Mitäs mieltä olette raskaustesteistä... onko kalliimmat muka parempia kuin halvat? Mitä itse suositte? mun mielestä nuo kalliit ovat pelkkää rahastusta.. Itse olen aina ostanut citymarketista raskautestiluiskoja joita siis paketissa 2kpl ja hinta vain 2.99e paketti. Tämä kyseinen testi näytti selvää plussaa (vaikkakin viiva oli vielä haalee) jo 3 päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa :)
Raskautestit...
14
581
Vastaukset
- Mielenkiintoista.
Ja pissasin siis ensin kertakäyttömukiin johon sitten kastoin liuskan.
- 18+1
Olen aivan samaa mieltä kuin sinä, ihan hyvin ovat halvatkin testit näyttäneet plussaa. Itse tilasin raskaustestini aina ulkomailta, 10kpl David merkkisiä testejä yhteensä 1,78 dollaria (kappalehinta siis aivan olematon), lisäksi postituskulut olivat aina ilmaiset. Näillä testeillä sain aluksi haamuplussan 4 päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja varsinaisena testauspäivänä vahvan plussan. Mielestäni siis aivan yhtä luotettavia testejä kuin Suomessa myytävät kalliimmat.
- Mielenkiintoista.
Tein tänään mielenkiintoisen testin, tein molemmat sekä ovulaatiotestin että raskaustestin... milemmat näyttivät plussaa! Mielenkiintoista että ovistestikin plussaa kun on raskaana! :D
- ihan normaalia
Ovistesteistä raskaustestinä on netti juttua pullollaan. Googlaapa asiaa vähän...
- Mielenkiintoista.
No joo mut en oo uskonu sitä enneku ite kokeilin...
- angel69
Itsekin tein molemmat testit kun en tiennyt missä vaiheessa kiertoa mennään. Kumpaankin viiva mutta haaleampi kuin kontrolliviiva. Raskaustestin viiva oli samanpaksuinen mutta katosi alaspäin. Eli yläosa selvää viivaa mutta alhaalla ei mitään... Kummatkin olivat david merkkisiä ja luulen että testeissä vaan jotain vikaa...
- ollako vaiko eikö..
Saako raskaustestejä oikeasti marketeistakin? :O Ostin (mielestäni) törkeän kalliin 2 kappaleen paketin predictor raskaustestejä apteekista, enkä silti ole vakuuttunut tuloksesta. Jos marketeista saa noin halvalla kuin joku ketjussa kirjoitti niin niitähän olisi tuolla hintaa tehnyt niin monta, että varmasti itsekin uskoo tuloksen ;) Missä näitä testejä esimerkiksi sitten citymarketissa on?
Predictorin testien tulos pistää mietityttämään. Negatiivista näyttää molemmat testit, mutta silti ihmeellistä oireilua pitää päällä. Alkuraskauteen viittaavat oireet olivat hyvin voimakkaat vielä noin viikko sitten, jonka jälkeen on ollut vihlontaa alavatsassa vasemmalla sivulla tai painon tunnetta kauttaaltaan alavatsalla. Alaselkäkin vihlaisi pahaenteisesti tuossa yksi päivä ilman järkevää syytä. Nyt melkein kaikki oireet tuntuvat kadonneen mystisesti, lukuunottamatta eilisiltaista menkkoja edeltävän kaltaista kipua alavatsassa, sellaisten pitäisi kuitenkin alkaa vasta melkein 4 viikon päästä..
Kuvittelenko vain kaiken, olenko tulossa hulluksi? ;( Vai ovatko nämä predictorin testit oikeasti yhtä huonoja kuin mitä löysin vanhoista keskusteluista googlettaessani tätä testiä jälkikäteen..- .
Marketeissa myydään raskaustestejä, eri merkkejä....
Apteekin oma testi on ihan ok-hintainen, sen sijaan sellaisissa tuotteissa joita saa esim. marketeissa, apteekeissa on aina kalliimpi hintaa. Koskee niin raskaustestejä, kondomeja, rasvoja jne.
mä tilaan netistä mammaksi.fi liuske testejä ja plussan aina saanu :) huvikseen eilen testasin ovistestiä mielenkiinnosta (olen kyllä raskaana 4 ) ja se viivan on vahvempi kuin kontrolliviiva joten toimii jos ei oo r-testejä sillä hetkellä. :D
- Nîmes
mulla raskaustestissä ei viivaa ja ovistestissä haamu - oviksista kuitenkin se parisen viikkoa... kuukautiset ei nyt oikeastaan ole vielä myöhässäkään, mutta teki vain mieli kokeilla, kun on yli vuosi jo yritetty ja ekaa kertaa sellainen kummallinen tunne vatsassa... raskaustesti halpa liuskamalli, ovistesti halpa tikkumalli - molemmat kastoin kertakäyttömukissa, en siis suoraan suihkuun...
- ovispovis
Ystävä hyvä, se ovistestin haamu ei kerro yhtään mitään. Monet saa ovistestiin haamun pitkin kiertoa. JOS ovistestissä olisi ollut erittäin vahva viiva, niin saattaisi olla, että olet raskaana, mutta silloin olisi raskaustestikin positiivinen. Sitä paitsi, joillakin naisilla jostain syystä ovistesti saattaa näyttää plussaa (eli sitä vahvaa viivaa) aina kierron loppuvaiheessa, joten mikään satavarma raskaustesti se ovulaatiotesti ei ole.
Itse olen kylläkin testannut ovulaatiotestillä raskauden kaksi kertaa. Kummallakin kerralla viiva oli lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva ja seuraavana aamuna tehty raskaustesti näyttikin sitten plussaa. Omasta kierrostani tiedän, että kierron loppuvaiheessa ei ovistestiin yleensä tule minkäänlaista testiviivaa, joten siitä osasin epäillä raskautta.
- tietämätön..
kertokaapas nyt tietämättömälle millä osastolla ja minkä tavaroiden keskeltä kannattaa marketeista lähteä näitä raskaustestiliuskoja etsimään?
- Hei kaikki...
Citymarketissa on ainakin siinä hyllyssä missä myös ovulaatiotestit, liukuvoiteet, kondomit yms. intiimi tuotteet. Hylly sijaitsee deuroranttien, hammastahnojen, hiusvärien vieressä/välissä
- ghjghf
Vaihtelee marketeittain miltä osastolta.. mutta kannattaa ainakin katsoa sieltä missä on A) deodorantit b) siteet C) kondomit. Jostain näistä varmaan löytyy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658