Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

  1. Reggae tms 70 -luvun alusta?

    Mulla pyöri aikoinaan jatkuvasti nauha, jossa oli murteellisella englannilla laulettu mukava, keinahteleva reggae tyyppi
    Kenen biisi?
    1
    90
  2. Kuin kukka viimeinen, kesää odotin...

    En tiedä meneekö ollenkaan oikein, mutta suht hidas, mollisävyinen biisi, fox trot / tangopoljento. Esittäjänä ehkä Topi
    Kenen biisi?
    2
    152
  3. Jos kaikki oltais tavallisia...

    Mikäköhän biisi ja kenen esittämä on sellainen suomalainen, välillä radiossa soitettu levy, melko uusi, jossa kertosäöe
    Kenen biisi?
    1
    111
  4. Yliopistotutkinnon eläkekertymä?

    Taisi olla joku television ajankohtais-, tms ohjelma, jossa kerrottiin, että yliopistotutkinto jo sinänsä kerryttäisi ty
    Eläke
    3
    352
  5. Housunlahkeiden yksinkertainen lyhennys

    Miten miesten tavallisten housujen mahdollisimman helppo ja yksinkertainen lyhentäminen onnistuisi itseltä? Mulla kun on
    Askartelu ja käsityö
    6
    7737
  6. World Visitor ...???

    Hei! Tuttavalleni lähetettiin oikein nimellä A4 1-sivuinen mainos, jossa kehuttiin WV:n tarjoamia huippuedullisia matko
    Yleistä matkailusta
    55
    4183
  7. Nesteen futuraa tai prota Transittiin?

    Tankkasin Nesteen automaatilla. Oli kahta dieselpolttoainelaatua: muistaakseni Pro ja Futura. Toinen taisi olla Suomessa
    Polttoaine
    1
    81
  8. Auto parkkiin Turun satamaan...?

    Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla ensin Turun satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän p
    Liikenne
    0
    65
  9. Parkkipaikka Turun sataman lähellä?

    Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän päästä takais
    Turku
    5
    102
  10. Edullinen kinofilmin kehitys pääkaupunkiseudulla.?

    Olen kuvannut, joskus paljonkin, 60 -luvulta asti. Ensin ns. puupuolafilmille, joista joskus itsekin kehittelin ja tein
    Valokuvaus
    5
    181
  11. Eläkeprosentti korkeampi kuin työttömyyskorvauksen

    Olin nelisenkymmentä vuotta työelämässä, josta siivottiin pois tu-ta -syistä. Sen jälkeen olin n. 2.5 vuotta ansiosidonn
    Eläke
    7
    74
  12. Edullinen majoitus Pariisista...?

    Olemme ( = 2 henkilöä ) matkustamassa Pariisiin lokakuun lopulla vajaaksi viikoksi. Lennot on Orlyn kentälle, majoitusta
    Pariisi
    10
    157
  13. Käykö Mobil protection formula 0w/40 Transittiin?

    Mulle jäi bensa-auton jäljiltä 4 litran iskemätön pönttö Mobil protection formula 0w/40 -öljyä. Pitäisi vaihtaa öljyt ah
    Dieselit
    1
    32
  14. Kevytkuorma-autolla pakettiauton hinaaminen?

    Miten on, saako kevytkuorma-autoksi rekisteröidyllä umpipakulla hinata n. vajaat parin tuhannen kilon painoista pakua, j
    Kuorma-autot
    0
    68
  15. Transitin tunkin veivi?

    Ostin runsas vuosi sitten -98 Transitin. Nyt olisi ensimmäisen kerran tunkin veiviä, jolla saisi pudotettua vararenkaan
    Pakettiautot
    1
    79
  16. Transit -98 diesel alipainepumpun letkut, toiminta

    Olen vaihtamassa laturia, kosahti 214 tkm kohdalla. Laturin päässä olevan vakuumipumpun toimintaa olen miettinyt. Siitä
    Pakettiautot
    1
    107
  17. Transit -98 laturin vaihto, outo vakuumipumppu ym

    Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille
    Moottori
    0
    85
  18. Transit -98 laturin vaihto, ja vakuumipumppu...?

    Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille
    Pakettiautot
    0
    27
  19. Hiace 2,45 D -85 latausrele, käytetty

    Pistin Huutonettiin parila eurolla tarjolle, kun ei viittis heittää toimivaa relettä roskiinkaan: "Otsikonmukainen lata
    Pakettiautot
    0
    105
  20. Suomi24.fi sähköpostini ei toimi...

    Aina kun yritän loggautua suomi24 -sähköpostiini avautuu vain sama suomi24 -päävalikko. Kiukutteli jo usampana päivänä,
    Yleistä internetistä
    0
    35