C5 muisti täynnä, apuva !

Niina L.

Puhelin ilmoittaa, että poista tietoja asemasta C. Ei ole kuvia eikä pelejä jne. Mitä on "muut tiedostot" ? Vievät eniten tilaa 61 Mt.
On sammutettu ja akku irroitettu, ja ei auta.

17

1555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoppa puhelimen tiedoston hallintaa-> Valikko->Sovellukset->Toimisto->Tied hallinta->Puh muisti, Onko siellä "Cities" kansiota.

• Niina L.

Ei ole.

• Katsoppa seuraavaksi että paljonko on puhelimen muistissa nyt tilaa?

• Niina L

Jos katson valikko, avaa, muisti, puh. muisti, niin 2600 kt.
      Kun katson tuolta mistä pyysit kats edellistä, niin 2,9Mt.

• No ihmekkös se valittaa että liian vähän muistia.... Jokin puhelimen muistissa oleva tiedosto/tiedostot vievät tosi paljon tilaa. Pitäisi vaan selvittää että mikä vie.

• Niina L.

Muut tiedostot 61 kt
      Ja kun tietäisi mitä on muut tiedostot...

• Niina L.

61 Mt

• C05-03 viim. Nokia

Tyhjennä selaimen välimuisti, auttoi mulla. Oli 1,5 vapaata tilaa, välimuistin tyhjentämisen jälkeen 14...

• har har
        C05-03 viim. Nokia kirjoitti:

Tyhjennä selaimen välimuisti, auttoi mulla. Oli 1,5 vapaata tilaa, välimuistin tyhjentämisen jälkeen 14...

Tuskin enää tarvitsee tietoa mutta aika huvittava tuo vapusen jostain riipimä puhelimen resetointi.

• Toi minun neuvo oli silloin asiallinen. Puhelimen resetointi on varma keino, jolla muistiongelman saa ainakin väliaikaisesti loppumaan. Mutta kannattaa ennen sitä kokeilla tuota selaimen välimuistin tyhjennystä.

• oskarsson

Tyhjensin samassa tilanteessa puhelimeni muistista valikosta tiedostonhallinta/ puhelimen muisti kansion "Logs" ja muistia vapautui yli 30 megaa. Kyseiseen kansioon näyttää keryvän tietoa aina kun interbnet tai sähköposti on käytössä. Tyhjentäminen ei ole vaikuttanut puhelimen toimintaan. Teen sen silloin tälöin kun muisti alkaa käydä vähiin. Ei enää muistiongelmia - jippii!!!!

• Mistä tiedän mitä tiedostoja voi poistaa? Onko kaikki turhia? En siltikään löytänyt tiedostoa, joka ois oli megan. Muut tiedostot 61Mt.

• 8n

jos käytät sähköpostia puhelimessa niin poista kaikista s.posti kansioista (lähtevät,luonnokset,saapuneet ja lähetetyt) kuvat,liitetiedostot joita et tarvitse samoin multimedia viestit.

• 8n kirjoitti:

jos käytät sähköpostia puhelimessa niin poista kaikista s.posti kansioista (lähtevät,luonnokset,saapuneet ja lähetetyt) kuvat,liitetiedostot joita et tarvitse samoin multimedia viestit.

En käytä sähköpostia puhelimessa. Facebookia kyllä. Se lataa joka kerta paljon, lokista näkee. Nollasin laskurit, mutta se ei auttanut yhtään. Mitä nyt poistaisin?

• aikonto

Kyllä täytyy sanoa, että täysi susi tämä kapula! Edes kytkettynä tietokoneeseen ei saa auki tiedostoja ja esim. sitä turhaa climate missionia ei saa poistettua. Vie yli 6 mt! Nokian sivuilla ei ole samanlaista valikkoa mitä tässä puhelimessa vaikka malli on sama. Todella huono puhelin!
      Edes netti ei enää aukea, josta voisi väliaikaiset tiedostot poistaa kun ei ole muistia. Ei ole paljon kuvia, alle 10. Yksi levy, olen poistanut jo kaksi levyä ja silti ei vaan toimi!

• Mun c5 on alkanut tilttailla omia aikojaan. Yhtäkkiä sammuu eikä saa millään takas päälle. Nyt teki sen, ettei käynnisynyt millän. Jätin tuolille varttitunniksi jonka jälkeen starttasi itsekseen. Outo homma...

-P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe