Olisi erittäin hienoa jos saataisi suomalaisia.--> www.crisispk.forumotion.com/
Omistaja on kotoisin U.S.A:sta ja promotes minut melkein heti Head Adminiksi, joten olisi kivaa saada sinne uusia pelaajia!
"Advertising" Suomalaisia sen takia, että heitä on helppo minun kaltaisen Head Adminina auttaa!
JA UUSI SERVERI TARVITSEE STAFF's, JOTEN LIITTYKÄÄ NOPIAA, KOSKA PARISSA PÄIVÄSSÄ VOI OLLA STAFF-LIST FULL OF NAMES!
www.crisispk.forumotion.com/ www.crisispk.forumotion.com/
Olen pelissä ja www.crisispk.forumotion.com/FORUMS nimellä "Toni"!
NEW RSPS www.crisispk.forumotion.com MUKAVA SERVERI LIITY!!
UUS RSPS/HEAD ADMIN
5
333
Vastaukset 5
- atuuna
pitääkö se niinku download ku en haluis/jaksais downloadaa niini kerrotko
- pera91
haistappa v*ttu jne. toni.
- Acanepkz vitun hyvä
Menkää osotteeseen arcane317pkz.webs.com ja ladatkaa sieltä clientti , ihan vitun hyvä servu itekki oon modi siellä!! siinä 317 base mut 634 grafiikat :) kannattaa kokeilla ei lagaa yhtää ku niil on vps eli virtual private server joka hostaa sitä
- rs-ps
Joinatkaa rs-ps.org/play.php?server=exoticfrenzy tarvitaan pelaajia oon ite modi siellä kannattaa joinata ihan vitun hyvä servu =)
- homoD
Ladatkaa viruksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728