Olisi erittäin hienoa jos saataisi suomalaisia.--> www.crisispk.forumotion.com/
Omistaja on kotoisin U.S.A:sta ja promotes minut melkein heti Head Adminiksi, joten olisi kivaa saada sinne uusia pelaajia!
"Advertising" Suomalaisia sen takia, että heitä on helppo minun kaltaisen Head Adminina auttaa!
JA UUSI SERVERI TARVITSEE STAFF's, JOTEN LIITTYKÄÄ NOPIAA, KOSKA PARISSA PÄIVÄSSÄ VOI OLLA STAFF-LIST FULL OF NAMES!
www.crisispk.forumotion.com/ www.crisispk.forumotion.com/
Olen pelissä ja www.crisispk.forumotion.com/FORUMS nimellä "Toni"!
NEW RSPS www.crisispk.forumotion.com MUKAVA SERVERI LIITY!!
UUS RSPS/HEAD ADMIN
5
318
Vastaukset
- atuuna
pitääkö se niinku download ku en haluis/jaksais downloadaa niini kerrotko
- pera91
haistappa v*ttu jne. toni.
- Acanepkz vitun hyvä
Menkää osotteeseen arcane317pkz.webs.com ja ladatkaa sieltä clientti , ihan vitun hyvä servu itekki oon modi siellä!! siinä 317 base mut 634 grafiikat :) kannattaa kokeilla ei lagaa yhtää ku niil on vps eli virtual private server joka hostaa sitä
- rs-ps
Joinatkaa rs-ps.org/play.php?server=exoticfrenzy tarvitaan pelaajia oon ite modi siellä kannattaa joinata ihan vitun hyvä servu =)
- homoD
Ladatkaa viruksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875