mitä mieltä tästä?

FightClubCgames

Eilen 9.9.2011 naapurini kävi omassa pihassani kimppuuni. Tarttui rinnuksiini ja huuti kuin hinaaja,sanoin että voidaan puhua normi äänellä kun hän halusi välttämättä niin lähelle tulla.
Sanoi että mun pitäis mennä kotia ja olla neljän seinän sisällä jotta hän ei näe minua. Sanoi jos näkee minut niin tappaa minut. Käveli pois ja hänellä oli takataskussa joku pieni puukko? Kehotti MINUA menemään laitokseen.....
Rintapieleeni jäi pieni jälki.. Eli tappouhkaus toisinsanoen.
Asia oli mielestäni huvittava koska mies tärisi kuin ompelukone kun huuti minulle.
Erittäin hauskaa tässä on se että oisin voinut halutessani hakata sen retkun siihen paikkaan koska olen viettänyt erittäin väkivaltaista elämää. Pelkään vain että olisin nauttinut siitä koska hän töni minua eikä suostunut normaaliin keskusteluun.
Siinä vaiheessa meinasi pimentyä päässä kun töni minua selkään.
Olen luopunut väkivallasta noin kaksi vuotta sitten enkä halua kenellekkään oikeastaan mitään pahaa.
Laitoin tälle naapurille illalla txt viestin että en ilmoita poliisille tai muille viranomaisille tästä asiasta koska en jaksa nähdä vaivaa. Ja kysyin haluaisiko hän nähdä ja jutella niin kuin ihmiset tästä asiasta ja toisestakin. Ei ole mitään vielä kuulunut.
Nyt miettinyt tässä että pitäisikö minun nyt hänet nähdessäni käydä samanlailla kimppuun, tarttua rinnuksiin ja pyyhkiä vähän hiekkaa hänne naamalla,vai olla se fiksumpi osapuoli ja mennä edes yrittämään keskustelemaan asioista?
Pieni tappelu ei ois pahitteeks kyllä mutta se olisi aika yksipuolista enkä halua satuttaa minua vanhempaa ihmistä.
Mieli kyllä tekisi mutta olen luopunut väkivalasta koska oln opetellut puhumaan asiat. Ennen aina murtuivat luut......

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        313
        3566
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1669
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1500
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        56
        1425
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        27
        1290
      6. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        47
        1250
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        49
        1212
      8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1180
      9. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        182
        1161
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1147
      Aihe