää keskustelu näyttää vähän kuolleelta... tai?
- Joku
=)
- kpopfani
Olisiko kukaan vihdistä kiinnostunut tekemään oman k-pop tanssiryhmä?
- annyeoongg93
Tääl ois yks ku asuu Turun lähellä :) ketään muita ?
- naegawolf
jos kukaan nyt tätä enää ikinä lukee mut...
oon mikkeliläinen 16v tyttö ja ois tosi kiva perustaa tai päästä johonkin tanssiryhmään :)
jos oot ees etelä-savosta nii voisha sitä järjestellä joteki et harjotellaan itekseen ja aina ku mahollista nii nähtäis ja harjotellaan yhdessä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503324Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5452041Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821917- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281287UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195