Eilen 9.9.2011 naapurini kävi omassa pihassani kimppuuni. Tarttui rinnuksiini ja huuti kuin hinaaja,sanoin että voidaan puhua normi äänellä kun hän halusi välttämättä niin lähelle tulla.
Sanoi että mun pitäis mennä kotia ja olla neljän seinän sisällä jotta hän ei näe minua. Sanoi jos näkee minut niin tappaa minut. Käveli pois ja hänellä oli takataskussa joku pieni puukko? Kehotti MINUA menemään laitokseen.....
Rintapieleeni jäi pieni jälki.. Eli tappouhkaus toisinsanoen.
Asia oli mielestäni huvittava koska mies tärisi kuin ompelukone kun huuti minulle.
Erittäin hauskaa tässä on se että oisin voinut halutessani hakata sen retkun siihen paikkaan koska olen viettänyt erittäin väkivaltaista elämää. Pelkään vain että olisin nauttinut siitä koska hän töni minua eikä suostunut normaaliin keskusteluun.
Siinä vaiheessa meinasi pimentyä päässä kun töni minua selkään.
Olen luopunut väkivallasta noin kaksi vuotta sitten enkä halua kenellekkään oikeastaan mitään pahaa.
Laitoin tälle naapurille illalla txt viestin että en ilmoita poliisille tai muille viranomaisille tästä asiasta koska en jaksa nähdä vaivaa. Ja kysyin haluaisiko hän nähdä ja jutella niin kuin ihmiset tästä asiasta ja toisestakin. Ei ole mitään vielä kuulunut.
Nyt miettinyt tässä että pitäisikö minun nyt hänet nähdessäni käydä samanlailla kimppuun, tarttua rinnuksiin ja pyyhkiä vähän hiekkaa hänne naamalla,vai olla se fiksumpi osapuoli ja mennä edes yrittämään keskustelemaan asioista?
Pieni tappelu ei ois pahitteeks kyllä mutta se olisi aika yksipuolista enkä halua satuttaa minua vanhempaa ihmistä.
Mieli kyllä tekisi mutta olen luopunut väkivalasta koska oln opetellut puhumaan asiat. Ennen aina murtuivat luut......
mitä mieltä tästä?
FightClubCgames
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3077032Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992