Olisi erittäin hienoa jos saataisi suomalaisia.--> www.crisispk.forumotion.com/
Omistaja on kotoisin U.S.A:sta ja promotes minut melkein heti Head Adminiksi, joten olisi kivaa saada sinne uusia pelaajia!
"Advertising" Suomalaisia sen takia, että heitä on helppo minun kaltaisen Head Adminina auttaa!
JA UUSI SERVERI TARVITSEE STAFF's, JOTEN LIITTYKÄÄ NOPIAA, KOSKA PARISSA PÄIVÄSSÄ VOI OLLA STAFF-LIST FULL OF NAMES!
www.crisispk.forumotion.com/ www.crisispk.forumotion.com/
Olen pelissä ja www.crisispk.forumotion.com/FORUMS nimellä "Toni"!
NEW RSPS www.crisispk.forumotion.com MUKAVA SERVERI LIITY!!
UUS RSPS/HEAD ADMIN
5
243
Vastaukset
- atuuna
pitääkö se niinku download ku en haluis/jaksais downloadaa niini kerrotko
- pera91
haistappa v*ttu jne. toni.
- Acanepkz vitun hyvä
Menkää osotteeseen arcane317pkz.webs.com ja ladatkaa sieltä clientti , ihan vitun hyvä servu itekki oon modi siellä!! siinä 317 base mut 634 grafiikat :) kannattaa kokeilla ei lagaa yhtää ku niil on vps eli virtual private server joka hostaa sitä
- rs-ps
Joinatkaa rs-ps.org/play.php?server=exoticfrenzy tarvitaan pelaajia oon ite modi siellä kannattaa joinata ihan vitun hyvä servu =)
- homoD
Ladatkaa viruksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100