Olisi erittäin hienoa jos saataisi suomalaisia.--> www.crisispk.forumotion.com/
Omistaja on kotoisin U.S.A:sta ja promotes minut melkein heti Head Adminiksi, joten olisi kivaa saada sinne uusia pelaajia!
"Advertising" Suomalaisia sen takia, että heitä on helppo minun kaltaisen Head Adminina auttaa!
JA UUSI SERVERI TARVITSEE STAFF's, JOTEN LIITTYKÄÄ NOPIAA, KOSKA PARISSA PÄIVÄSSÄ VOI OLLA STAFF-LIST FULL OF NAMES!
www.crisispk.forumotion.com/ www.crisispk.forumotion.com/
Olen pelissä ja www.crisispk.forumotion.com/FORUMS nimellä "Toni"!
NEW RSPS www.crisispk.forumotion.com MUKAVA SERVERI LIITY!!
UUS RSPS/HEAD ADMIN
5
261
Vastaukset
- atuuna
pitääkö se niinku download ku en haluis/jaksais downloadaa niini kerrotko
- pera91
haistappa v*ttu jne. toni.
- Acanepkz vitun hyvä
Menkää osotteeseen arcane317pkz.webs.com ja ladatkaa sieltä clientti , ihan vitun hyvä servu itekki oon modi siellä!! siinä 317 base mut 634 grafiikat :) kannattaa kokeilla ei lagaa yhtää ku niil on vps eli virtual private server joka hostaa sitä
- rs-ps
Joinatkaa rs-ps.org/play.php?server=exoticfrenzy tarvitaan pelaajia oon ite modi siellä kannattaa joinata ihan vitun hyvä servu =)
- homoD
Ladatkaa viruksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k841274- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708