Olisi erittäin hienoa jos saataisi suomalaisia.--> www.crisispk.forumotion.com/
Omistaja on kotoisin U.S.A:sta ja promotes minut melkein heti Head Adminiksi, joten olisi kivaa saada sinne uusia pelaajia!
"Advertising" Suomalaisia sen takia, että heitä on helppo minun kaltaisen Head Adminina auttaa!
JA UUSI SERVERI TARVITSEE STAFF's, JOTEN LIITTYKÄÄ NOPIAA, KOSKA PARISSA PÄIVÄSSÄ VOI OLLA STAFF-LIST FULL OF NAMES!
www.crisispk.forumotion.com/ www.crisispk.forumotion.com/
Olen pelissä ja www.crisispk.forumotion.com/FORUMS nimellä "Toni"!
NEW RSPS www.crisispk.forumotion.com MUKAVA SERVERI LIITY!!
UUS RSPS/HEAD ADMIN
5
299
Vastaukset
- atuuna
pitääkö se niinku download ku en haluis/jaksais downloadaa niini kerrotko
- pera91
haistappa v*ttu jne. toni.
- Acanepkz vitun hyvä
Menkää osotteeseen arcane317pkz.webs.com ja ladatkaa sieltä clientti , ihan vitun hyvä servu itekki oon modi siellä!! siinä 317 base mut 634 grafiikat :) kannattaa kokeilla ei lagaa yhtää ku niil on vps eli virtual private server joka hostaa sitä
- rs-ps
Joinatkaa rs-ps.org/play.php?server=exoticfrenzy tarvitaan pelaajia oon ite modi siellä kannattaa joinata ihan vitun hyvä servu =)
- homoD
Ladatkaa viruksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768